Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
owjaaaaaaaaaaaa, ik ben weer mee
Ach, avond voor iets hé
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Citroenbx schreef:owjaaaaaaaaaaaa, ik ben weer mee
Ach, avond voor iets hé
Ruben, quit drinkin’
Toen we de Digit uit zijn stalling duwden, zaten er ineens diepe krassen op een rode BX 4x4 en een bruine BX Break.
Allez, geintje.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
ik dacht al, waar komen dié kleuren nou weer vandaan, want ik had volgens mij een twee of meer kleuren grijze digit besteld
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
hel1 schreef:kreazyV8wuppo schreef:je hebt een voorbeeld om naar toe te werken,,,
mvgr wupke
mooi, maar ik denk dat ik niet zo ver ga in mijn opknapwoede.
beetje poetsen ga ik natuurlijk wel doen, maar om er nu een blok van te maken dat je als spiegel kunt gebruiken….
maar behalve een blingbling buitenkantje heeft dat blokkie ook een blingbling binnenkantje..
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
XBXG schreef:Ruben, quit drinkin’
Ik drink niet…
(mm, wat zou het dan zijn als ik wel zou drinken )
XBXG schreef:Toen we de Digit uit zijn stalling duwden, zaten er ineens diepe krassen op een rode BX 4x4 en een bruine BX Break.
Allez, geintje.
Maha, even Apeldoorn bellen
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
woutersmits schreef:hel1 schreef:kreazyV8wuppo schreef:je hebt een voorbeeld om naar toe te werken,,,
mvgr wupke
mooi, maar ik denk dat ik niet zo ver ga in mijn opknapwoede.
beetje poetsen ga ik natuurlijk wel doen, maar om er nu een blok van te maken dat je als spiegel kunt gebruiken….maar behalve een blingbling buitenkantje heeft dat blokkie ook een blingbling binnenkantje..
Dat is het voornaamste
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
hel1 schreef:kreazyV8wuppo schreef:je hebt een voorbeeld om naar toe te werken,,,
mvgr wupke
mooi, maar ik denk dat ik niet zo ver ga in mijn opknapwoede.
beetje poetsen ga ik natuurlijk wel doen, maar om er nu een blok van te maken dat je als spiegel kunt gebruiken….
Oh daar houd ik wel van eigenlijk… maar dat heb ik eigenlijk meer met achtcilinders dan die saaie watergekoelde dwarsgeplaatste 4-in-lijn blokken. Maar de tijd he…
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
je mag graag mijn blok poetsen hoor…
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Alcyone schreef:Oh daar houd ik wel van eigenlijk… maar dat heb ik eigenlijk meer met achtcilinders dan die saaie watergekoelde dwarsgeplaatste 4-in-lijn blokken. Maar de tijd he…
Van die hokken die veel te groot zijn, 35liter zuipen, een prehistorische 3bak automaat hebben en altijd het vermogen aan de krukas vermelden omdat er niks aan de wielen overschiet?
Maaaar, het heeft wel stijl én geluid
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Citroenbx schreef:Alcyone schreef:Oh daar houd ik wel van eigenlijk… maar dat heb ik eigenlijk meer met achtcilinders dan die saaie watergekoelde dwarsgeplaatste 4-in-lijn blokken. Maar de tijd he…
Van die hokken die veel te groot zijn, 35liter zuipen, een prehistorische 3bak automaat hebben en altijd het vermogen aan de krukas vermelden omdat er niks aan de wielen overschiet?
Maaaar, het heeft wel stijl én geluid
ff nog verder offtopic dan, nog heel eventjes maar ops:
Ja idd… ik heb ook de beslissing genomen dat ik binnen 5 jaar zo’n amerikaan voor m’n deur wil hebben, liefst een 60’s/70’s lijkenwagen. Citroen is leuk hoor, maar niets verslaat het absurd hedonistische van zulke bakken. Zulke vooruitstrevende styling op zulke conservatieve techniek. Ben verliefd geworden op automaten, het geluid is ontzettend belangrijk voor me en de dashboards hebben net als Citroen’s nog ECHTE styling ipv het vermijden van vreemde contouren die de gemiddelde huisvrouw of saaie accountant niet snappen.
En de vering is bijvoorbeeld het equivalent van een DS, alleen is de wegligging wat minder (Ford Thunderbird 1972 bijvoorbeeld).
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
Alcyone schreef:Citroenbx schreef:Alcyone schreef:Oh daar houd ik wel van eigenlijk… maar dat heb ik eigenlijk meer met achtcilinders dan die saaie watergekoelde dwarsgeplaatste 4-in-lijn blokken. Maar de tijd he…
Van die hokken die veel te groot zijn, 35liter zuipen, een prehistorische 3bak automaat hebben en altijd het vermogen aan de krukas vermelden omdat er niks aan de wielen overschiet?
Maaaar, het heeft wel stijl én geluid
ff nog verder offtopic dan, nog heel eventjes maar ops:
Ja idd… ik heb ook de beslissing genomen dat ik binnen 5 jaar zo’n amerikaan voor m’n deur wil hebben, liefst een 60’s/70’s lijkenwagen. Citroen is leuk hoor, maar niets verslaat het absurd hedonistische van zulke bakken. Zulke vooruitstrevende styling op zulke conservatieve techniek. Ben verliefd geworden op automaten, het geluid is ontzettend belangrijk voor me en de dashboards hebben net als Citroen’s nog ECHTE styling ipv het vermijden van vreemde contouren die de gemiddelde huisvrouw of saaie accountant niet snappen.
En de vering is bijvoorbeeld het equivalent van een DS, alleen is de wegligging wat minder (Ford Thunderbird 1972 bijvoorbeeld).
bij mij in de straat staat een caprice (80er jaren) te koop, ex lijkwagen….
ong 2500 euro op gas.
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
lijkwagen regeert!! chapeau, echt zo een leuke dinges
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
ondertussen, en ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen, wil ik weer eens wat melden over die duitser.
vanmiddag ben ik begonnen met het strippen van de auto. stoelen er uit, bank er uit, alle kappen en platen er uit, en dan ook maar de deuren er uit (sleutelt makkelijker en ik heb er wat nodig voor mijn èchte digit).
de bekabeling ligt bloot.
even in het motorruim gekoekeloerd, maar dat is niet veel soeps.
ik schrok toen ik zag dat het blok dat de analoge snelheid in een digitale puls omzet ontbrak. shit, zou dat nu net onmisbare deel er niet zijn. maar na een telefoontje hier en daar en nog even denken, bleek dat ik er natuurlijk ééntje in ‘t GT-tje heb omdat ie gezegend is met een boordcomputer. hopen dat dat hetzelfde blokje is.
ik moet ook nog de bumpers verwijderen en de motorkap en achterklep dan ook nog maar. voor de voorraad zeg maar.
en natuurlijk het dashboard losschroeven. het digit-deel ligt al los, maar laten we de rest ook maar als voorraad bewaren.
morgen verder
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
en na nog een telefoontje blijkt dat dat blokje identiek is, alle zorgen om niets
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
zeg heleen,
wil je svp onze discussie niet verstoren!
enne, anders heb ik geloof ik nog een blokje voor het geval die in de gt niet werkt ofzo
ff kijken of ik van de week langs kan komen. Nu zit er nog geen gas in de digit dus nu durf ik nog….