Hallo allen!
Vanmiddag een ‘nieuwe’ XM gekocht. Dit wordt mijn vijfde… Het betreft een bruine 3.0 V6 VSX van 1994. Genoeg ervaring (300.000 km op de klok) en dus wel een paar gebruikssporen. Een goede poetsbeurt is zeer zeker nodig
Als alles mee zit kan ik ‘m morgenavond ophalen met nieuwe APK, anders wordt ‘t donderdagavond.
Mijn huidige XM gaat volgende week weg, de nieuwe eigenaar meldt zich hier vast wel !
Citroënloos
Hee Hielke, gefeliciteerd met je nieuwe dame! Is dit nu de auto waar je vorige week over sprak, of is het toch een andere geworden?
Mbt “de nieuwe eigenaar” van de exclusive; dat ben ik Over de bestemming van de dame moet ik nog beslissen, maar daarover later meer.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 245
- Xsara 1.6i coupe chrono
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop en veel rijplezier.
Heb je foto`s : :
gr mark
Serge, bedankt! En jij zometeen ook trouwens! (Met 2 dames!)
En nee, dit is niet die met dat veerbollenverhaal. Die eigenaar ligt nu onder de Turkse zon en ik weet nog niks meer dan de laatste keer dat ik je sprak. Hij zou me wel een telefoonnummer van de garage geven, tot op heden nog niks gehoord. Laat dan maar…
Zie je volgende week!
Citroënloos
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop en veel rijplezier.
Heb je foto`sgr mark
Dank je!
Nog geen foto’s! Hoewel ik schriftelijk al wel de nieuwe eigenaar ben, staat de voiture nog niet op mijn oprit. Nog eventjes wachten!
Citroënloos
Zo, gisteravond opgehaald met verse APK.
Mijn vriend heeft een hekel aan het rijden in m’n huidige XM met automaat, dus hij heeft teruggereden in de nieuwe met handbak. De auto veert uitstekend, is echt snel (!) en ik ben er blij mee!
Foto’s volgen.
Citroënloos
Die link werkt bij mij niet.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Het was ff puzelen om de foto’s te vinden, maar ze is een schoonheid.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Ik zie niks.
ops: Klopt inderdaad niet…
Even iets anders proberen!
Citroënloos
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Matthijs2006 schreef:Ik zie niks.
Ga naar de site, en klik openbare albums aan, klik op friesland dan zie je links een foto tje van een xm tussen de andere foto tjes dat moet haar zijn.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
eXpelliarMus schreef:Matthijs2006 schreef:Ik zie niks.
Ga naar de site, en klik openbare albums aan, klik op friesland dan zie je links een foto tje van een xm tussen de andere foto tjes dat moet haar zijn.
Hahahaha, ja dat is idd puzzelen ja. Een XM in een hooiberg zoeken.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ik ga die velgen steeds mooier vinden…
sjieke bak!
Mooi strak ding. Mooie velgen nog.
Heb je ook interieurfoto’s?