Ik heb gister een nieuw tijdklokje op de sloop gehaald, want mijne telde alleen nog maar van 1:00 naar 1:59 en dan gingen de minuten als seconden heel vreemd, standaard geintje als iemand zich verbaaste over de tijd; ja de tijd vliegt in een BX.
maar goed blijkt dat bij dit klokje het lampje erachter vaalt, dus lampje vervangen, maakt ook geen donder uit.
Iemand een andere oplossing? een ander klokje dat mooi past? want het is altijd wat met die dingen
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik heb nog een klokje ik weet alleen niet of die goed is.
mag je zo hebben
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
we kunnen altijd nog een poging wagen
Kan je hm opsturen? ik betaal je uiteraard de verzendkosten!
Auto’s:
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
stuur een pb
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Re: klokje
Michielio schreef:Ik heb gister een nieuw tijdklokje op de sloop gehaald, want mijne telde alleen nog maar van 1:00 naar 1:59 en dan gingen de minuten als seconden heel vreemd, standaard geintje als iemand zich verbaaste over de tijd; ja de tijd vliegt in een BX.
maar goed blijkt dat bij dit klokje het lampje erachter vaalt, dus lampje vervangen, maakt ook geen donder uit.
Iemand een andere oplossing? een ander klokje dat mooi past? want het is altijd wat met die dingen
Een beetje offtopic misschien: is het niet zo dat het minuten-verstel-knopje blijft hangen en dat daarom de minuten doortikken?
Eveneens ben ik tevens ook.
Michielio schreef:Ik heb gister een nieuw tijdklokje op de sloop gehaald, want mijne telde alleen nog maar van 1:00 naar 1:59 en dan gingen de minuten als seconden heel vreemd, standaard geintje als iemand zich verbaaste over de tijd; ja de tijd vliegt in een BX.
Ik heb ook nog een klokje voor je. En ik weet zeker dat deze werkt! Dus mocht je intresse hebben dan hoor ik het wel.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
knäckor schreef:Michielio schreef:Ik heb gister een nieuw tijdklokje op de sloop gehaald, want mijne telde alleen nog maar van 1:00 naar 1:59 en dan gingen de minuten als seconden heel vreemd, standaard geintje als iemand zich verbaaste over de tijd; ja de tijd vliegt in een BX.
Een beetje offtopic misschien: is het niet zo dat het minuten-verstel-knopje blijft hangen en dat daarom de minuten doortikken?
Dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn, echter ik heb het hele ding in onderdeeltjes uit elkaar gehad en weer in elkaar gezet, zelfde effect, dus er zal gewoon iets kapot zijn.
Auto’s:
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Michielio schreef:knäckor schreef:Michielio schreef:Ik heb gister een nieuw tijdklokje op de sloop gehaald, want mijne telde alleen nog maar van 1:00 naar 1:59 en dan gingen de minuten als seconden heel vreemd, standaard geintje als iemand zich verbaaste over de tijd; ja de tijd vliegt in een BX.
Dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn, echter ik heb het hele ding in onderdeeltjes uit elkaar gehad en weer in elkaar
Ja, dan kan je er weinig meer mee Ach gelukkig worden je er genoeg aangeboden.
Eveneens ben ik tevens ook.