Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
OEW god damn dat ziet er lekker uit zeg!
Goeie zaak…....
Heb je die neons ook op de deurschakelaars aangesloten zodat ze bij het open maken van de deuren licht geven? heb dat zelf ook zo gedaan, ook wel lache, als het samen met de interieurverlichting loopt.
Maar het ziet er echt belachelijk goed uit. ik ben al meteen pissed off op mezelf dat ik de 12v kabel voor de versterker niet zo goed heb aangepakt, veel te dun en hij trekt storing. binnenkort ook maar eens de hele zooi er uit trekken! goed bezig man!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Mechuccio schreef:OEW god damn dat ziet er lekker uit zeg!
Goeie zaak…....
Heb je die neons ook op de deurschakelaars aangesloten zodat ze bij het open maken van de deuren licht geven? heb dat zelf ook zo gedaan, ook wel lache, als het samen met de interieurverlichting loopt.
Dankje Nee het loopt niet via de deurschakelaars, de neon is contactgeschakeld (net als de radio) met nog een extra schakelaar in de middenconsole om hem alsnog uit te zetten wanneer het niet nodig is.
Vond het wel grappig om erin te hebben en staat wel leuk in het donker (ik had ook zoiets van als toch alles eruit ligt.. )
Zo na lang niets geplaatst te hebben in dit topic kom ik met een update. Vandaag heb ik alle bedrading die naar de kofferbak liep en de neon verwijderd, alles netjes natuurlijk.
Ook is er een compleet nieuwe uitlaat ondergekomen, dwz de achterste 3 delen (einddemper/middendemper/tussenpijp). Ook staat ze weer op haar orginele fietswieltjes, weer handbediende spiegels en orginele lampen rondom
Natuurlijk weer orginele speakers en vanavond bij stan gaat er een mooie pioneer radio/cd in
Ik hoop dat ik er een liefhebber blij mee kan maken
Jdt schreef:
Ook staat ze weer op haar orginele fietswieltjes, weer handbediende spiegels en orginele lampen rondom
Ik hoop dat ik er een liefhebber blij mee kan maken
Die basic-look is zo leuk ! Nu gaat die liefhebber toch echt komen.