Vraag het eens in het café
Schijt aan originaliteit.
Wat is de Nijmeegse Vierdaagse toch een modaal gedoe.
Ik kwam ze op de fiets van Nijmegen naar Arnhem 4 (!) keer tegen!
Wat een rukkers, ze confisqueren de hele weg. Wandelende braderie is het.
misschien waren ze verkeerd gelopen???
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
[ironie]Genuanceerd denken krijgen ze er wel uit op de politieacademie[/ironie]
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
zucht…
kan je een schuur van 50m2 krijgen (demontalbel) maar waar zet je hem dan neer
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
- BX Sport MK2
- AX GT chic
mssl schreef:McDean schreef:zucht…
Uhm…..grasveld van je ouders?
Jullie hebben zat ruimte!
moet ik bij me pa mee aankomen en daarna bij de gemeente ofniet
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
McDean schreef:zucht…
hier?????
- BX Sport MK2
- AX GT chic
garagestmarien schreef:McDean schreef:zucht…
hier?????
beetje ver rijden steeds als ik even wil sleutelen
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
wel gezellig. en ruimte zat. gereedschap en kennis genoeg en altijd koffie en koekjes en croissantjes en stokbrood en wijn en bier en pastis en nog veel meer.
Ik baal als een stekker van het overlijden van Jeroen Cats. Serieuze scheldneigingen ...
Lelijke Eend schreef:Ik baal als een stekker van het overlijden van Jeroen Cats. Serieuze scheldneigingen ...
Vreemd is dat: ik kende hem niet persoonlijk, maar toch maakt dit meer los dan ik had verwacht. Ik kende natuurlijk wel de posts van Jeroenvia de div. maillijsten (eendmeel,bxnl,gsnl): dat is sinds dat ik actief bezig ben met Citroentjes: sinds 1999 ong. en ik heb ademloos al die technische pagina’s op zijn sites zitten doorploegen. Het was echt gigantisch wat hij allemaal had gedocumenteerd.
Wel apart: toen ik net begon met sleutelen was het Jeroen Cats die op BXNL al wist te vertellen waar ik mijn versnellingsbakolie kon aftappen.
Dat ie op zo’n jonge leeftijd door magere hein wordt gegrepen doet je weer beseffen dat je als mens zijnde niks hebt te vertellen over je leventje.
Een prachtmens is in het harnas gestoven (dat laatste weer wel dan). Veel te vroeg in elk geval.
mpostma schreef:Lelijke Eend schreef:Ik baal als een stekker van het overlijden van Jeroen Cats. Serieuze scheldneigingen ...
Vreemd is dat: ik kende hem niet persoonlijk, maar toch maakt dit meer los dan ik had verwacht. Ik kende natuurlijk wel de posts van Jeroenvia de div. maillijsten (eendmeel,bxnl,gsnl): dat is sinds dat ik actief bezig ben met Citroentjes: sinds 1999 ong. en ik heb ademloos al die technische pagina’s op zijn sites zitten doorploegen. Het was echt gigantisch wat hij allemaal had gedocumenteerd.
Wel apart: toen ik net begon met sleutelen was het Jeroen Cats die op BXNL al wist te vertellen waar ik mijn versnellingsbakolie kon aftappen.
Dat ie op zo’n jonge leeftijd door magere hein wordt gegrepen doet je weer beseffen dat je als mens zijnde niks hebt te vertellen over je leventje.
Een prachtmens is in het harnas gestoven (dat laatste weer wel dan). Veel te vroeg in elk geval.
tja, maar ik vattum nie.
hij word omschreven als een mein dein veiligheid,, dus geen gedonder met 2ehands remmen ed.
en valt zelf in slaap achter het stuur.
nu moet je weten dat ik 3 jaar op de vrachtwagen heb gereden, binnen en buitenland…en dus echt wel weet waneer je ogen de zwarte wolf gaan zien…
dan plof je de brik toch langs de kant, doet een tukkie, en rijd dan pas verder….????
ik snap zulke ongevallen dus niet…
mvgr wupke
kreazyV8wuppo schreef:
en valt zelf in slaap achter het stuur.
Wie kent niet een zwak moment? Vaak gaat het goed: maar soms ook niet. Edoch, blijven dat naar mijn idee speculaties van iemand die Jeroen wel goed gekend heeft.
En al met al: je kan de techniek nog zo goed voor elkaar hebben: de zwakste persoon blijft de bestuurder in verreweg het grootste aantal gevallen.
Wup heeft ergens wel gelijk ... Aan de andere kant waren we er niet bij. Misschien was het ook wel heel iets anders (hartstilstand ofzo). Volgens mij is en blijft het een beetje gokken. Ik ben overigens wel nieuwschierig hoe het exact gegaan is.
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
lekker klagen hier dus.. gister lekker stukje wezen fietsen.. portomonee kwijt geraakt…
oke ik heb hem terug dat is een voordeel mar de 90-100 euro die erin zat was weg… en mijn ov kaart is eruit gehaald… voor de rest zit alles er nog in.. pinpas id kaart rijbewijs etc
tjah een ov kaart krijg je wel 12.50 voor