even off topic maar
wat is mooier:
gewone Mini dashboard.
“Luxe"dashboard
ik ga voor optie 2 want het zit me niet lekker dat de snelheidsmeter in het midden zit.
trouwens die Mini is eigenlijk toch een soort 2cv (of andersom)
beide nostalgische en kleine auto’s
Veel fans,
veel prestaties(rally’s enzo)
spraakmakend.
wat zouden jullie eigenlijk vinden als die 2cv in gewijzigde vorm in productie zou gaan?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ik vind het eerste dashbord mooier…
ik heb het niet zo op digitaal.
de mini is inderdaad ook een nostalgische auto,
de mini II niet (net zoals de kever en de new beetle).
Die nieuwe versies van nostlgische auto’s vind ik over het algemeen lelijk,
stom, duur en voor rijke madammen die een advocaat gepluimd hebben.
spaar mij, en neem de 2cv niet in gewijzigde vorm in productie,
het origineel kan toch niet verbeterd worden.
dat is waar maar ook al word het maar half zo’n leuke auto…..
de laatste versie van de Mini 1 vond ik ook wel geweldig.
Maar ach zo’n Mini2 Cooper S…...
Ik kan het wel opnoemen dacht ik want geen van tweeen zal ooit in mijn bezit komen…...
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:ik ga voor optie 2 want het zit me niet lekker dat de snelheidsmeter in het midden zit.
Ik quote mijzelf
Natuurlijk is het dan wel weer raar dat je dan zo’n bult hebt voor je navi/gps
nee dan liever eigenlijk zo’n oplossing als bij de V*lV* S8@
zo’n mooi uitschuifbaar display…..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
hoe zou een “Deuche 2” er dan uitzien?
ongetwijfeld rond,
zodat ‘de mensen’ er een eend in herkennen,
maar de techniek, zou die nog zo simpel zijn?
een stevige plaat met blikken “bak” op, een stoffen dak ervover en een kleine simpele motor voorin, waaraan je alles zelf kan doen.
als je dat laatste deze laatste dingen laat wegvallen om het ding toch nog verkoopbaar te maken, is er niks eend meer aan, en kom je uit bij een ronde, stevige auto met toch wel lekkere motoren en veel actieve en passieve veiligheid.
Dus kom je uit bij de C3…
en die is hoegenaamd geen eend.
Ik had een hele tijd terug zoiets gelzen in de autoweek maar ik geloof dat hij dan van chrysler was.
in grote lijnen hetzelfde uiterlijk
4cilindertje
4deurs
helemaal van kunstof(carroserie dan he)
en het prototype heette geloof ik cvv of ccv en het was een witte.
maar ik herrinner het me niet zo goed want het kan best een jaar of 5, of 6 geleden zijn.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
aha plaatje gevonden bij google
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
nou,
dat vind ik dus niks
rocco schreef:hoe zou een “Deuche 2” er dan uitzien?
ongetwijfeld rond,
zodat ‘de mensen’ er een eend in herkennen,maar de techniek, zou die nog zo simpel zijn?
een stevige plaat met blikken “bak” op, een stoffen dak ervover en een kleine simpele motor voorin, waaraan je alles zelf kan doen.
En toch voldoet hij aan jou eisen rocco, toch kieskeuriger dan je dacht?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Die Chrysler is maar een prototype!
een 2cv zou nu niet meer verkoopbaar zijn,
de handmatige productie is onbetaalbaar en onverantwoord…
(ik moet me hieruit zien te praten )
ach ik denk dat je wel gelijk hebt hoor, zo zie je ook met de new beetle.
de kever was 1 van de meest verkochte auto’s en die new beetle is zeker niet zo’n succes en dat terwijl dat de Mini2 dat wel weer is alleen heeft deze niet meer zo’n Mini prijskaartje…
En toch waagt Ford USA om weer remake’s te maken van oudere modelen zoals de taunus, mustang, firebird, gt40 enz….
Ach ik vind die ook niet meer zo leuk als de originelen hoor…..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik speel theater,
en daar is het hetzelfde geloof ik,
Als je eens door hebt hoe je een stuk (nu een monoloogje van 2 minuten) goed speelt,
dus vlot, leuk en natuurlijk,
moet je het de tweede keer niet proberen hetzelfde te hebben als de eerste keer,
want dan wordt het een flop,
probeer gewoon helemaal opnieuw natuurlijk en vlot over te komen,
dan wordt het weer goed!