In het weekend van 31 augustus en 1 en 2 september zijn er 2 interessante meetings: die van de Visa Club (in Groesbeek, met optioneel bezoek aan Citrorama (D)—> www.citroenvisaclub.nl) en de Kindermeeting van de Citroën Club Nederland in Neede (onder Enschede—> www.citroenclubnederland.nl).
Mij lijkt het wel leuk om met een groep Visa-rijders van CF naar een van de meetings te gaan.
Groet, Peter van Embden!
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Visa meeting is om de hoek bij mij…
Die zou ik kiezen. Ga er niet daadwerkelijk heen.
En dan denk ik dat ik laat op ben
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Valt mee.
Wat kies je zelf dan?
Mij maakt het niet uit, allebei een eind rijden van Krimpen a/d IJssel (daar staat mijn Visa namelijk). Het gaat mij er vooral om om met een bende Visarijders en -fans ergens een leuke tijd te hebben.
De Kindermeeting heb ik al een paar keer gedaan op de oude locatie, en die vond ik super, in Groesbeek ben ik nog nooit geweest, maar die is wel weer specifiek Visa.
Nogmaals, mij maakt het niets uit, ik zit sowieso wel anderhalf uur in de auto.
Groet, Peter!
Project Cabrio
Ik ben als Nijmegenaar natuurlijk al tig keer in Groesbeek en omgeving geweest. Het is er erg mooi en heuvelachtig. Camping De Oude Molen,waar het georganiseerd wordt, is ook wel gezellig dacht ik. Sowieso is er in die omgeving genoeg te doen.
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
En de camping heeft een afwasmachine
Ik kan waarschijnlijk dat weekend niet eens naar een meeting komen, dan moeten we een voorstelling spelen met onze theatersportgroep (www.impromaniacs.nl). Misschien komen we wel ergens een dagje buurten (of we gaan ergens een avondje bbq’en, he Aniek )
Groet, Peter!
Project Cabrio
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
djmoqua schreef:Ik kan waarschijnlijk dat weekend niet eens naar een meeting komen, dan moeten we een voorstelling spelen met onze theatersportgroep (www.impromaniacs.nl). Misschien komen we wel ergens een dagje buurten (of we gaan ergens een avondje bbq’en, he Aniek )
Groet, Peter!
BBQ’en, JAAAAH ik ben voor!!!
theatersport wat leuk! een improbbq dan? Doe maar emotie blij en het moordwapen is een tartaartje
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
mmh ik ben de meeting vergeten….
dus ook citrorama waar ik voor hy spiegels had willen kijken….
Ik ben met mijn vriendin een weekendje naar Brussel geweest. Het was het enige vrije weekend dat we nog hadden en echt vakantie hadden we nog niet gevierd.
BBQ moeten we nog steeds een keer doen hoor
Project Cabrio