Hoe groot is het forum?
rf
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 712

- Overig Panhard Dyna Alu
Gepost: 15 juli 2007 02:30 AM

Hoe groot is het Citroen-Forum eigenlijk? En dan in relatie tot andere auto-forums. Ik keek kort geleden eens op een (of het) Peugeot Forum en vond daar veel minder berichten. Zijn er cijfers?

Dyna Z1: Tout alu.

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 15 juli 2007 02:48 AM
  [ # 1 ]

Het hangt er vanaf hoe je het wilt kwantificeren. Meer dan 6000 gebruikers, meer dan 3000 unieke bezoeken per dag. 16 miljoen hits per maand.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

rf
> 700 berichten

Gepost: 15 juli 2007 02:52 AM
  [ # 2 ]

Dat is heel wat. Zijn dit soort cijfers ook van andere merken bij ons bekend? Want dan pas kun je vergelijken.

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 15 juli 2007 02:58 AM
  [ # 3 ]

Ik wist niet dat het een wedstrijd was. Er zijn geloof ik wel wat grotere Nederlands tlaige merk fora, maar het zijn er niet veel.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”

Profiel  

rf
> 700 berichten

Gepost: 15 juli 2007 03:11 AM
  [ # 4 ]
sans-pareil schreef:

Ik wist niet dat het een wedstrijd was.

Ik ook niet..

Maar blijkbaar behoren we tot de grootsten dus.

Bedankt.

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 15 juli 2007 02:47 PM
  [ # 5 ]

Van der merkfora zijn we een van de grotere geloof ik, ja. We hebben een tijdje nedstats ofzo gehad, en in de categorie autosites stonden we daar op nummer 3 geloof ik, met autoweek en nog iets er boven. Geen idee hoe het nu zit.

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 15 juli 2007 03:05 PM
  [ # 6 ]

autoweek is geen merkfora… dat is een autoforum

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 16 juli 2007 12:11 PM
  [ # 7 ]

Er zijn vele leden die weinig posten maar wel veel aanwezig zijn. Allereerst zou het voor die leden wel erg sneu zijn als hun account ineens gewist zou worden. Maar dan nog, wat bereik je er mee?
Wat is het voordeel van zo’n opschoonactie? Qua databaseruimte is het peanuts, kortom, je jaagt er alleen maar leden mee weg.
En om nu het posten verplicht te stellen is ook niet echt een lekker idee. Het moet vrijblijvend blijven toch?

Heel soms komt er eens een ontzettend mooie post op het forum van een lid welke al 2 of meer jaar lid is, maar nog nooit gepost heeft. Da’s prachtig toch?

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 16 juli 2007 12:12 PM
  [ # 8 ]

De gebruikers worden niet opgeschoond tenzij ze hun account ook nooit geactiveerd hebben. De reden daarvoor is omdat het heel lastig is om vast te stellen wie de ‘lurkers’ zijn, de mensen die wel meelezen maar niet posten. Om deze mensen lekker hun gang te laten gaan wissen wij alleen gebruikers met nul posts die niet geactiveerd zijn.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 16 juli 2007 01:21 PM
  [ # 9 ]
Kleine Wolf schreef:

ben andere forums dan dit gewend.. Smile

Maar die zijn niet zo leuk als ons forum!  Laughing

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 17 juli 2007 03:59 AM
  [ # 10 ]

In versie 3.0 kan je zelfs zien wie er wel lid zijn, maar nooit meer hebben ingelogd..
of ze nou actief zijn of niet.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 17 juli 2007 04:13 AM
  [ # 11 ]
vissertje schreef:

Het blijft ‘n kwestie van nummers, hoe meer, hoe zogenaamd beter. Ben zelf ook pas vanaf 15-6 lid, en zocht gelijk om de eventuele afmelding mogelijkheden, welnu: die zijn niet gemakkelijk. Je moet ‘n moderator of iets van dien aard vragen om je te wippen.
Zo blijft iedere ooit aangemelde lekker in de lijst staan, en lijkt het heel wat!

Voor wie is het een kwestie van nummers? Ons niet! En waarom zou je je willen afmelden? Als je niet meer post, niet meer kijkt enz… Zal je niets van het forum merken, en wij niet van jou… Maar mocht je het willen, dan ken je inmiddels de weg.

Nee, het gaat ons er niet om om het grootste forum te zijn, maar om de leukste, informatiefste en compleetste te zijn. Een website waar je als Citroën-liefhebber niet omheen kunt. En natuurlijk is het leuk als zoiets te meten is met cijfers, maar om die cijfers kunstmatig omhoog te krikken door een afmeldfunctie bewust te verstoppen… nee, dat is waanzin. Het zit simpelweg niet in het pakket.
Het hoeft qua cijfers niet heel wat te lijken, het moet (ook zonder die cijfers) heel wat zijn, en dat is het.

Profiel  

Erik Janszen
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 509

Gepost: 17 juli 2007 04:19 AM
  [ # 12 ]

Dit is een forum voor iedere Citroen rijder/liefhebber.

De techneuten hebben hier hun plek en de “gewone” Citroen eigenaar met een vraag kan hier ook terecht.Iedereen kan zijn zegje doen.

Ah en Citroen rijder is niet bang om zelf eens “onder de motorkap” te kijken (stereoptype of noodzaak Very Happy ).De noodzaak valt overigens wel mee,ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van mijn ZX,had ik toen hem kocht (voor een prikkie) niet verwacht,intussen al 47.000km mee gereden.

Ik heb zelf al wat dingetjes gedaan en vind mezelf best dapper (met dank aan dit forum)  very good

Er zijn hier heel veel mensen met veel ervaring als het om sleutelen gaat,en hetgene wat dit forum zo prettig maakt is dat deze mensen hun kennis delen en willen helpen,mooi toch.

Hier “hangen” lui die een auto van “pakembeet” €250 rijden tot (pakemnogeensbeet) €70.000,en all deze menschen zijn trots op hun Citroen.

(ik zit zelf in de categorie €250 Laughing )

Dat is voor mij toch een deel van het Citroen gevoel.

Niet te vergeten dat Citroen prima (en mooie,ehm legendarische) auto’s maakt en heeft gemaakt.

Om het kort te houden nonsense dit forum is hoe groot of klein het ook is,super!

Waarom ik Frans rijd?

Waarom niet?

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook