Totaal aantal Berichten: 7779
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Aanvraag :
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
DigiDaan schreef:Aanvraag :
bij de digitcommissie voor het inbouwen van een gastank. dat moet volgens de statuten die er over waken dat digits , volgens velen cultureel erfgoed, verdwijnen of niet meer standaard zijn.
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:DigiDaan schreef:Aanvraag :
bij de digitcommissie voor het inbouwen van een gastank. dat moet volgens de statuten die er over waken dat digits , volgens velen cultureel erfgoed, verdwijnen of niet meer standaard zijn.
Neem in de statuten ook even op dat de Digit’s in bijzonder niet als rijdend hondenhok mogen worden gebruikt. Ook rijdende asbak is uit den boze
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
woutersmits schreef:vandaag ontdekt dat de ‘achterlichtkapotverklikker’ werkt!
Hehe, cool!
My other car is a broomstick.
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
PrutsyLJ schreef:hel1 schreef:DigiDaan schreef:Aanvraag :
Neem in de statuten ook even op dat de Digit’s in bijzonder niet als rijdend hondenhok mogen worden gebruikt. Ook rijdende asbak is uit den boze
staat er in hoor!
paragraaf 14, sub 7 en 21, sub 1a.
Maar de bezitter moet wel bij de commissie aangesloten, of op zijn minst bekend zijn..
Totaal aantal Berichten: 7779
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
hel1 schreef:DigiDaan schreef:Aanvraag :
Dus als ik het goed lees doelen jullie erop dat alle digits gehalfords dan wel ontmanteld worden?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX 2200
- CX 2200
ja, en nu mag ik dus niet mijn digit origineel houden…..
- CX 2200
- CX 2200
daarom net maar even een lenco radio/cd/mp3/usb/memorycard-speler er in geprutst… hopelijk binnenkort tijd om eea eens goed te verhalfordsen met nette bekabeling en originele (oeps) hele deurpanelen te gaan monteren.
overigens en niet geheel off topic verloopt de ontmanteling van de duitser geheel naar wens.
radio’s mogen uiteraard alleen pioneer radio’s gemonteerd worden, maar zolang er nog geen originele deurpanelen in de auto zitten, zònder gaten, dan kan ontheffing gelden. deze ontheffing hoeft niet te worden aangevraagd. melding in een topic is voldoende.
overigens en niet geheel off topic verloopt de ontmanteling van de duitser geheel naar wens.
radio’s mogen uiteraard alleen pioneer radio’s gemonteerd worden, maar zolang er nog geen originele deurpanelen in de auto zitten, zònder gaten, dan kan ontheffing gelden. deze ontheffing hoeft niet te worden aangevraagd. melding in een topic is voldoende.
- CX 2200
- CX 2200
dat is fijn om te horen en zo te zien had jij ook last van een sloom forum
enne,
mijn originele (kenwood toch?) is nog steeds bij ene weenie.
Zal hem eens pb-en. Ik wil hem toch wel terug ondanks dat hij me zei dat ie echt overleden is….
woutersmits schreef:mijn originele (kenwood toch?) is nog steeds bij ene weenie.
Het is echt een Pioneer:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Geachte BX Type 1 Politie,
Hellaas moet ik jullie mede delen dat ik niet gebruik maak van een orginele Radio. Tevens moet ik u mede erop wijzen dat de radio die ik in gebruik heb wel in het juiste land is gemaakt. (made in France) Het betreft een klassieke Phillips.
Zoals op de onderstaande foto te zien is valt deze nog wel onder het zelfde tijdperk almede mijn Bx GT uit 86.
Dien ik nog goedkeuring aan te vragen of krijg ik vrijstelling gezien bij de aanschaf van de GT de radio ontbrak en ik een redelijk naarbije vervangbare radio heb geplaatst.
Tevens moet ik u mede delen dat er GEEN extra speaker behalve de orginele Citroen speakers zijn geplaatst.
hopende u hiermede voldoende te informeren verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
Daan Mekking
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
- CX 2200
- CX 2200
Geachte heer Mekking,
Dank voor uw schrijven.
Eerstvolgende vergadering zullen wij dit verzoek behandelen.
Tot nader bericht gedogen we de huidige toestand.
Met vriendelijke groet,
mr. W. G. Smits,
afdeling GT en aanverwanten.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
woutersmits schreef:Geachte heer Mekking,
Dank voor uw schrijven.
Eerstvolgende vergadering zullen wij dit verzoek behandelen.
Tot nader bericht gedogen we de huidige toestand.
Met vriendelijke groet,
mr. W. G. Smits,
afdeling GT en aanverwanten.
Gaarne zou ik de notulen van de vergadering willen inzien.
Tevens zou ik een goedkeuring willen ontvangen zwart op wit.
mvg Daan
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!