Totaal aantal Berichten: 84
- CX GTI
- XM 2.1 TD Prestige
Ik heb 2 weken geleden mijn nieuwe C4 mogen ophalen bij de dealer. Rijdt als een trein en niets op aan te merken. Echter afgelopen weekend heb ik er een aanhanger achter gehad (daarvoor ook al btw) en sinds ik hem heb afgekoppeled knipperen mijn richting aanwijzers snel.
Eerst dacht ik dat het een probleem was dat 1 van de lampjes defect was aangezien dat een indicator daarvoor was maar dat is het dus niet. Alle 6 de lampjes branden verder.
Met de noodverlichting knipperen ze wel normaal.
ook de spanning een half uur van het systeem afhalen (wat is dat simpel trouwens0 bood geen soelaas. Heeft er iemand de tip of is het vrijdag weer naar der garage?
<offtopic> wat dan de 3e vrijdag achter elkaar wordt. iste vrijdag ophalen en 2e keer voor zijn 2000 km beurtje. tja gaat hard als je de auto op een zaterdag weer naar het moederland stuurt)</offtopic>
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Waarschijnlijk blijft het ‘pikkie’ dat detecteert of er een aanhanger achter de auto hangt vastzitten. Hij denkt nu dat er nogsteeds een aanhanger aangesloten zit, er wordt echter maar stroom gevraagd voor 2 lampen. Dat ziet hij dus als een defecte lamp…. Dit ‘pikkie’ zit in de stekkerdoos van de trekhaak, op ongeveer 8 uur.
Gr Martijn
P.S. overigens zou mijn advies wél zijn om even langs je dealer te rijden, want waarschijnlijk blijft dit problemen geven, steeds na gebruik van een aanhanger!
Totaal aantal Berichten: 84
- CX GTI
- XM 2.1 TD Prestige
Net even naar de parkeer plaats gelopen en idd het pinnentje zat nog vast na een zacht tikje kwam het los. De volgende keer dat ik naar de dealer ga of langsrijd (werk locatie is 170 km van de dealer, maar ik woon ook 160 km van werk0 zal ik het zeker even aankaarten.
Tnx