woutersmits schreef:en hoe krijgen we die carb nou asap naar sint oedenrode…..
tja, euh DHL? oh nee want dat >
>D uurd
>H eel
>L ang.
UPS….
of, de good old PTT…alleen hoe ze nu weer heten ?
mvgr wupke:ff op de post doen, valt qua prijs wel mee, en is goedkoper dan de brandstof van het heen en weer rijden…
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
okay,
er komt met de ‘good old’ PTT een bovenstuk met chokegebeuren aan. Ik hoop dat het nog ok is anders halen we die van XBXG.
succes!
wtr
edit: wil je zeker weten dat een poststuk er de volgende dag is dan moet je ‘garantiepost’ gebruiken….. zucht
Ik ga het helaas niet redden om morgen te helpen, aangezien ik nog druk bezig ben met mijn eigen 2 BX’en…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ben blij dat de digit helemaal weer goed gaat worden\
goed bezig Wouter en Ton
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
zo da’s gezellie.
ik ben een uur eerder weg van mn werk, om het pakketje van het postkantoor op te halen.
wat blijkt, ding istot 1730 open, ik dacht 1800,, tja, word dus morgen opnieuw aangeboden, maar ik moet ervoor tekenen.
word vervelend, want ik werk tot 1800 uur, en ben pas om 1900 uur thuis.
ik zal ff een machtiging maken voor mn vrouw, en mn paspoort thuislaten,,anders word het pas vrijdag dat ik het in de avond op kan halen…
hij is fijn,,,pffffff….
mvgr wupke
Ik denk dat je binnenkort een “wtr’s digit: straks een bijna nieuw blokkie Deel 2” moet maken.
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
kreazyV8wuppo schreef:zo da’s gezellie.
ik ben een uur eerder weg van mn werk, om het pakketje van het postkantoor op te halen.
wat blijkt, ding istot 1730 open, ik dacht 1800,, tja, word dus morgen opnieuw aangeboden, maar ik moet ervoor tekenen.word vervelend, want ik werk tot 1800 uur, en ben pas om 1900 uur thuis.
ik zal ff een machtiging maken voor mn vrouw, en mn paspoort thuislaten,,anders word het pas vrijdag dat ik het in de avond op kan halen…
hij is fijn,,,pffffff….
mvgr wupke
mijn God,
fijn die ptt, dat is weer zeker vanwege de garantiepost…. Ik neem zo vaak pakketjes voor de buren aan.
nja, zomz zit het mee zomz zit het tegen….
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas