elek auto heeft waarde maar dat is natuurlijk aan de koper en verkoper
idd wouter toen jij hem te koop had staan lag iedereen te slapen helaas maar nu is er weer een kans voor hen
kreazyV8wuppo schreef:ik zit hier met een Xantia Berline die 5 jr geleden geheel is overgespoten.
strakke tuut dus..
uit 1993, en met een olieslurpend blokkie..
verder de kachelventilator defect en de dash lampjes branden niet.voor de rest een mooie auto 2 ltr SX…
wat is die waard?
ik vrees minder dan 350…...mvgr wupke:om dus een punt te maken betreffende waarde,,liefhebbers?
Die auto heb je net!!
Matthijs2006 schreef:kreazyV8wuppo schreef:ik zit hier met een Xantia Berline die 5 jr geleden geheel is overgespoten.
strakke tuut dus..
uit 1993, en met een olieslurpend blokkie..
verder de kachelventilator defect en de dash lampjes branden niet.voor de rest een mooie auto 2 ltr SX…
wat is die waard?
ik vrees minder dan 350…...mvgr wupke:om dus een punt te maken betreffende waarde,,liefhebbers?
Die auto heb je net!!
nope hij heeft pas een break en die was er nog niet in 93dus gaat om een andere auto
citroenc2 schreef:Matthijs2006 schreef:kreazyV8wuppo schreef:ik zit hier met een Xantia Berline die 5 jr geleden geheel is overgespoten.
strakke tuut dus..
uit 1993, en met een olieslurpend blokkie..
verder de kachelventilator defect en de dash lampjes branden niet.voor de rest een mooie auto 2 ltr SX…
wat is die waard?
ik vrees minder dan 350…...mvgr wupke:om dus een punt te maken betreffende waarde,,liefhebbers?
Die auto heb je net!!
nope hij heeft pas een break en die was er nog niet in 93dus gaat om een andere auto
het is de Xantia die ik had VOOR deze 2 breaks,, de NX NR 02 is de opvolger ,en nu de RJ-LN-55 die dus de NR opvolgt.
mvgr wupke:die deze xant voorlopig blijft tuffen,, LPi gaat er in Augustus in.
2100 euri pffff auw auw
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik mis de vergelijking tussen deze bijzondere Digit met grote liefhebberswaarde en een dertien-in-een-dozijn-Xantia volledig eigenlijk.
Een feit is wel dat de liefhebberswaarde vanwege exclusiviteit bij de Digit toch wel mee speelt. Als het een uitgeleefde basisbix van het type 2 was geweest, dan was er niemand die er €350+ voor wilde neerleggen.
En een Xant…. tja, leuk, maar er staat er 472 op MP, waarvan er 83 breaks zijn. Wat op zich ook niets zegt over de waarde t.o.v. een type 1 BX, het is gewoon geen vergelijking!
patje74 schreef:Ik mis de vergelijking tussen deze bijzondere Digit met grote liefhebberswaarde en een dertien-in-een-dozijn-Xantia volledig eigenlijk.
Een feit is wel dat de liefhebberswaarde vanwege exclusiviteit bij de Digit toch wel mee speelt. Als het een uitgeleefde basisbix van het type 2 was geweest, dan was er niemand die er €350+ voor wilde neerleggen.
En een Xant…. tja, leuk, maar er staat er 472 op MP, waarvan er 83 breaks zijn. Wat op zich ook niets zegt over de waarde t.o.v. een type 1 BX, het is gewoon geen vergelijking!
vertel dat maar eens aan een verzekering bij schade.
als je geen taxatie rapport hebt oid , zul je een harde dobber hebben om meer dan een gare xant ervoor terug te kunnen kopen,van wat die dan uitkeren..
mvgr wupke
kreazyV8wuppo schreef:patje74 schreef:Ik mis de vergelijking tussen deze bijzondere Digit met grote liefhebberswaarde en een dertien-in-een-dozijn-Xantia volledig eigenlijk.
Een feit is wel dat de liefhebberswaarde vanwege exclusiviteit bij de Digit toch wel mee speelt. Als het een uitgeleefde basisbix van het type 2 was geweest, dan was er niemand die er €350+ voor wilde neerleggen.
En een Xant…. tja, leuk, maar er staat er 472 op MP, waarvan er 83 breaks zijn. Wat op zich ook niets zegt over de waarde t.o.v. een type 1 BX, het is gewoon geen vergelijking!
vertel dat maar eens aan een verzekering bij schade.
als je geen taxatie rapport hebt oid , zul je een harde dobber hebben om meer dan een gare xant ervoor terug te kunnen kopen,van wat die dan uitkeren..op zicht ook wel logisch dat die xantia niks waard is na 10 jaar en een verzekkering heeft er ook weining mee te maken dat de auto overgespoten is men kijk gewoon naar de markt en helaas is de xantia niet zo waardevast dan
mvgr wupke
tss wat is dat voor een eikel, die een Digit als ds-vervangend-hok aanschaft, ‘m aftrapt, erin rookt en er ook nog een vieze stinkhond in laat zitten.
Harm schreef:tss wat is dat voor een eikel, die een Digit als ds-vervangend-hok aanschaft, ‘m aftrapt, erin rookt en er ook nog een vieze stinkhond in laat zitten.
Sja, ik de stijl van formuleren op zijn advertentie wel gaaf. En als je bereid bent om even te poetsen en de koppeling te vervangen heb je er wellicht weer een leuke digit aan.
Daarom probeer ik hem ook te redden
En de auto is gewoon als auto gebruikt.. Is met mijn GSA net zo… Gewoon even weer flink poetsen en het ziet er al een stuk anders uit….
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
digits moeten niet als auto gebruikt worden, maar als digit
Harm schreef:digits moeten niet als auto gebruikt worden, maar als digit
Alvast 75 eur pinnen en een tijdslotje reserveren bij Rens?
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Een Digit is ook niet meer dan z’n draadboom en display, de rest is gewoon GT. Het belangrijkste is om alle unieke Digit parts te redden als een auto naar de sloop moet, de rest is over te bouwen in andere biksen.
Voor de rest vind ik dat ook een Digit gebruikt moet worden als een normale BX, een beetje respect mag dan overigens best.
350 Euro voor een Digit is gewoon weinig, je krijgt er ontzettend veel auto voor terug mits de koets niet krom of rot is. De rest is te vervangen.
Ik hoop met mijn GT/Digit nog haar 25ste verjaardag te vieren, waarna er LPG en een automaat in komt.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Ik denk dat Alcyone kan beamen dat de PH-82-BJ een bijzonder gave BX is.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Ik denk dat Alcyone kan beamen dat de PH-82-BJ een bijzonder gave BX is.
En als het goed is staat hij morgen hier op de oprit
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993