Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hegru is goedkoop scheeld je de helft
en wat de stikkers en velgen betreft: ik heb het zelfde (maar NIET met de GT )
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Je kan ook hier in Huizen naar De Groot en Prins he. Is niet al te duur, uurprijs ligt rond de 40 Euro.
See, buy, fly C5 V6
ziet er goed uit met de velgjes eronder
beetje jammer dat de a.d.a.l’s vervangen moeten worden
en wat andere ook zeggen, met een beetje technische kennis
kan je het echt zelf doen dat scheelt je E240,-
en dan ben je er een zaterdagje mee bezig weet je meteen wat beter hoe je bx in elkaar zit.
maar het belangerijkste is dat je tevreden bent met je velgen
het maakt een al mooie auto nog mooier
vriendelijke groet Gertjan
dsuper 21 1973
bx 16 1993
bx 16v 1991
bx custom 1990
Wat betreft de ADALS, ik ga het toch laten doen.
De garage bij mij in de buurt vraagt +/- 350 euro voor beide draagarmlagers.
Is dat een goeie prijs?
Misschien dat ik toch naar veldhoven ga rijden, maja als er dan iets niet goed is, kan ik niet ff snel terug…
besides, ik ben druk genoeg op mn vrije zaterdag met die sideskirts
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
Michielio schreef:Wat betreft de ADALS, ik ga het toch laten doen.
Is dat een goeie prijs?
Misschien dat ik toch naar veldhoven ga rijden, maja als er dan iets niet goed is, kan ik niet ff snel terug…besides, ik ben druk genoeg op mn vrije zaterdag met die sideskirts
U gaat naar De Groot en Prins?
See, buy, fly C5 V6
xm_turbo schreef:Michielio schreef:Wat betreft de ADALS, ik ga het toch laten doen.
Is dat een goeie prijs?
Misschien dat ik toch naar veldhoven ga rijden, maja als er dan iets niet goed is, kan ik niet ff snel terug…besides, ik ben druk genoeg op mn vrije zaterdag met die sideskirts
U gaat naar De Groot en Prins?
Jep, gister langs geweest.
Leuke 16V heeft ie, hoorde dat ie hm verkoopt! :O
Auto’s:
Nog even wat goeie foto’s van mn Bixje;
Auto’s:
Knappe foto’s man! Karel doet z’n 16V weg??? Das een nieuwe voor mij! Zeg maar dat-ie een XM moet kopen, kan je lachen hehehe!
Ik vind 350 wel een nette prijs voor beide adals. Het is natuurlijk geld. Maar zie het wel zo, als je naar Eindhoven rijdt verstook je je voordeel op aan benzine.
En als je het daar laat doen gebeurd het ook prima.
See, buy, fly C5 V6
En nog wat slechte foto’s van mijn sideskirt pakket.
Ik heb ze vandaag er op gezet, 1 kant nog maar, valt toch best tegen, maar het ziet er al leuk uit
Auto’s:
xm_turbo schreef:Knappe foto’s man! Karel doet z’n 16V weg??? Das een nieuwe voor mij! Zeg maar dat-ie een XM moet kopen, kan je lachen hehehe!
Ik vind 350 wel een nette prijs voor beide adals. Het is natuurlijk geld. Maar zie het wel zo, als je naar Eindhoven rijdt verstook je je voordeel op aan benzine.
En als je het daar laat doen gebeurd het ook prima.
ja das waar, maar die jongens zijn wel te vertrouwen dus? er gaan wel goeie onderdelen in enzo? dat ik niet over 4 maanden opnieuw kan beginnen
en ik zal het zeggen ik vermoed dat er iets mis is met die 16V van hm, ik vroeg waarom ie hm wegdeed, na 9 jaar ofzo in zijn bezit, maar daar kon ie niet echt een antwoord op geven
Die stoeltjes in zo’n dingen zitten wel geweldig btw!
Auto’s:
- BX Sport MK2
- AX GT chic
welke 16V??? voor 350???? gaarne meer info per pb
mooie foto`s en zeker stoere velgen
Je kan ook je achterschermen verslijpen dat de verbreders ook echt verbreden
Die gasten zijn zeer betrouwbaar, erg goed in hun vak, ik kom er ook al dik 8 jaar zelf…plus nog een jaar of wat met paps mee
Ze gebruiken altijd nieuwe, of goede gebruikte onderdelen. ADALS zijn altijd nieuw. Zal je de boel niet eerst ff spuiten voordat je het erop zet?
Die 16V is gekieteld, vraag me niet hoe erg, maar hij schijnt rete snel te zijn.
Er zit ook een regensensor in.
Ik denk dat hij gewoon eens wat anders wilt, hij loopt ook al tegen de 60
Voor 350 gaat-ie niet weg McDean hahahahahaha! Dat is de prijs voor beide adals. Die 16V gaat wel wat kosten, denk ik zo.
See, buy, fly C5 V6
- BX Sport MK2
- AX GT chic
xm_turbo schreef:Die gasten zijn zeer betrouwbaar, erg goed in hun vak, ik kom er ook al dik 8 jaar zelf…plus nog een jaar of wat met paps mee
Ze gebruiken altijd nieuwe, of goede gebruikte onderdelen. ADALS zijn altijd nieuw. Zal je de boel niet eerst ff spuiten voordat je het erop zet?
Die 16V is gekieteld, vraag me niet hoe erg, maar hij schijnt rete snel te zijn.
Voor 350 gaat-ie niet weg McDean hahahahahaha! Dat is de prijs voor beide adals. Die 16V gaat wel wat kosten, denk ik zo.
jammer voor 350 wil ik wel een leuke opknap 16V
McDean schreef:welke 16V??? voor 350???? gaarne meer info per pb
mooie foto`s en zeker stoere velgen
Je kan ook je achterschermen verslijpen dat de verbreders ook echt verbreden
Thanks!
wat bedoel je precies met die laatste opmerking?
Auto’s:
xm_turbo schreef:Die gasten zijn zeer betrouwbaar, erg goed in hun vak, ik kom er ook al dik 8 jaar zelf…plus nog een jaar of wat met paps mee
Ok nou dan laat ik het gewoon door hun doen, heb ik ook weer een adresje in de buurt
Maar uiteraard worden ze gespoten wijsneus Maar aangezien het niet echt een “perfect fit” is wil ik ze eerst er mooi op hebben zodat ik niet met vers gespoten onderdelen ga lopen klooien
Hij had het trouwens over 10.000 euro voor die 16V, lijkt me wel wat overdreven, moet er wel bijzeggen dat dat ding nog maar 110.000 km heeft gelopen.
Overigens, over gekietelde auto’s, ik heb vanmiddag even in een Subaru Impreza STI meegereden, die overigens ook behoorlijk gekieteld was, 280 PK, turbodruk van 1,25 naar de 100 onder de 5 seconden, was echt genieten! en tja daarna weer gewoon in het Bixje, ach ja, verschil moet er wezen
Was wel erg leuk om 2 jonge gastjes in een golf GTI er finaal uit te rijden, ze konden er wel om lachen achteraf
Auto’s: