Sinds een hele poos ben ik al op zoek naar velgen voor mijn BX.
Nou heb ik mijn oog laten vallen op 3 velgen.
Voor welke zouden jullie gaan ??
Persoonlijk, voor foto 3
Foto1
Foto2
Foto3
Ik heb met BX19TZI laatst al overlegd om de velgen te ruilen,maar vanwege de dikke Xantia remmen die ik erop wil hebben en mijn lange wens al om weer 17” velgen te monteren, ben ik gewoon een beetje aan het surfen geweest.
Dus wat is jullie mening ???
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
mijn mening ook foto 3! Ik heb al vaker foto’s gezien, van BXen waar velgen onder zaten waar heel veel naven (of hoe je dat ook noemt) op zitten, en ik vond t erg mooi!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
De laatste lijkt me het best te passen
Ik vind 1 en 3 iets te organisch gevormd voor een BX, ik zou kiezen voor optie 2, wat strakker, meer BX
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
Michielio schreef:Ik vind 1 en 3 iets te organisch gevormd voor een BX, ik zou kiezen voor optie 2, wat strakker, meer BX
ik heb hiervoor TSW Hockenheim gehad, en die leken op foto1. Bij de BX stonden ze wel echt perfect, naar mijn mening
edit : even eentje uit de oude doos ter voorbeeld
vortex schreef:Michielio schreef:Ik vind 1 en 3 iets te organisch gevormd voor een BX, ik zou kiezen voor optie 2, wat strakker, meer BX
ik heb hiervoor TSW Hockenheim gehad, en die leken op foto1. Bij de BX stonden ze wel echt perfect, naar mijn mening
ja eigenlijk moet je ze er echt op zien he.
Ben je goed met photoshop? dan zou ik een foto van je auto maken en alle typen velgen erbij shoppen
maakt het miss al wat makkelijker
Auto’s:
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
ik ga ook voor optie 3!
Precies dat type velg heb ik ook al zitten overwegen voor mijn 16V, dat vind ik echt schitterende velgen (in het algemeen en) voor de BX!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
vortex schreef:Michielio schreef:Ik vind 1 en 3 iets te organisch gevormd voor een BX, ik zou kiezen voor optie 2, wat strakker, meer BX
edit : even eentje uit de oude doos ter voorbeeld
vet hoor!
Lijken een beetje op die ik nu heb
Auto’s:
Michielio schreef:vortex schreef:Michielio schreef:Ik vind 1 en 3 iets te organisch gevormd voor een BX, ik zou kiezen voor optie 2, wat strakker, meer BX
Ben je goed met photoshop? dan zou ik een foto van je auto maken en alle typen velgen erbij shoppen
maakt het miss al wat makkelijker
ja, kan wel photoshoppen, maar ik weet ook de nieuwe kleur, en foto3 lijken mij echt uber te staan, en zeer uniek
kan het geheel al aan de binnenkant van mijn oogleden zien
vortex schreef:Michielio schreef:vortex schreef:Michielio schreef:Ik vind 1 en 3 iets te organisch gevormd voor een BX, ik zou kiezen voor optie 2, wat strakker, meer BX
maakt het miss al wat makkelijkerja, kan wel photoshoppen, maar ik weet ook de nieuwe kleur, en foto3 lijken mij echt uber te staan, en zeer uniek
kan het geheel al aan de binnenkant van mijn oogleden zien
haha mooi, dus de keus is eigenlijk al gemaakt
Auto’s:
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Michielio schreef:Ik vind 1 en 3 iets te organisch gevormd voor een BX, ik zou kiezen voor optie 2, wat strakker, meer BX
hear, hear!
Michielio schreef:vortex schreef:Michielio schreef:vortex schreef:Michielio schreef:Ik vind 1 en 3 iets te organisch gevormd voor een BX, ik zou kiezen voor optie 2, wat strakker, meer BX
maakt het miss al wat makkelijkerja, kan wel photoshoppen, maar ik weet ook de nieuwe kleur, en foto3 lijken mij echt uber te staan, en zeer uniek
kan het geheel al aan de binnenkant van mijn oogleden zienhaha mooi, dus de keus is eigenlijk al gemaakt
Nou, nee, want die van foto1 lijken enorm op mijn Hockenheim, en ik weetook hoe die stonden. En dat zwarte hart bevalt me ook wel heel erg, die van foto2 ook wel, ivm dat ze juist zo hoekig zijn, net als de BX….owww, altijd wee die keuzes
vortex schreef:Michielio schreef:vortex schreef:Michielio schreef:vortex schreef:Michielio schreef:Ik vind 1 en 3 iets te organisch gevormd voor een BX, ik zou kiezen voor optie 2, wat strakker, meer BX
kan het geheel al aan de binnenkant van mijn oogleden zienhaha mooi, dus de keus is eigenlijk al gemaakt
Nou, nee, want die van foto1 lijken enorm op mijn Hockenheim, en ik weetook hoe die stonden. En dat zwarte hart bevalt me ook wel heel erg, die van foto2 ook wel, ivm dat ze juist zo hoekig zijn, net als de BX….owww, altijd wee die keuzes
Ja ik snap het hoor!
Maar jouw BX wordt/ is zwart? dan is foto 1 idd heel mooi lijkt mij! maar goed 2 ook idd door dat hoekige. moeilijk moeilijk!
Maar goed ik denk niet echt dat ik je kan helpen haha, kom er ook niet helemaal uit
Auto’s:
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
mijn mening: 3 is uber gaaf op een BX spaak velgen staat een BX gewoon erg goed. (zeker mooie OZ velgen, maar dat is mijn idee al 16 inch OZ spaakies met 195)
of zoals optie 2 ongeveer: (goud is erg gaaf vind ik persoonlijk bij donkere kleuren)
(lijken wel op de chic velgen )
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Michielio schreef:vortex schreef:Michielio schreef:vortex schreef:Michielio schreef:vortex schreef:Michielio schreef:Ik vind 1 en 3 iets te organisch gevormd voor een BX, ik zou kiezen voor optie 2, wat strakker, meer BX
Ja ik snap het hoor!
Maar jouw BX wordt/ is zwart? dan is foto 1 idd heel mooi lijkt mij! maar goed 2 ook idd door dat hoekige. moeilijk moeilijk!
Maar goed ik denk niet echt dat ik je kan helpen haha, kom er ook niet helemaal uit
Nope, BX is niet zwart
maar heb velgen met een zwart hart altijd al mooi gevonden, net als de 16V MK2 velgen
net als de 16V MK2 velgen
Dat is nou net het antwoord dat er niet bij staat… daar zou ik voor gaan