Ik had tot vandaag mijn BX 1600 TZI bij eBay te koop staan. Vandaag zijn mij de leidingen geknapt (de kunstof en de metaal).
Nu kan ik mijn wagen niet meer verkopen en ik kan niet meer rijden.
De leidingen zijn allebei op een rechte stuk gebroken.
wat is nu te doen???
zoekt iemand een BJje om te slopen????
echt zonde
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Re: leidingen geknapt
BX-newbee schreef:Ik had tot vandaag mijn BX 1600 TZI bij eBay te koop staan. Vandaag zijn mij de leidingen geknapt (de kunstof en de metaal).
wat is nu te doen???
echt zonde
Leidingen zijn te repareren, waar zijn ze precies geknapt? Gaat het om leidingen van de HP-systeem of andere? Wel vreemd dat één metalen en één van kunststof tegelijk stukgaan.
Voor hoeveel heb je de BX te koop staan? Misschien is het rendabel om de leidingen te (laten) repareren, afhankelijk van welke leiding er stuk is.
Eveneens ben ik tevens ook.
ik had ff de remblokken willen vervangen. Ik ben dus naar de autozaak. Om allebei kanter tergelijk te kunnen doen, hab ik bij de zaak nog een garagekrik gekocht.
Mijn BXje heb ik vervolgens aan de voorkant opgetild
Als de wagen omhoog getild was begon ik aan de wagen te sleutelen. Door omstandigheden kwam de wagen omlaag en daarbij zijn de leidingen beschadigd. Dus de metalen leiding is geknapt en de retourleiding is gescheurd.
Was het maar de retourleiding geweest.
maar nee
als er iemand met de aanhangwagen naar Venlo komt, kan hij ze voor €100
meenemen.
enige wat ik nog eruithaal is de plipzender
knäckor schreef:BX-newbee schreef:Ik had tot vandaag mijn BX 1600 TZI bij eBay te koop staan. Vandaag zijn mij de leidingen geknapt (de kunstof en de metaal).
wat is nu te doen???
echt zonde
Leidingen zijn te repareren, waar zijn ze precies geknapt? Gaat het om leidingen van de HP-systeem of andere? Wel vreemd dat één metalen en één van kunststof tegelijk stukgaan.
geknapt zijn ze allebei aan de voorkant onder de blok. De metaalleiding ziet niet op een bocht of zo. Gewoon een recht doorlopende stuk.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
BX-newbee schreef:knäckor schreef:BX-newbee schreef:Ik had tot vandaag mijn BX 1600 TZI bij eBay te koop staan. Vandaag zijn mij de leidingen geknapt (de kunstof en de metaal).
wat is nu te doen???
echt zonde
geknapt zijn ze allebei aan de voorkant onder de blok. De metaalleiding ziet niet op een bocht of zo. Gewoon een recht doorlopende stuk.
Jammer dat dit is gebeurd, maarjah je moet maar denken dat het mazzel was dat je er niet onder lag toen hij naar beneden kwam zetten Is er trouwens niet meer beschadigd? Als een auto naar benden komt is dat meestal met een hoop geweld. Heb je eigen terrein? Dan opteer ik voor een sloopmeeting! Krijg je er misschien ook nog meer voor dan 100 euro.
Eveneens ben ik tevens ook.
is het die rode tzi 1600?
Ik heb wel een garagebox, maar dat is een stuk rijden.
nee,
persoonlijk wil ik ze opeens weg hebben of ik moet de mensen van de slop bellen om ze op te halen.
Zover ik heb gezien is er verder geen schaden opgelopen
citroenc2 schreef:is het die rode tzi 1600?
ja helaas
of er is nog iemand belangstellend in mijn rode BX
of
ze gaat op de sloop
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Niet wat voor Thijs van de Bles? Prijs is zelfs de helft van zijn standaard bod.