De kentekenplaat zit aan de onerkant van de voorbumper, onder het Ferrarilogo: klik
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
XBXG schreef:De kentekenplaat zit aan de onerkant van de voorbumper, onder het Ferrarilogo: klik
Of in sticker vorm
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
XBXG schreef:De kentekenplaat zit aan de onerkant van de voorbumper, onder het Ferrarilogo: klik
Duidelijk niet ontworpen voor zo’n plaat…
Mag je in Amerika nog zonder plaat voorop rijden, of is dat per staat verschillend?
In Canada mag het volgens mij wel
mag ik vraghen waar in frankrijk dit was?? http://picasaweb.google.nl/f.j.dehaan/Frankrijk2007/photo#5090823820672582466
Castellane, ongeveer 70 Km Van Grasse
Citroen Museum, die man verzamelt alle Citroëns t/m de CX, deze zijn nooit gerestaureerd en ik compleet orginele staat. Hij bezit o,a, de oudste Ds ter wereld.
En Hij vond onze Nieuwe Picasso geen echte Citroën maar een Peugeot…
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
fiorano schreef:Castellane, ongeveer 70 Km Van Grasse
Citroen Museum, die man verzamelt alle Citroëns t/m de CX, deze zijn nooit gerestaureerd en ik compleet orginele staat. Hij bezit o,a, de oudste Ds ter wereld.En Hij vond onze Nieuwe Picasso geen echte Citroën maar een Peugeot…
Is dat altijd open?
Of alleen op afspraak?
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Vandaag heb ik veel kilometertjes in de HY gereden, dit is de opbrengst van vandaag;
Toevallig ook allemaal bus-jes/sen.
Arjan Verkade schreef:fiorano schreef:Castellane, ongeveer 70 Km Van Grasse
Citroen Museum, die man verzamelt alle Citroëns t/m de CX, deze zijn nooit gerestaureerd en ik compleet orginele staat. Hij bezit o,a, de oudste Ds ter wereld.En Hij vond onze Nieuwe Picasso geen echte Citroën maar een Peugeot…
Is dat altijd open?
Of alleen op afspraak?
Elke Middag open tussen 14 en 18 dacht ik
Vandaag een heuse Amphicar op de parkeerplaats bij een winkelcentrum in Arnhem-Zuid zien staan. Erg zeldzaam speeltje!!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=JMJBT88I
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
macnail schreef:Vandaag een heuse Amphicar op de parkeerplaats bij een winkelcentrum in Arnhem-Zuid zien staan. Erg zeldzaam speeltje!!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=JMJBT88I
Dat ding is nou echt mooi van lelijkheid. Wat lijkt het me geweldig om hier in Elburg zo die boothelling af te rijden het Veluwemeer in .
Hmm, tijd voor een BX Amphi….
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Geweldige spot, Marcel!
Ik heb vorig jaar op een stoommeeting zo’n rood vaarvoertuig gezien (exact dezelfde als op jouw foto’s). Blijft toch een zeer apart kunstwerkje hoor.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Arjan Verkade schreef:Mag je in Amerika nog zonder plaat voorop rijden, of is dat per staat verschillend?
In Canada mag het volgens mij wel
Ik weet alleen dat het in Canada verschilt per staat of het mag of niet…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Vandaag ik Zandvoort:
En let op het houten stuur!!
Ook op het strand van Zandvoort: deze rode trekker. Ik had er vroeger een van speelgoed voor in de zandbak. Dit is pas de eerste die ik in het echt zie. Daarna natuurlijk dankbaar gaan snacken bij de viskraam.