Hej,
Ik wil even de interesse peilen van mijn Visa 11 RE. Deze heb ik in februari van BX19trs gekocht, hier van het forum. Omdat ik met andere projecten bezig ben (BX koppakking repareren en 2cv restaureren) heb ik zeer binnenkort mijn Visa over.
Het gaat om een 4 cilinder Visa 11RE uit 1985. Een leuk autootje met zijn gebruiksporen. Hij is motortechnisch in goede staat. Qua carrossorie is hij goed hard, maar de bekende plekken onder de deurtjes (alleen achterdeuren) kent de Visa roestvorming. Voor de rest heb ik 6000 km in de Visa gereden (hij rijdt nu echt lekker) de carburateur netjes afgesteld, de koppeling afgesteld, de V snaar vervangen en een andere ruitenwisser motor erbij gekocht. Deze dient nog gemonteerd te worden. Ook heb ik nog een setje remschijven.
Kortom een zeer leuke auto waar ik in normaal verkeer 1:16 gemakkelijk rijd. Snelwegen rond de 1:18 en de 130/140 km/h is ook nog te halen.
Vraag prijs zal rond de 750 euro liggen. Niet te vergeten: APK tot volgend jaar februari!!
Enkele foto’s:
Bij interesse: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) of 06 13582570
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Zonde om die auto weg te doen, oftewel gewoon houden
Indien je ‘m verkoopt, denk ik dat Emiel ‘m wel weer wil kopen.
Al blijft het zonde om zo’n leuke Visa te verkopen. Het is zo’n leuke auto!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Indien je ‘m verkoopt, denk ik dat Emiel ‘m wel weer wil kopen.
Al blijft het zonde om zo’n leuke Visa te verkopen. Het is zo’n leuke auto!
Ik wil m ook wel weer kopen, echter heb ik nu 3 BX-en en een 205, allemaal met wat werk… dus een visa erbij tjah wil ik wel, 750 euro is ook een reëel bedrag voor die visa, alleen als vijfde auto erbij en nog eens 750 kwijt, tjah Saskia wil ook wel eens wat leuks kopen en daar heeft ze het volste recht op met 4 auto’s hahaha.
Emiel
Ja okee, het liefst hou ik hem ook. Maar je moet niet vergeten dat ik gewoon student ben! Dus wil ik hem gewoon kwijt aan een volgende liefhebber, die net zoals ik dit beestje rijdend houd. Want dat lukt mij wellicht niet meer.
Dus mensen, als jullie iemand weten! Kijken en testrijden mag altijd natuurlijk!
En ja, Emiel heeft ook zijn vehikels staan, dus een Visa zal niet zoveel aandacht krijgen.
Maar geen reactie dus? Wilt niemand deze Visa adopteren?
Ik heb je vorige Visa al in de garage te staan, hoeft deze niet ook nog eens bij Hopelijk vind je een liefhebber er vor!
Mmmm, als er geen geinteresseerden zijn voor de Visa dan ben ik misschien wel gedwongen om haar aan ‘niet liefhebbers’ verkopen.
Nogmaals is dit geen krot met zware mankementen!
dit is geen krot (bedoel ik)
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
zet hem eens op de clubsite???
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist