Nou we een aantal XMetje’s op een lijstje hebben staan i.v.m. de aanschaf van een XM kwam ik toch wel een bijzondere tegen.
Op papier staat het volgende:
Prijs EUR 4.490
Bouwjaar 11/1998
Kilometerstand 180000
Brandstofsoort Diesel
kW/PK 129
Kleur Zilver metallic
Transmissie Manueel
Versnellingen 5
Cilinders 4
Motorinhoud 2446 cm³
Deuren 5
Zitplaatsen 5
Voertuigsoort Tweedehandsauto
Gewicht 1655 kg
Technische controle 08/2006
Met als opties:
ABS, Airbag, Airbag passagier, Airconditioning, Alarm, Automatische klimaatregeling, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, Cruise Control, Electrische ruiten, Electrische zetelverstelling, Electronic Stability Program, Laterale airbags, Leder bekleding, Lichtmetalen velgen, Mistlampen, Parkeersensor, Radio/cassette, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, Zetelverwarming
Let vooral even op het bouwjaar: 11-1998
Even later kom ik precies de zelfde auto tegen met als bouwjaar 11-1997
Nou is dat nog niet eens wat mij het meeste opviel…maar let nu eens op de foto’s
De auto heeft dus de oude grille en het oude achterwerk, maar de interieur foto toont toch echt een T2 dashboard…
Heeft iemand hier een verklaring voor?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Moet bijna iemand zijn die de oude bumpers mooier vond. Dat zijn ze ook dus dat vind ik niet zo raar. Met dat gewicht is het neem ik aan wel een duitse import auto, met die extra balken in de deuren….
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Deze is i.d.d. afkomstig uit Duitsland, we weten nog niet zeker welke het wordt en dus of het er 1 uit NL, België, of Duitsland wordt.
Wel blijf ik het vreemd vinden dat je op de ext. foto’s de oude bumpers, de oude grille, de oude spoiler en de oude type aanduiding vindt…
Er staat ook nergens vermeld dat het een Exclusive of een VSX is terwijl de optie’s overeen komen..(kan natuurlijk gewoon een aangeklede auto zijn wat vrij logisch lijkt gezien de Etoile velgen i.p.v. de Exclusive…)
Ik denk het gevonden te hebben wat het probleem is…na lang zoeken ben ik erachter dat het om 2 verschillende auto’s gaat.. de interieur foto is gemaakt van een Blauwe XM
De wordt het dus waarschijnlijk niet…Te veel onduidelijkheden om de auto..
Wisselend bouwjaar, verkeerde foto’s(niet vermeld)
Dat van die extra balken in de portieren wist ik niet maar helpt wel bij het maken van een keuze..
Onze voorkeur gaat eigenlijk een beetje uit naar deze:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
sans-pareil schreef:Moet bijna iemand zijn die de oude bumpers mooier vond. Dat zijn ze ook dus dat vind ik niet zo raar. Met dat gewicht is het neem ik aan wel een duitse import auto, met die extra balken in de deuren….
Dit is een serie 1, kijk maar naar de spiegels, onderkant van de bumper en de oranje lampjes op het zijpaneel.
Alle serie 2 hebben de verstevigingsbalken in de deuren, de laatste duitse serie 1 hebben deze ook
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Simpele Ziel schreef:
Deze auto is àf! Die velgen passen echt heel goed bij de auto! Zo te zien ook heel netjes vanbuiten!
Re: XM types
Simpele Ziel schreef:Nou we een aantal XMetje’s op een lijstje hebben staan i.v.m. de aanschaf van een XM kwam ik toch wel een bijzondere tegen.
Op papier staat het volgende:
Prijs EUR 4.490
Bouwjaar 11/1998
Kilometerstand 180000
Brandstofsoort Diesel
kW/PK 129
Kleur Zilver metallic
Transmissie Manueel
Versnellingen 5
Cilinders 4
Motorinhoud 2446 cm³
Deuren 5
Zitplaatsen 5
Voertuigsoort Tweedehandsauto
Gewicht 1655 kg
Technische controle 08/2006Met als opties:
ABS, Airbag, Airbag passagier, Airconditioning, Alarm, Automatische klimaatregeling, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, Cruise Control, Electrische ruiten, Electrische zetelverstelling, Electronic Stability Program, Laterale airbags, Leder bekleding, Lichtmetalen velgen, Mistlampen, Parkeersensor, Radio/cassette, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, Zetelverwarming
Kan me vergissen, maar is dit ooit geleverd op XM’s uit ‘98 of ‘97?
Natuurlijk niet, op geen enkele XM is ESP geleverd (heeft ie ook niet nodig).