klepperde klep klep klep klep.
zo klinken de 16veeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssss
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
mssl schreef:Welkom terug! Ik denk dat je klepper iets zuiniger is dan de overige 16V’s, alhoewel het met mij niet veel verschilt
Helaas kan ik het niet meer uittesten in de toekomst. De mogelijk nog te plannen 16V meeting zal zonder mij zijn
Genoten in ‘‘La France’‘?
Valt wel mee haal vergelijkbare verbruiken dus het is maar net hoe de persoon achter de kleppert kleppert
Zo kan ik nog wel ff doorklepperen
precies, het is maar hoe zwaar de voet is. ik had zware schoenen aan zullen we maar zeggen, het moet veel zuiniger kunnen, maar daar hebben we geen kleppert voor.
en wat ik nog steeds heel fijn vind, is dat de auto met 4000 toeren 150 rijdt, het geluid komt dan overeen met de snelheid
waarom heeft mssl geen kleppert meer?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ik heb intussen al 8 volle tanks verreden dus ik kan je wel vertellen wanneer ik wel en niet zuinig rijdt en wat voor verbruiken realistisch zijn
Maar genoeg off topic gekleppert
hel1 schreef:precies, het is maar hoe zwaar de voet is. ik had zware schoenen aan zullen we maar zeggen, het moet veel zuiniger kunnen, maar daar hebben we geen kleppert voor.
en wat ik nog steeds heel fijn vind, is dat de auto met 4000 toeren 150 rijdt, het geluid komt dan overeen met de snelheid
waarom heeft mssl geen kleppert meer?
Dies van mij
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:hel1 schreef:precies, het is maar hoe zwaar de voet is. ik had zware schoenen aan zullen we maar zeggen, het moet veel zuiniger kunnen, maar daar hebben we geen kleppert voor.
waarom heeft mssl geen kleppert meer?Dies van mij
ahaaa!!! gefeliciteerd, en het zat er een keertje in hè...
mssl schreef:Jdt schreef:Ik heb intussen al 8 volle tanks verreden dus ik kan je wel vertellen wanneer ik wel en niet zuinig rijdt en wat voor verbruiken realistisch zijn
Maar genoeg off topic gekleppert
Hoeveel rijd jij wel dan niet?
8 tanks= 60liter. 1 op 14 zeg jij!
8x60liter=480liter x 14= 6720km
Je hebt hem sinds 22 juni, dus je rijd dan wel veel! Niet overdrijven he, haha
He mag ik ook eens boven de 4000 toeren uit klepperen dan is 1:10 nog weinig
Jdt schreef:
He mag ik ook eens boven de 4000 toeren uit klepperen dan is 1:10 nog weinig
wat bedoel je daar nu mee? rijdt ie dan duurder of goedkoper?
ik ben benieuwd of je hem gaat missen. (digit kopen?? )
mssl schreef:hel1 schreef:ik ben benieuwd of je hem gaat missen. (digit kopen?? )
Haha, ik zag de ex-wouter Digit al staan, maar ik heb besloten geen BX meer te kopen ! Missen zal ik de 16 vast wel af en toe, maar genieten in mijn Palmares zal veel goed maken
Laat LJ maar lekker genieten
filantroop!!
ja dat klopt, dat komt de algemene wegligging ten goede
dan blijf ik tot de 11e uit die regio
ja, daar kan ik moeilijk wegblijven. ik ga maar regenbanden monteren dan
ik probeer mijn eigen topic terug te lezen omdat ik informatie zocht, maar kan er geen chocola van maken, er mist iets?
ondertussen rijdt de kleppert als een tierelier, maar dat was bij de kenners natuurlijk via de bekende weg al lang bekend.
hij is wel een weinig vies
ah, hoeft al niet meer, ik heb het antwoord al (ondertussen is de klepper wel nog steeds vies)