63 van de 224
« Eerste  < Vorige 61 62 63 64 65 Volgende >  Laatste »
   
CX VEMS 340pk en 580Nm p223
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 25 juli 2007 02:19 PM
  [ # 931 ]

cape agde..
daar ben ik ook eens per ongeluk geweest. hou je wel je zwembroek aan of loop je inmiddels in je kruisloze string rondjes over de boullevard ?

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25622
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 25 juli 2007 02:24 PM
  [ # 932 ]

Garage Arets,.... Doe Maurice de groeten!! Is zn SM nou al klaar?

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 26 juli 2007 01:43 PM
  [ # 933 ]
T(h)ijs schreef:

Leuk, CX rijden….

En altijd lekker avontuurlijk, niet te vergeten.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 29 juli 2007 11:29 PM
  [ # 934 ]

Niet Cap d’Agde… Agde, ligt er naast, en is wel leuk.

Maar goed, we hebben het weer terug gered via Collioure en Severac met heel wat duct tape op de luchtslang, de uitlaat heeft het gehouden, en we zijn weer hier…. Ik zal nog wel wat foto’s plaatsen….

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 30 juli 2007 03:52 PM
  [ # 935 ]

Goed, een paar fototjes:


Op de brug Bij Citroen Reims - Tinqueux


Onderweg naar St. Eulalie de Cernon


Vallee du Cernon


D999 ofzo…


Severac le Chateau

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1691
Geregistreerd: 17-06-2006

Gepost: 30 juli 2007 09:53 PM
  [ # 936 ]

Mooie auto en omgeving

Groet, Arjan

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27933
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 30 juli 2007 10:09 PM
  [ # 937 ]
Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 30 juli 2007 10:46 PM
  [ # 938 ]

Nee dit zijn de nieuwe velgen, maar ze lijken wel veel op de oude. Ze steken alleen minder uit, en er moeten nog van die dopjes op…

Ik heb net even zitten frutselen met mijn luchtlekkage op wat sites die samco slangen leveren, maar wat ik nodig heb lijkt weer wat moeilijk. 90 graden bocht in 57mm, so far so good, dan heb ik nog 2 verbindingsstukken en een t stuk van 57mm met 20mm uitbouw nodig, en nog een stukje 20mm slang. Dit zijn allemaal binnenmaten, behalve natuurlijk voor de verbindingstukken (duh).

Die eerste bocht bestaat dus maar een T stuk 57/20 weer niet tenzij ze het ineens over de buitenmaten hebben want een 60/25 bestaat weer wel… eigenlijk moet ik even een tuning zaak in de buurt vinden waar ze die delen hebben liggen zodat ik even kan passen en meten…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 31 juli 2007 10:52 PM
  [ # 939 ]

Zo, vandaag de SV weer eens getrakteerd op nieuwe olie en filter, nieuwe motorsteun geplaatst en mijjn prachtige PBV bevestiging was afgebroken… dus ik heb wat nieuws geklusd met een L profieltje.. nu zit ie mee vast aan 2 van de bouten van de brandstof galerij…

ook gezien dat mijn uitlaat ook nog ergens anders kapot is, een van de 2 pijpen van demper 1 naar 2 zit bij de verbingin naar 1 los, en natuurlijk het bekende wastegate verhaal.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 31 juli 2007 11:52 PM
  [ # 940 ]

Oh en ik heb nog even een tussensprint 80-120 meting gedaan in zijn 3 met een grondig dichtgeduct-tapede luchtslang…. 4.8 sec, zoals vanouds, of ik geloof nog sneller…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 01 augustus 2007 04:01 AM
  [ # 941 ]

En nog een tussenstandje… lijkt er op dat ik toch bijna 30k km ga halen dit jaar…

Spent € 20,156.77 ex BTW.
Spent € 22,274.40 inc BTW.
Spent € 15,906.77 ex BTW so far. (excluding purchase)
Spent € 18,024.40 inc BTW so far. (excluding purchase)
-----------------------------------
mileage first listing97578.00 km
mileage today
155798.00 km
so far 58220 km driven since first listing
.
so far 17292 km driven this year.
costs are € 0.35 ex BTW per km
costs are € 0.38 inc BTW per km
costs are € 0.27 ex BTW per km 
(ex purchase)
costs are € 0.31 inc BTW per km (ex purchase)
fuel costs are € 0.14 ex BTW per km
fuel costs are € 0.16 inc BTW per km
fuel costs are € 3
,323.09 inc BTW per year
average fuel consumption within NL 
(at average € 1.51is 1 liter per 9.7km or 10.3 liters per 100km
average fuel consumption outside NL 
(at average € 1.41is 1 liter per 10.2km or 9.8 liters per 100km
maintenance costs are € 5
,759.18 so far
maintenance costs are € 2
,320.31 average per year
maintenance costs are € 0.10 ex BTW per km
maintenance costs are € 0.12 inc BTW per km
insurance costs are € 0.00 per km
road tax costs are € 0.03 per km
all costs excluding purchase 
and maintenance are € 0.17 per km
all costs excluding purchase
fuel and maintenance are € 0.03 per km
all costs excluding fuel are € 0.13 ex BTW per km
all costs excluding fuel are € 0.15 inc BTW per km
Av
cost per m € 534.05 ex BTW
Av
cost per m € 605.15 inc BTW
Av
cost per y € 6,408.65 ex BTW
Av
cost per y € 7,261.82 inc BTW
Expected km per year
23456 km
Expected km this year
30205 km 

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 01 augustus 2007 04:08 AM
  [ # 942 ]
sans-pareil schreef:

Oh en ik heb nog even een tussensprint 80-120 meting gedaan in zijn 3 met een grondig dichtgeduct-tapede luchtslang…. 4.8 sec, zoals vanouds, of ik geloof nog sneller…

Da’s toch niet echt traag.  Shocked

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 01 augustus 2007 04:19 AM
  [ # 943 ]

Nee, dat schiet lekker op, en hij lekt nu ook niet door toepassing van voldoende duct tape.

Maar, moet nog wel harder kunnen vind ik. Ik las dat een 911 turbo het in z’n 4 in 3.2 sec (maar die heeft dan weer 6 versnellkingen, dus 4 zal wel optimaal zijn) doet, dus er valt nog wel wat te versleutelen… kan natuurlijk niet zo zijn dat een miezerige 911 turbo mij in de tussensprint er uit trekt Wink. Eviltwin kan vast berekenen hoeveel meer vermogen ik daar voor nodig heb.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 01 augustus 2007 10:16 AM
  [ # 944 ]

ook leuk: we zaten een keer op de duitse autobahn achter een ferrari met the beast. kilometers aan een stuk hebben we de ferrari gevolgd, sneller en sneller gingen we beiden. uiteindelijk stopte de ferrari op de vluchtstrook om daar eens te gaan zitten bellen. vast met ferrari om te vragen wat er mis was met z’n auto, omdat hij kilometers lang gevolgd werd door een oude citroen.  Very Happy

Profiel  
 
CX-power
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 665
Geregistreerd: 10-06-2005

Gepost: 01 augustus 2007 01:11 PM
  [ # 945 ]

Die velgen hebben stiekem ook wel weer wat. Ben aardig bijgedraait door mijn eigen velgen, waarschijnlijk:S

There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.

Profiel  
 
 
63 van de 224
« Eerste  < Vorige 61 62 63 64 65 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook