Rene van Maren schreef:
sorry, was even voor het tegenwicht. ik ben voor gezellige omgang, en niet van de taalunie
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ok… laten we het hierbij houden….
Verder over de remmen…Anders de stofzuiger er over..
voor de liefhebbers die waren vergeten waar het om ging
jsobko schreef:als ik mijn auto smorgens start,en ik rij een stukje achteruit dan nemen mijn remmen niet direct als ik dan een paar keer gepomt heb nemen ze wel als hij daarna stilgestaan heeft heb ik er geen last meer van alleen als hij echt lang stil gestaan
is er misschien iemand die dit ook al aan de hand heeft gehad en weet wat er aan te doen is of waar het aan ligt
mvg johan s
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
mijn lief vertelde mij, dat er destijds in engeland heel wat xanten teruggeroepen werden om de handrem te laten updaten. ze hadden allemaal last van dat handremmenprobleem. het bleek, dat de rem, logisch, warmgeworden wel pakte, maar na afkoeling te veel kromp en de auto losliet. als u het nog snapt. in engeland zijn de wegen net iets minder vlak dan hier en mening eigenaar kon zijn/haar auto onderaan de straat terugvinden in wat voor staat dan ook.
misschien dat ook deze xant last heeft van een dergelijk probleem en misschien is het al opgelost met het vervangen van de blokken die inmiddels wat versleten zouden kunnen zijn.
heeft een xantia aparte handremblokken?
Het gaat niet over de handrem
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
pas 1 koffie op ops:
nochtans geen gek verhaal
Inderdaad: Platte anti-zink bol, of vastzittende (kom heel veel voor) of lekkende achterremmen.
Xantia 1.9TD SX 1997 Noir verni 400.000km met Xantiaclub KPH en type 1a bolletjes
http://images.spritmonitor.de/212694_3.png