The way it should be.
Wat een verspilling!........Ze hadden veeeel beter mij het CiFo supersnel kunnen laten lezen
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Matthijs2006 schreef:The way it should be.
Taalpurist Maar je hebt wel gelijk.
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:Matthijs2006 schreef:The way it should be.
Ach, purist…. Als het nu om een puntcomma of een dt ging?
Ik ken Zweedse oma’s die het minder goed getroffen hebben met hun bandbreedte.
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
knäckor schreef:Matthijs2006 schreef:The way it should be.
De TS heeft het vast zo bedoeld!
Die ‘b’ moet een ‘m’ zijn, verder is het prima, behalve dan dat die gast beter die verbinding bij mij had kunnen leggen ipv bij die ouwe geit. Ik wist trouwens helemaal niet dat er sites zijn waar je achter de geraniums kunt zitten.
Animal triste post coitum
Serge schreef:Ik wist trouwens helemaal niet dat er sites zijn waar je achter de geraniums kunt zitten.
Maar ik wil ook wel internet via glasvezel.[/url]
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Autofan schreef:Serge schreef:Ik wist trouwens helemaal niet dat er sites zijn waar je achter de geraniums kunt zitten.
Maar ik wil ook wel internet via glasvezel.
Wij hebben internet, tv en telefoon via glasvezel. Bevalt goed alleen nog veel kinderziektes zoals echo in de telefoon, vaak plat gaan van het netwerk. Wij hebben een 30 megabit verbinding en dat is inderdaad heel prettig internetten. Alleen zijn lang alle sites/servers niet berekend op hoge snelheden. Je merkt dan dat veel sites best traag zijn.
My other car is a broomstick.
tja, leuk.. en wat hebbie eraan?
ik heb chello Extreme,, da’s zowat het snelst gangbare van de markt.
en mn verbinding is wel snel, maar de rest niet,, dwz alles achter het kabeltje.
site’s zijn soms tergent traag, en zo ook uploads van films enzo.
je bent gewoon afhankelijk van de traagste zender zeg maar..
hier staat de deur wagenwijd open, en met Upload loop je ook vaak tegen een muur aan, dus gaat eea weer traag.
ik vraag me wel eens af of het uberhaubt wel zinvol is om extreme ofso te hebben… want de rest is toch allemaal trager dan jij…dus bent ook traag…..
mvgr wupke:die het nutteloos vind, tot het massaal word ingevoerd.
kreazyV8wuppo schreef:tja, leuk.. en wat hebbie eraan?
ik heb chello Extreme,, da’s zowat het snelst gangbare van de markt.en mn verbinding is wel snel, maar de rest niet,, dwz alles achter het kabeltje.
site’s zijn soms tergent traag, en zo ook uploads van films enzo.je bent gewoon afhankelijk van de traagste zender zeg maar..
hier staat de deur wagenwijd open, en met Upload loop je ook vaak tegen een muur aan, dus gaat eea weer traag.
ik vraag me wel eens af of het uberhaubt wel zinvol is om extreme ofso te hebben… want de rest is toch allemaal trager dan jij…dus bent ook traag…..
mvgr wupke:die het nutteloos vind, tot het massaal word ingevoerd.
Dat ‘andere’ zal in de toekomst ook wel sneller gaan. Ben je er al vast op voorbereid
En het is gewoon leuk, net zoals techniek-freaks een motorblok zo reviseren dat het beter is dan toen het nieuw uit de fabriek kwam of en extra versnelling in een 2cv-bak stampen.
Schijt aan originaliteit.
Ik vind eigenlijk dat dit hele topic inclusief alle replies in het Café-topic thuishoort.
vissertje schreef:Matthijs2006 schreef:Ik vind eigenlijk dat dit hele topic inclusief alle replies in het Café-topic thuishoort.
Sjongejonge, heb je nu echt niets anders te doen?The Knight that says NI
En daar heeft hij dus best gelijk in ! Maar daar ben ik dan wel rijkelijk laat mee ...
Jullie zien wel wat er met dit topic gebeurt
Schijt aan originaliteit.
Pas maar op. Je hebt zo een IP-ban aan je broek
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club