Ik wil ook zijn familie en bekenden veel sterkte wensen.
Namens het forum zal ik morgen bloemen en een kaart sturen naar de nabestaanden van Jeroen.
Ik ben ook geschokt van dit vreselijke bericht.
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!
Stilte heel veel stilte…..
Ik kende Jeroen dan wel persoonlijk op oppervlakkig gebied.
Hij heeft mij ontzettend geholpen met de aanschaf van de C35.
Heel veel sterkte voor familie en vrienden met dit verlies!
Ajeto!!!
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Ook ik kende Jeroen niet persoonlijk,maar wel digitaal van op het Maserati forum!
En hierbij ook mijn innige deelneming en veel sterkte aan zijn Famillie en na bestaanden en vrienden
Vandaag op het werk vertelde een collega over een ongeluk waarin hij met moeite een Ami had herkent. Dit enkel omdat hij zelf ooit eens een Ami had gehad.
en dan lees je dit op het forum…
Ik kende hem niet, maar toch mijn gemeende condoleances naar zijn familie en nabestaanden. Net de 30 voorbij, das veeeeel te jong.
Totaal aantal Berichten: 119
Geregistreerd: 05-07-2007
- AX AX 14 TZX U9
- AX AX 1.1i SPOT
- AX AX 1.1i Volcane
- Saxo Saxo 1.6i VTS
- Xsara Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- Saxo Saxo 1.6i VTS 8v
- 2CV 2cv6
- Xsara Berline 1.6i 16V
- C1 1.0i 12V Ambiance 5drs
- AX 1.1i Spot
- ZX 1.9i Volcane U9
Alle nabestaanden, vrienden en kennissen, heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode.
Citroën AX: 8x, Citroën ZX: 2x, Citroën Xsara: 4x, Citroën Saxo: 2x,
Citroën 2cv: 2x, Citroën C8: 1x, Citroën C1: 1x
Ik heb Jeroen wél persoonlijk gekend.
En zit godverdomme dik te balen dat dit gebeurd is. Stom, stom, stom.
In z’n Maserati de teller ten einde jagen, met de viercilinder-geit BMW’s d’r uit trekken met stoplichtsprintjes, en dan in’t slaap vallen achter het stuur van de Ami. Stom, stom, stom.
Ik denk dat het ruim 12 jaar geleden was, in de oertijd van het internet, dat ik on-line in discussie ging met een jonge snaak in Nederland, over een turbo op een dyane-motor in m’n geit.
(de geforceerde luchtkoeling, afgeleid door een slang naar de luchtfilter).
Naar Grathem gereden met de zwarte geit en ter plekke laten zien.
Vanaf toen zijn we beste maatjes geweest. Ik sleepte tonnen (Citroen)-onderdelen aan, hij monteerde en experimenteerde.
Zo bouwde hij m’n Lomax 424 op. Hebben we massa’s GSA’s en Axels geslacht voor de viercilinder-motoren.
Vorig jaar nog een onverantwoorde actie met een halve Axel op een klein karretje en zo de baan op. Lol.
Ook op Internet is hij m’n leermeester geweest. Ik herinner me nog de eerste les over de html-code van de tabel. Ik snapte het maar niet, maar geduldig heeft hij me tot m’n huidige niveau kunnen tillen. Uiteindelijk kom ik nog niet tot aan z’n enkels, maar dat is toch wel zijn verdienste. Ook de programmatie van de site http://www.reKup.net was volledig in z’n handen. Ik weet zelfs nog niet hoe dat verder moet gaan…
1998. De ICCCR. De laatste avond met de security-bende.
50jaar 2CV in Parijs. 130 per uur over de snelweg met 3 inderhaast bijeen gesprokkelde geiten…
De laatste jaren iets minder intens contact, maar per mail toch minstens 1 keer per week. In het gedacht van beter een verre vriend, dan een slechte buur. Maar die buur zit er nog, en Jeroen is niet meer.[/url]
Citroën-moto: BFG 1300 - 1983
(+ Gillet-Herstal BELGICA - 1955) + Toyota PRIUS Classic - 2001
Ik schrik echt van dit bericht ! Ik wens alle nabestaanden en (vage) kennissen etc. heel veel sterkte toe. Zoiets verwacht je niet.
Ik heb de onderschriften in dit topic even uit gezet. Elders op het forum werken ze nog gewoon.
Schijt aan originaliteit.
Allereerst wil ik de familie, vrienden en keninisen heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Ik hoop dat we met zijn allen één les van jeroen onthouden.
hij zei vaak in topics op het 2cv.nl forum dat je nooit moest knoeien met onderdelen die betrekking hebben op jou en andermans veiligheid. laten we dat vooral als goede levens les onthouden.
Het is zeer triest dat iemand die veiligheid nastreefde en ook zei dat je alleen op een circuit moet racen op deze manier aan zijn einde is gekomen.
Jeroen, rust in vrede en kijk vanaf je wolk met ons mee.
Jeroen
Als het niet gaat zoals het moet…Dan moet het maar zoals het gaat
2CV6 Club ‘87
Gecondoleerd, Familie, vrienden, en kennisen.
kreazyV8wuppo
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004
- C1 Ambiance
- CX Gti
Lees het net pas op BXNL…..
Verschrikkelijk nieuws! Welke Citrofiel kent zijn naam en zijn site niet?
Natuurlijk wens ook ik alle betrokkenen sterkte toe met dit verlies!
Mooi gebaar dat we als forum ook een krans sturen.
Ernst Iedema
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Totaal aantal Berichten: 990
Geregistreerd: 20-11-2006
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Gecondoleerd familie en vrienden,
Het is altijd erg vervelend om een dierbare op deze wijze te verliezen.
Veel Sterkte toegewenst
Gisteren ook de bewuste beelden gezien op tv…
Sterkte aan: familie,vrienden en mede Citrofielen die hem kenden.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Totaal aantal Berichten: 1205
Geregistreerd: 17-09-2004
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Geen woorden voor dit. Zo’n actieve Citro- en Maser-fan, altijd behulpzaam op GSNL e.d. om mensen (weer) op weg te helpen.
En ik zal de veelvuldige aanblik van Jeroen met de Ami8 op de A67 zeker missen. Hij zal de vroegere zilveren Xant en later de oranje GP waarschijnlijk nooit hebben opgemerkt op de andere rijbaan, maar ik de Ami8 natuurlijk wel.
Oprechte condoleances aan familie en vrienden.
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005
Veel sterkte toegewenst aan de familie, vrienden en kennissen.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95