Afgelopen vrijdag ben ik gaan kijken naar een C4 Picasso en ik vind hem er schitterend uitzien
Nu vind ik de kleur Icare Paars mooi maar het valt mij op dat deze kleur op de in Nederland geleverde auto’s (ik heb twee C4’s in deze kleur zien staan) afwijkt van die in andere landen:
De kleur zoals deze in Nederland wordt geleverd:
En de de kleur zoals deze in bijvoorbeeld Estland wordt geleverd:
Deze laatste, echt paarse variant, spreekt mij meer aan. Zijn de foto’s misleidend en zijn het dezelfde kleuren of levert Citroën verschillende kleuren onder dezelfde naam? En zou de paarse variant in Nederland leverbaar zijn? Ik heb deze vraag ook uitgezet bij een dealer maar nog niets gehoord.
Alvast bedankt!
Ik heb ook een Icare en jouw Nederlandse link is de kleur zoals die hier te bestellen is. In het echt ziet hij er zo uit
Plaatjes op het internet wijken altijd wat af van de werkelijkheid. Maar die in Estland is wel heel erg paars ......
C4GP 1.6 HDiF EB6V - Met 162.000km op de teller ingeruild voor een Skoda SuperB
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Die uit Estland lijkt wel een beetje op Mitsubishi Grandis Paars!!
Dank voor de reacties, het gaat een C4 Picasso Ligne Business 1.6 HDiF 110PK EB6V Bleu Tivoli worden
Ik vrees dat de kleur in Estland uit de PC komt. Jammer, want ook ik ben wel gecharmeerd van deze iets te paarse tint.
Wie gooit er nog een paar extra foto’s op van Icare (en Showrood), daar lijkt de keuze zich bij mij op toe te spitsen…..
Zowel de auto van Rombout als Harrie Honda lijken me ERG mooi, maar komen op de foto’s volgens mij nog niet optimaal tot hun recht.
Wie verzorgt er nog wat extra (zonnige) plaatjes ?
R2FM
Geinjecteerd met Citroen en DS. Na heel wat jaren LHM en C4GP (luchtvering), 2 x DS5 (klassiek geveerd) nu een DS7 E-tense 4x4 300 Opera met 20” velgen en actieve vering.
Op zonnige plaatjes zal de kleur icare er paarser uitzien dan bij “bewolkte"plaatjes.
Maakt voor de rest niet uit hoor,onder alle omstandighedenis het een pracht kleur(en auto).
Rudy
07-04 besteld":C4GP 2.0 16v EB6V Ambiance trekhaak,dakrails,Icare Rijden vanaf 16-06-07!!
rombout schreef:Ik heb ook een Icare en jouw Nederlandse link is de kleur zoals die hier te bestellen is. In het echt ziet hij er zo uit
Plaatjes op het internet wijken altijd wat af van de werkelijkheid. Maar die in Estland is wel heel erg paars ......
Estland? Mischien zijn die foto’s onder de middernachtzon genomen
Hopelijk heel snel foto’s van mijn Oriental blauwe
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
R2fm schreef:Ik vrees dat de kleur in Estland uit de PC komt. Jammer, want ook ik ben wel gecharmeerd van deze iets te paarse tint.
Wie gooit er nog een paar extra foto’s op van Icare (en Showrood), daar lijkt de keuze zich bij mij op toe te spitsen…..
Zowel de auto van Rombout als Harrie Honda lijken me ERG mooi, maar komen op de foto’s volgens mij nog niet optimaal tot hun recht.
Wie verzorgt er nog wat extra (zonnige) plaatjes ?R2FM
Ik kan iedereen aanraden om Showrood te overwegen. Heel klassevol, en leuk dat ie elke keer weer een andere kleur lijkt te hebben. Niemand die ‘m al gezien heeft vindt het een lelijk kleur Hieronder nog een die ik live gespot heb, en een vanop het net.
Totaal aantal Berichten: 17
- (Grand) C4 Picasso GC4P EB6V 2.0HDIF
Aanstaande woensdag mag ik na precies drie maanden mijn icare paarse Grand C4 Picasso gaan ophalen bij de dealer. Ik zal er graag een paar foto’s van plaatsen.
Als je twijfelt moet je echter zorgen dat je er een in het echt ziet, want op internet wijken de kleuren nog meer af dan op de stalen. Anders had ik er ook een in show rouge besteld Die keus heeft mijn gewezen passagiere mogen maken.
Je kunt natuurlijk ook gewoon even komen kijken.
Grand C4 Picasso 2.0 HDIF Excl EB6V
Icare, Panoramadak en Bluetooth
Sinds 2 augustus 2007
111000 kilometer gereden
jpjs schreef:Heeft iemand actuele foto’s van een C4 Picasso (liefst de 5-deurs uitvoering) in de kleur ICARE ??
Ben momenteel aan het twijfelen tussen de kleuren Nocciola en Icare.. De eerste kleur heb ik al in het echt gezien, de tweede kleur (Icare) rijdt hier in M-Limburg nergens rond(( En vanaf een staal de kleur kiezen vind ik toch net iets te risico-vol.
Alvast bedankt!
Hier in ons dorp staat een C4 Grand Picasso in het Icare. Is een mooie kleur. Het is toch zo wie zo een mooie auto. Al weet ik niet hou het op de 5-zits uitziet. De Nicciola vindt ik trouwens ook op de 7-zits beter uitzien dan op de 5-zits. De rood tinte idem. Het mooiste naar mijn mening is wit op de 5-zits. Echt toppie.
Groetjes.
C4 Picasso 2.0 HDI Exclusive besteld op 15 november. De auto is 17-03-2007 afgeleverd. kilometerstand is nu 230000 km. 30 mei 2013 ingeruild voor een mitsubishi outlander.
C1 1.0 ambiance sensotronic afgeleverd op 27-07-2007 (38000km)
voorzitter van
cocico schreef:
Ik kan iedereen aanraden om Showrood te overwegen. Heel klassevol, en leuk dat ie elke keer weer een andere kleur lijkt te hebben. Niemand die ‘m al gezien heeft vindt het een lelijk kleur
Hallo Cocico,
Een beetje laat, maar heel erg bedankt voor de nieuwe plaatjes. De oudere waren al bekend, maar jouw ‘eigen shot’ (zie boven) is een plaatje. KNAP geschoten. Nu las ik binnen het onderwerp kleuren in dit forum dat de kleur eruit gaat of zelfs al is. Dat zou wel even een sof zijn, vooral omdat ik over een paar weken zal gaan bestellen. Wat nu ?
Thnx,
R2FM
Geinjecteerd met Citroen en DS. Na heel wat jaren LHM en C4GP (luchtvering), 2 x DS5 (klassiek geveerd) nu een DS7 E-tense 4x4 300 Opera met 20” velgen en actieve vering.
Hallo,
Het kleur is er momenteel zeker nog niet uit. Als ze het er uit gaan halen (zoals ze ook al gedurfd hebben met Or Anodisé!) dan denk ik dat ze dat in september gaan doen. Een telefoontje met Citroën Brussel moet duidelijkheid scheppen, denk ik
En eerlijk is eerlijk: het is mijn vriendin die de foto gemaakt heeft, ik was de Xsara Picasso aan het besturen
Hieronder nog wat Showrood-foto’s
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
jpjs schreef:Bedankt voor het leuke filmpje !! Ik heb ondertussen mijn kleur bepaald en wordt dus de icare
Gefeliciteerd met je bestelling!
Alleen, even voor de duidelijkheid; pas even de omschrijving in je voettekst aan. Laatste keer dat ik geteld heb, hadden zowel de 5 als 7 zitter 5 deuren.
Proficiat!!
Een geweldige auto. Waar heb je haar besteld? Bij Auto Janssen in Heythuysen of Roermond? Is een geweldige dealer. Wij (mijn pap) zijn er al 25 jaar klant, een geweldige zaak.
Ik hoop dat ik goed heb kunnen helpen.
Groetjes
PS wat is de levertijd?
Totaal aantal Berichten: 17
- (Grand) C4 Picasso GC4P EB6V 2.0HDIF
Sinds gistermorgen aan het rijden Wat een rijkdom
Ik heb nog niet ontdekt hoe ik de plaatjes in het draadje kan hangen, dus hier is vast een link om een idee te krijgen.
Show Rouge is mooi, maar dat Icare
Grand C4 Picasso 2.0 HDIF Excl EB6V
Icare, Panoramadak en Bluetooth
Sinds 2 augustus 2007
111000 kilometer gereden