Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Wie weet of er nog nieuwe deuren voor een Visa zijn te krijgen? Zojah waar deze dan te krijgen zijn.
En wat moeten 2e hands deuren opbrengen die in goede staat verkeren (zonder roest)?
Ik heb er ook naar gezocht, en heb via de gebruikelijke kanalen nog geen nieuwe deuren kunnen ontdekken.
Misschien bij een schadeherstelbedrijf, of de dealert?
Ik geef je weinig kans, maar wie niet waagt…..enz.
Ik heb 4 zo goed als nieuwe deuren, echt strak en roestvrij, maar die zijn voor de Visa Diesel….
Test
Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
Re: Visa deuren
Visa 1.4 TRS schreef:Wie weet of er nog nieuwe deuren voor een Visa zijn te krijgen? Zojah waar deze dan te krijgen zijn.
En wat moeten 2e hands deuren opbrengen die in goede staat verkeren (zonder roest)?
Kijk ff op Marktplaats,staan er genoeg te koop.
Klaas
Met z’n vieren in je Eendje.
Zouden de deuren van de C15 niet passen ?
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Zouden de deuren van de C15 niet passen ?
voordeuren lukken wel. Met de achterdeuren heb je een uitdaging
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Voordeuren zijn identiek aan C15, voor achterdeuren zul je eens moeten gaan informeren bij het magazijn van de Visa Club.
Als je lid bent, mag je daar gebruik van maken (en krijg je het clubblad met de contactgegevens). Ik weet zeker dat ze daar wel deuren hebben staan!
Edit: website van de Visa Club: http://www.citroenvisaclub.nl (logisch, niet?)
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Re: Visa deuren
Kornstra schreef:
Kijk ff op Marktplaats,staan er genoeg te koop.
Klaas
Dan ben ik scheel zeker?
stoterstangen90 schreef:Lelijke Eend schreef:
Zouden de deuren van de C15 niet passen ?voordeuren lukken wel. Met de achterdeuren heb je een uitdaging
ROFLOL
Ik zal binnenkort zelf ook eens naar magazijn gaan want ik wil ze toch wel graag hebben.
- C5 2.0 16v Comfort
- C5 2.0 16v Comfort
Thijsvandebles schreef:Kornstra schreef:
Valt me nog mee dat aanbod. Al is 60 euro voor 1 deur wel erg prijzig….
60 euro is teveel,maar hij staat er al een tijdje op en er zijn nog geen biedingen dussssssss…......,moet voor de helft kunnen dacht ik.
Klaas
Met z’n vieren in je Eendje.
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Volgens mij staat mijn oude visa nog op de sloop hier in Enschede, die had ook knetterharde deuren, alleen wel bordeaux-rood en ernstig rosé...
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist