Zoals het onderwerp al aangeeft, hoe moet zo een radio worden aangesloten?
De stekker heb ik NIET, want ik weet ook wel dat rood en geel voedingen zijn en zwart massa enz. Wat ik dus zou moeten weten is waar deze draadkleuren aankomen op de stekker IN de radio.
En je kan geen orginele sony stekker meer bestellen? Ik weet dat het van Pioneer kan, dan ga je wel minstens 30 euro achteruit maargoed dan heb je niet het probleem dat je stekkertjes eruit vliegen of kortsluiten…
Jdt schreef:En je kan geen orginele sony stekker meer bestellen? Ik weet dat het van Pioneer kan, dan ga je wel minstens 30 euro achteruit maargoed dan heb je niet het probleem dat je stekkertjes eruit vliegen of kortsluiten…
Mogelijk kan ik nog wel zo een stekker kopen, maar probeer het eerst zo te achterhalen. Radio moet toch open om het een en ander aan te passan om in de middenconsole van mijn GS te laten passen.
foto die iets duidelijker is
obegonnen werk koop een nw stekker en dan gaat het vanzelf en waneer je dan ook gewoon een iso aansluiting maakt heb je in de toekomst geen probleem om een nieuwe radio te monteren (kleine moeite groot plezier is mijn motto)
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Zou je eens willen opmeten hoe groot de stekker zou moeten zijn, wil hij passen?
Ik kan op de foto niet goed zien hoeveel pennetjes erin zitten, dus als je die ook eens zou willen tellen, dan kijk ik intussen even in de garage!
Volgens mij heb ik nog een kabeltje liggen wat er erg op lijkt.
ZX 1.4i Reflex Break 1994
HobbyBob schreef:Zou je eens willen opmeten hoe groot de stekker zou moeten zijn, wil hij passen?
Ik kan op de foto niet goed zien hoeveel pennetjes erin zitten, dus als je die ook eens zou willen tellen, dan kijk ik intussen even in de garage!
Volgens mij heb ik nog een kabeltje liggen wat er erg op lijkt.
afmetingen 29mm x 9mm
2 rijen van 9 pennetjes
Helaas, het is ‘m niet…
Leg ik ‘m maar terug in de rommeldoos!
ZX 1.4i Reflex Break 1994