Prachtige modelletjes!!!
Op uitzondering van de dyane en de bus heb ik ze ook. De 2CV en DS van solido heb ik bewerkt. Gewoon de details wat bijgewerkt, dan zien ze er even knap uit als de Norev’s. Bij de BX leader van Norev heb ik een probleempje. De decal van een zijkant begint los te laten.
Hou ons op de hoogte van eventuele uitbreiding!!!
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Dank je!
Binnenkort kan ik er nog een CX Prestige aan toe voegen!
Citroënloos
Van minichamps???
Prachtig model hoor!!!
Pas maar op dat het niet uit de hand loopt zoals bij mij. Denk dat ik ongeveer 1500 miniaturen heb staan. Moet dringend de inventaris eens bijwerken en tellen roll lol lol
AX 1.0 Tonic ‘95
Van minichamps???
Prachtig model hoor!!!
Geen idee! Is een zilvergijze met zwart dak. Opschrift ‘Citroën CX Prestige - 1978’.
Zodra ik ‘m heb post ik foto’s!
Citroënloos
Wordt tevens verwacht:
De C6 van Norev in 1:43!
Pas maar op dat het niet uit de hand loopt zoals bij mij. Denk dat ik ongeveer 1500 miniaturen heb staan. Moet dringend de inventaris eens bijwerken en tellen
Nou, met 2 modelletjes in de week erbij begint ‘t voor mijn doen al een beetje op een verslaving te lijken…
Citroënloos
Proficiat!!!!
Ook een prachtig model die C6!!! Eigenlijk alle modellen van Norev!
Doe zo verder lol lol lol
Heb net 2 C4 coupe’s van majorette bij en er is nog een solido visa+ rallykit op komst. verder volg ik ook nog een yane van majorette, daar zal ik morgen meer over weten. lol
Heb op 1/43 nog enkele dubbele staan Saxo kitcar, Xsara WRC, HY mokalux (winkelwaarde was 94euro, mag weg voor 50), 2CV ribbelkap en mehari azuur. Indien interesse PB of Email maar. Heb ook nog n 2tal 1/18 die weg mogen en enkele 1/87
AX 1.0 Tonic ‘95
verder volg ik ook nog een yane van majorette, daar zal ik morgen meer over weten.
En, al iets bekend?
En wat betreft de andere modellen die je aanbiedt; ik wil voorkomen dat ‘t uit de hand gaat lopen, dus eerst even niet! En daarnaast doen auto’s als de Saxo, Xsara ed. me helemaal niets… Toch bedankt voor je aanbod!
Citroënloos
De dyane heb ik jammer genoeg niet. ( Maar er zullen wel andere modellen volgen lol .
AX 1.0 Tonic ‘95
stefaan5089 schreef:Proficiat!!!!
Ook een prachtig model die C6!!! Eigenlijk alle modellen van Norev!
Doe zo verder
Heb net 2 C4 coupe’s van majorette bij en er is nog een solido visa+ rallykit op komst. verder volg ik ook nog een yane van majorette, daar zal ik morgen meer over weten.Heb op 1/43 nog enkele dubbele staan: Saxo kitcar, Xsara WRC, HY mokalux (winkelwaarde was 94euro, mag weg voor 50), 2CV ribbelkap en mehari azuur. Indien interesse PB of Email maar. Heb ook nog n 2tal 1/18 die weg mogen en enkele 1/87
Die HY Mokalux, da’s toch die fourgon met die maffe neus?
Als je die voor 50 (ex verz.) wil wegdoen, ben ik ernstig geïnteresseerd…..
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.