Ik heb een set caravan spiegels special mirror. Blijven deze zitten op de spiegels van de GC4P, ik krijg ze namelijk niet strak aan de spiegels.
Grand C4 2.0 HDiF LB EB6V Icare 06-07-2007.
Grand C4 2.0 HDi Icare EGS oktober 2010.
Grand C4 1.6 HDi ETG besteld januari 2015.
Ik hoop het wel want ik heb deze spiegels ook….
Ik heb wel de extra verleng stukken voor de band welke het systeem spant.
wat is eigenlijk het probleem ?
De autospiegels lopen schuin af. Als ik de banden van de caravanspiegel om de autospiegel span, dan glijden ze door de schuine vorm eraf
Grand C4 2.0 HDiF LB EB6V Icare 06-07-2007.
Grand C4 2.0 HDi Icare EGS oktober 2010.
Grand C4 1.6 HDi ETG besteld januari 2015.
Ik heb er net 2500 km mee gereden. Ik gebruik wel van dat anti slip mat gedoe eronder, waar er geen zuignapjes zitten. Het schijnt dat je er ook nog extra zuignappen op kunt kopen, maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb geen last gehad van wegglijden. succes
C4 Picasso 2.0 HDI Exclusive besteld op 15 november. De auto is 17-03-2007 afgeleverd. kilometerstand is nu 230000 km. 30 mei 2013 ingeruild voor een mitsubishi outlander.
C1 1.0 ambiance sensotronic afgeleverd op 27-07-2007 (38000km)
voorzitter van
Waaruit bestaat dat antislip mat gedoe, gewoon dun stukje rubber oid?
Vanmiddag de caravan uit de stalling gehaald.
Pffff, ik vind die hulpspiegels niet echt lekker zitten hoor. De kans dat ze eraf glijden vind ik toch wel aanwezig. Na wat puzzelen heb ik ze uiteidelijk ondersteboven gemonteerd.
Dus het haakje zit in de rechterbovenhoek (linkerspiegel) en de strip met zuignapje loopt dan over de achterkant van de spiegel naar beneden. Het bevestiging blok (waar de stang van de hulpspiegel in zit) zit nu aan de aan de onderkant van de spiegel. In tegenstelling tot de bovenkant is de onderkant wel vlak waardoor dit blok beter blijft zitten. Het geheel zit als een huis en kan geen klant op.
Afgelopen drie weken op vakantie met GC4P en Kip Kompakt. Meer dan genoeg trekkracht, versnellen op hellingen geen probleem. Maar dan de schrik op 200 km van huis daar ging de Special Mirror (rechterzijde)!
Net daarvoor had ik tijdens een stop nog staan mijmeren over bevestiging zoals Quatz toepast (bevestigingsblok onderzijde) maar te laat. Ik had al gemerkt dat dat na een reisdag met de caravan het bevestigingsblok wat lostrilde. Die had ik dus al meerdere malen weer aangedraaid. Maar na 1200 caravankilometers verloor de special mirror toch zijn grip jullie zijn gewaarschuwd. Overigens geen beschadiging aan auto of aan andere weggebruikers. Bij mij laten de bevestigingsblokken en noppen wel kleine beschadigingen na op de spiegels.
Verder kan ik de diverse vakantieervaringen op dit forum alleen maar delen wat een reisauto! Airco werkt goed, goede wegligging, goede zit. Kortom nog steeds zeer tevreden. Tijdens de vakantie passeerden we de 20.000 kilometer.
Berlingo I 1.9D (grijs)
Berlingo I 1.6 16V
Beringo II 1.6 16V
Grand C4 Picasso 2.0 HDiF Exclusive EB6V
Grand C4 Picasso 1.6 HTP Exclusive
Grand C4 Picasso 165 HTP Shine
Bij Pauw in Heerhugowaard heb ik accesoires gezien voor de special mirror. 5 extra zuignapjes en een stuk rubber wat je eraan kan klikken. Ik wilde de zuignapjes, maar deze waren uitverkocht(zeker aan al die c4 picasso rijders.
C4 Picasso 2.0 HDI Exclusive besteld op 15 november. De auto is 17-03-2007 afgeleverd. kilometerstand is nu 230000 km. 30 mei 2013 ingeruild voor een mitsubishi outlander.
C1 1.0 ambiance sensotronic afgeleverd op 27-07-2007 (38000km)
voorzitter van
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/default_set/dont_panic.gif)
Totaal aantal Berichten: 50
- (Grand) C4 Picasso 1.6 THP 155 MAN6 Exclusive
- BX .
- ZX 1.4i Reflex
- Xsara Picasso 1.8I 16V
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV
- C3 Picasso .
heb je daar soms een foto van van de spiegels hoe dat je ze juist plaats
IK ben helaas afgestapt van de special mirror. Ik heb een Spiegel met aluminium beugels aangeschaft. Deze beugels heb ik wel wat moeten verbuigen, en ik heb aan iedere spiegel een extra set sjor bandjes gemonteerd. De nieuwe spiegel zit muur vast.
groetjes
Joris