XBXG schreef:Als ik namens de Type 1 politie mag spreken: sloop die 14RE niet!
Nee dat dacht ik al
Waarschijnlijk gaat hij in de verkoop…
Ik heb nou staan thuis:
Bx Digit
Bx 14RE
BX 19 TZI
GSA x3
GSA x3
2cv6
En sja daar moet wat van weg… Zoals het nou lijkt de 19TZI en de 14RE…
Maar met een beetje geluk zeuren mijn ouder niet zo erg, en blijft er nog wel wat staan.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 3837
- CX 2200
- CX 2200
ik denk dat beerpeet evt wel interesse heeft in die 14 re…....
PrutsyLJ schreef:Wat voor varken heeft er in die auto geleefd de afgelopen paar maanden zeg? Dit vind ik echt frustrerend, gewoon een schitterende auto in een paar maanden vernaggelt BAH.
Iig gefeliciteerd Lars, en veel succes met het opknappen.
Ach prutser (dat was het toch he) , er hebben gewoon 2 Bouviers achterin gezeten , en ja op een lange rit vervelen ze zich wel eens
Je gaat toch iemand die een bx niet meer vind dan een vervoermiddel (en dat is het ook hoor , digit of nie) meteen uitmaken voor varken omdat ik niet zoveel interesse heb om dat lijk ff te stofzuigen
Wees blij dat Lars hem nu heeft , ik heb serieuze plannen gehad om er een plantenbak voor bij mijn woonwagen van te maken
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
Ik zal van de week trouwens even de boekjes opsturen naar je , ik heb de instructie boekjes en ook een apart boekje voor de boord computer
Dat is dan wel weer netjes
benjamin schreef:Ik zal van de week trouwens even de boekjes opsturen naar je , ik heb de instructie boekjes en ook een apart boekje voor de boord computer
Dat is dan wel weer netjes
Geweldig! Ik heb net weer een lading dozen omgespit, maar ik kan de instructieboekjes echt nergens weervinden… Nou heb ik ook echt dozen vol met citroën zooi… (instructieboekjes, werkplaatshandboeken, factureertijdenboeken, folders, video’s, vlaggen, stickers enz enz)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik vind de 159A blok echt heerlijk rijden, je kunt er ook lekker laag in toerne mee rijden
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
benjamin schreef:PrutsyLJ schreef:Wat voor varken heeft er in die auto geleefd de afgelopen paar maanden zeg? Dit vind ik echt frustrerend, gewoon een schitterende auto in een paar maanden vernaggelt BAH.
Ach prutser (dat was het toch he) , er hebben gewoon 2 Bouviers achterin gezeten , en ja op een lange rit vervelen ze zich wel eens
Je gaat toch iemand die een bx niet meer vind dan een vervoermiddel (en dat is het ook hoor , digit of nie) meteen uitmaken voor varken omdat ik niet zoveel interesse heb om dat lijk ff te stofzuigen
Wees blij dat Lars hem nu heeft , ik heb serieuze plannen gehad om er een plantenbak voor bij mijn woonwagen van te maken
Een iemand die het voor elkaar krijgt in een paar maanden (ongeacht het type of merk auto) een auto zo toe te takelen is mijn ogen een varken.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:benjamin schreef:PrutsyLJ schreef:Wat voor varken heeft er in die auto geleefd de afgelopen paar maanden zeg? Dit vind ik echt frustrerend, gewoon een schitterende auto in een paar maanden vernaggelt BAH.
Een iemand die het voor elkaar krijgt in een paar maanden (ongeacht het type of merk auto) een auto zo toe te takelen is mijn ogen een HELD
En iemand die dat soort dingen zomaar roept over een ander die hij nog nooit heeft ontmoet , moet zijn triangeltje van de Josti band nog maar eens gaan poetsen en het kwijl van zijn kinnetje vegen
Vind het wel leuk hier , ik zal binnenkort eens wat pics plaatsen van de CX Prestige die ik gisteren heb gekocht , nu nog niet want de vorige eigenaar had hem net gepoetst en gestofzuigd , er was zelfs nog nooit in gerookt , maar dat heb ik snel veranderd , ben er zelfs speciaal weer voor gaan blowen
er hebben gewoon 2 Bouviers achterin gezeten , en ja op een lange rit vervelen ze zich wel eens
Eigenlijk ga ik wel een beetje mee met Prutser… Bouviers horen in een kennel, niet in een auto. In mijn XM heeft ook zo’n vies stikbeest gewoond, en dat ruik je nog steeds als je je neus op het tapijt houdt (gelukkig doe ik dat nooit en ligt er een mat overheen).
Die hond heeft ook nog gerookt waarschijnlijk…
Een digit is trouwens geen vervoermiddel maar een soort van klassieker. Mag je dus best een beetje netjes mee omgaan, en niet beschouwen als een rijdend hondenhok met rookruimte.
Harm schreef:Mag je dus best een beetje netjes mee omgaan, en niet beschouwen als een rijdend hondenhok met rookruimte.
Mooie discussie.. Iedereen leeft toch wel in zijn auto op zijn eigen manier
En ach.. het is allemaal wel te overzien toch? Als die auto nu vol met deuken had gezeten?
mpostma schreef:
En ach.. het is allemaal wel te overzien toch? Als die auto nu vol met deuken had gezeten?
Inderdaad, de auto glimt weer als een spiegel van binnen, dus het was wel te doen hoor…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Harm schreef:er hebben gewoon 2 Bouviers achterin gezeten , en ja op een lange rit vervelen ze zich wel eens
Eigenlijk ga ik wel een beetje mee met Prutser… Bouviers horen in een kennel, niet in een auto.
In mijn XM heeft ook zo’n lief beest gewoond, en dat ruik je nog steeds als je je neus op het tapijt houdt (dat doe ik wel eens en daar wordt ik eigenlijk best een beetje geil van).
Oh had ik maar een hond ...Een digit is trouwens gewoon een vervoermiddel en een soort van hondenhok . Mag je dus best een beetje slordig mee omgaan, en gewoon beschouwen als een rijdend hondenhok met rookruimte.
Ga lekker mee met wie je wil , maar mijn Bouviers horen niet in een kennel , maar gewoon met mij mee op strooptocht naar handel
Maareh , zullen we nou eens gewoon net doen alsof ik zelf uitmaak hoe ik met mijn auto`s omga , al wil ik die zooi in de brand steken , maak je niet zo druk om hoe een ander met zijn spullen omgaat
Wees blij dat ik die auto aan Lars heb gegund (ik heb veel aspirant kopers weggestuurd omdat Lars meer liefhebber is dan die andere kopers), ik wilde eerst wachten tot 31 december om die digit op de hoek tot vreugdevuur te promoveren
Ik kan bijna niet wachten tot mijn Prestige hetzelfde ultieme doel bereikt heeft als de digit een paar dagen geleden , ik zal jullie de pics zeker niet onthouden
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Ik denk dat jij en Waterman771 en jij het goed met elkaar zouden kunnen vinden…. Maarreh, als jij die Prestige ‘verbenjamind’ hebt en hem wegdoet voor wèhnig, geef je me dan een belletje? Tot die tijd: Leef je uit….
Gr Martijn
Martijn de Ruijter schreef:Ik denk dat jij en Waterman771 en jij het goed met elkaar zouden kunnen vinden…. Maarreh, als jij die Prestige ‘verbenjamind’ hebt en hem wegdoet voor wèhnig, geef je me dan een belletje? Tot die tijd: Leef je uit….
Gr Martijn
Dat bedoel ik , ik woon zo`n hok helemaal uit en dan kosten ze niet zoveel meer , vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan
Maareh , ik heb nog wel meer van die rommel hoor , en daar ben ik dan weer wel zuinig op
De auto`s die ik koop als vervoer mogen helemaal op , de rest wordt gekoesterd
Ik rijdt tussen de 100.000 en 200.000 kilometer per jaar en dan heb je weinig tijd en zin om zo`n lijk even op te ruimen of te wassen
Ach bij zo’n cx boeit ‘t niet, daar zijn er nog zat van