Je mag natuurlijk ook zondags komen helpen… Leer je wat forum mensen kennen en ach.. als je flink helpt mag je misschien ook nog wel in de bakken rausen. Een kleine donatie doet dan wonderen! Wat heb je nodig?
Jos van der Voort
na heb een scheur in mijn achterbumper (aanrijding) en mischien sloten en binnekant deuren (die van mij laten los) wat voor kleur is die auto!! misschien is het handiger om de hele deuren over te zetten..ha ha..heb ik ook gelijk cv (ik weet niet of het kan hoor..) ...ik hou het even in gedachten (de zondag)
Is het een twee of een vierdeurs. Dit is een vierdeurs dus de deurpanelen gaan niet passen op een 2 deurs. Verder is de bumper deels in de grijze antraciet (muiskleur) gespoten. Dat zul je dus in matzwart moeten omspuiten.
Ik heb nog niemand over de sloten gehoord. Met een kleine donatie kun je wel de eigenaar worden.
PB maar even wat je ervoor over hebt.
Jos van der Voort
dam geen goedkope spiegel dus
Nouja , kan nog wel onderste deel van de kmteller kabel gebruiken, de verlichtingschakelaartjes in de portieren en de binnenverlichting met connector.
Het is wel rechts een elektra spiegel. Dus het mechaniek heb je a;ls die van jou kapot is.
Volgens mij heeft Halfords wel een spiegeltje wat je op de oude kan plakken.
Jos van der Voort
het ging me om het glas.
plakspulletje heb ik geprobeert , van elke auto zie ik 5 reflecties
Het is een handdak. Dus 1 met een slingertje. Is het dan een niet originele?
Het is wel een mooi groot dak..
Jos van der Voort
obicham schreef:dam geen goedkope spiegel dus
Nouja , kan nog wel onderste deel van de kmteller kabel gebruiken, de verlichtingschakelaartjes in de portieren en de binnenverlichting met connector.
Afhankelijk van de uitvoering die je heb, kan het zijn dat je ZX al is voorbereid voor een elektrische rechter spiegel, het is dan een kwestie van Plug & Pray
Hij is van 1991. Ik heb geen flauw idee of de uitlaat eronder past. Overigens is die ook niet helemaal jofel alhoewel ik het idee heb dat het de achterdemper is.
Jos van der Voort
Is goed…
Ik heb zojuist nog een slaaptoer geregeld waar 2 vrijgezellen in kunnen slapen. Dat brengt het aantal overdekte slaapplaatsen op minstens 6!
Dus van de BBQ met een suisje in het hoofd meteen naar bed!
Jos van der Voort
‘T is een mooi dakkie. Daar kunnen we vast wel iemand anders mee blij maken!
Jos van der Voort
Dan moet je even geduld hebben want de auto staat al in Nijverdal en ik zit zelf in Haakbergen.
Hij gaat er sowieso uit dus dan kan ik wel de inbouwmaat geven.
Jos van der Voort
Ik zal kijken of ik van de week een paar foto’s van de auto kan maken.
Jos van der Voort
Ik denk dat een driedeurs een veel groter raam heeft als een 4 deurs maar we kunnen altijd even kijken.
Jos van der Voort
Waar in Nijverdal vindt het strippen eigenlijk plaats?
Peugeot 404 cabriolet 1966
ZX 1.8i Furio Orga 5971, 258.116 km (verkocht)
Fiat Punto Evo 1.3 diesel 2010
Zien waar je geld naar toe gaat?