Dashlampjes KVS-niveau, verlichting gaan niet aan
B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1505

Gepost: 25 juli 2007 06:25 PM

Ik heb bij mijn ax het dashboard gewisseld. Nu hangt er een GT-dash in aangesloten op de originele motorkabelbomen. Alles werkt; zelfs de motor doet het Cool. Het is eigenlijk ook plug-and-play, de loze stekkers op het 1100-blok zorgen ervoor dat bv. de toerenteller gaat werken.

MAAR, op het dashboard gaat het lampje van het KVS-niveau niet aan wanneer ik ‘m op contact zet. En ook de twee lampjes van de verlichting op het dash weigeren aan te gaan. Verder werkt alles naar behoren, waar moet ik het zoeken?

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4695

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 25 juli 2007 07:24 PM
  [ # 1 ]

Re: Dashlampjes KVS-niveau, verlichting gaan niet aan

B_iks schreef:

Ik heb bij mijn ax het dashboard gewisseld. Nu hangt er een GT-dash in aangesloten op de originele motorkabelbomen. Alles werkt; zelfs de motor doet het Cool. Het is eigenlijk ook plug-and-play, de loze stekkers op het 1100-blok zorgen ervoor dat bv. de toerenteller gaat werken.

MAAR, op het dashboard gaat het lampje van het KVS-niveau niet aan wanneer ik ‘m op contact zet. En ook de twee lampjes van de verlichting op het dash weigeren aan te gaan. Verder werkt alles naar behoren, waar moet ik het zoeken?

Ben je zeker dat de lampjes het nog doen?

Profiel  

B_iks
> 1500 berichten

Gepost: 25 juli 2007 08:00 PM
  [ # 2 ]

Zeker niet, maar het zou wel verdomd toevallig zijn. Ik ga zo even kijken.

Profiel  

B_iks
> 1500 berichten

Gepost: 26 juli 2007 01:48 AM
  [ # 3 ]

Nee, helaas. De lampjes zijn ok. Maar wel even de handle van de lichtschakelaar gewisseld en nu gingen de lampjes van de verlichting wel aan Razz.

Zit ik alleen nog met een niet-brandend KVS-lampje bij contact.
(En die van de handrem, maar die is nog niet aangesloten Smile)

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook