Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
hmm, dat is kl*te,
welke slangetjes raken steeds los? anders heb je gewoon teveel retourLHM waardoor de druk te hoog is…
qua automaat: afspraak met wup?
of een goede bak scoren…
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
woutersmits schreef:hmm, dat is kl*te,
welke slangetjes raken steeds los? anders heb je gewoon teveel retourLHM waardoor de druk te hoog is…
qua automaat: afspraak met wup?
of een goede bak scoren…
Een aantal slangetjes van de retourleidingen en octopus komen bij elkaar in een verdeelblok bij de hoogteregelaar, en daar schieten ze geloof ik steeds uit. Heb ‘t nu niet zelf gezien, dus ik weet niet helemaal waar ik over praat.
Wat zou teveel retourdruk kunnen veroorzaken? Daar dacht ik inderdaad ook aan.
Qua automaat zal ik idd wel een keer een afspraak met wup maken, maar eerst ga ik met de blauwe en de CX aan de gang. Moet ook nog steeds besluiten wat ik met de witte ga doen.
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
ff quote uit m’n bixnix topic:
kreazyV8wuppo schreef:het torretje is gearriveerd, en ligt nu op de bolderkar, onder een zeiltje..
alsof de duvel ermee speelt, Peter wil naar huis, lekt er een HD leiding alle LHM eruit, voor de deur van wupke,,,,dus niet alleen de motor , maar ook zn auto laat hij hier achter….
LE was nog hier met criezel, en die brengt Peter nu naar huis ..
hmm en ik wilde morgen naar de Beekse Bergen gaan met de kids,,
eens kijken hoe ik dat recht praat bij moeke de vrouw hehe..mvgr wupke
En zo zag dat er dus uit
Megoed, ‘t had op ‘n slechtere plek kunnen gebeuren
Sjees, dat is balen.
Geluk bij een ongeluk is dan dat je niet ergens op de snelweg bent gestrand, maar bij Wupke thuis.
Zo te zien lijkt het me een van de leidingen in de bocht bij je achterwiel.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Haha, dat is wel weer typisch iets voor zo’n type 1. Was zeker jaloers op de plotselinge aandacht voor de BX nix
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
tja,
da’s balen..
daar waren de leidingen bepaald niet best te noemen nee….
setje gecoate leidingen proberen te scoren zou ik zeggen. (of beter, nieuwe koperen op goede lengte)
ik zet hem dinsdag op de brug, en vervang alles waar ik twijfels bij heb..
de inktvis krijgt extra aandacht dus eens kijken of ik die ook getackelt krijg.
ik maak alle leidingen zelf, en dat is van een soort van messing koperachtig spul, corrodeerd niet en is soepel , dus scheurt ook niet zo snel.
ik kreeg het met de kids en moeke helaas niet klaar om het dagje uit te verzetten naar dinsdag…dus dan maar zo…
mvgr wupke
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
mpostma schreef:Haha, dat is wel weer typisch iets voor zo’n type 1. Was zeker jaloers op de plotselinge aandacht voor de BX nix
Ik denk ‘t. Maar toch lief dat ‘ie dan ff gewacht heeft tot ‘t bixnix-blokje bij wupke was
kreazyV8wuppo schreef:ik zet hem dinsdag op de brug, en vervang alles waar ik twijfels bij heb..
de inktvis krijgt extra aandacht dus eens kijken of ik die ook getackelt krijg.
ik maak alle leidingen zelf, en dat is van een soort van messing koperachtig spul, corrodeerd niet en is soepel , dus scheurt ook niet zo snel.ik kreeg het met de kids en moeke helaas niet klaar om het dagje uit te verzetten naar dinsdag…dus dan maar zo…
mvgr wupke
‘t Heeft geen haast hoor, kids en moeke zijn belangrijker
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
...ik maak alle leidingen zelf, en dat is van een soort van messing koperachtig spul, corrodeerd niet en is soepel….
dat spul bedoel ik, werkt veeeeeel makkelijker dan die stugge citroenleidingen..
succes
....en toch vind ik dat jij ook een digit moet….
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
mee eens eigenlijk,
nu is peter een soort van blindedarmlid van de commissie….
misschien kan de cali verdigitaliseerd worden??
Benjamin weet nog twee sloopdigits dussss
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
....sloom forum…..
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
woutersmits schreef:mee eens eigenlijk,
nu is peter een soort van blindedarmlid van de commissie….
Kuch, ahum, eh, die worden meestal toch operatief verwijderd… ops:
woutersmits schreef:misschien kan de cali verdigitaliseerd worden??
Benjamin weet nog twee sloopdigits dussss
BX Digit 16v automatic… (iemand nog een vers blokje over?)
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
woutersmits schreef:
mee eens eigenlijk,
nu is peter een soort van blindedarmlid van de commissie….Kuch, ahum, eh, die worden meestal toch operatief verwijderd… ops:
alleen als ze gaan etteren…
beerpeet schreef:BX Digit 16v automatic… (iemand nog een vers blokje over?)
Dat vind ik dan weer zonde… De TRS moet origineel blijven in mijn optiek. Het originele type 1-dashboard is toch het mooist, vind ik.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX