6 van de 36
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »

Goofblikscha’s DIGIT Update.
benjamin
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 322

Gepost: 29 juli 2007 08:26 PM
  [ # 76 ]
Harm schreef:

Ach bij zo’n cx boeit ‘t niet, daar zijn er nog zat van Wink

Dat is waar , maar van die Digits zijn er ook nog wel een paar hoor Wink

Ik weet er nog 2 te staan , 1 is de carrosserie slecht van de ander is de motor slecht van , wel allebei compleet (zelfs het asbakje met Digit logo Idea )

Dus als er iemand interesse heeft in zo`n hok hoor ik het wel Wink

When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!

Profiel  

GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2680

Gepost: 29 juli 2007 08:41 PM
  [ # 77 ]

Ik heb wel intresse in het asbakje..  Laughing

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  

benjamin
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 29 juli 2007 08:42 PM
  [ # 78 ]
GoofBlikscha schreef:

Ik heb wel intresse in het asbakje..  Laughing

Dat geloof ik graag , maar ik weet niet of die gast het zomaar los weg doet , ik zal het wel even vragen voor je Wink

Daar heb ik me ook dood aan geergerd , het verkeerde asbakje , ik vond dat zo klote dat ik mijn peuken maar op de grond heb gegooid Laughing  Laughing  Laughing

Profiel  

GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 29 juli 2007 09:19 PM
  [ # 79 ]
benjamin schreef:

Daar heb ik me ook dood aan geergerd , het verkeerde asbakje , ik vond dat zo klote dat ik mijn peuken maar op de grond heb gegooid Laughing  Laughing  Laughing

neehee, de asbak was gewoon vol Laughing

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 30 juli 2007 07:32 PM
  [ # 80 ]

Ik snap de ophef ook niet zo. Kijk een auto in concoursstaat, daar betaal je voor, die blijft goed, in de juiste kringen. Alle andere auto’s zijn gewoon vervoersmiddelen.

Een smerig interieur hoeft helemaal geen probleem te zijn voor iemand die de boel opruimt, schoonmaakt etc… Zo’n auto krijgt een vervolg van het verhaal. En je bent des te blijer met een auto die je zelf hebt opgeknapt dan een auto die perfect is maar waar je bang bent om werkelijk in te leven, zoals af en toe dat lege colablikje naar achteren gooien of per ongeluk je as naast de asbak te tikken.
Ik heb persoonlijk niets met nieuwe auto’s, ook niet met auto’s die zo perfect zijn onderhouden dat ze klinken als nieuw, ruiken als nieuw en er uit zien als nieuw. Zo’n object leeft niet.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

benjamin
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 30 juli 2007 07:41 PM
  [ # 81 ]
Alcyone schreef:

Ik snap de ophef ook niet zo. Kijk een auto in concoursstaat, daar betaal je voor, die blijft goed, in de juiste kringen. Alle andere auto’s zijn gewoon vervoersmiddelen.

Een smerig interieur hoeft helemaal geen probleem te zijn voor iemand die de boel opruimt, schoonmaakt etc… Zo’n auto krijgt een vervolg van het verhaal. En je bent des te blijer met een auto die je zelf hebt opgeknapt dan een auto die perfect is maar waar je bang bent om werkelijk in te leven, zoals af en toe dat lege colablikje naar achteren gooien of per ongeluk je as naast de asbak te tikken.
Ik heb persoonlijk niets met nieuwe auto’s, ook niet met auto’s die zo perfect zijn onderhouden dat ze klinken als nieuw, ruiken als nieuw en er uit zien als nieuw. Zo’n object leeft niet.

Ach ja , voor : €350,00 mag je natuurlijk ook wel een nieuwe Digit verwachten Confused

Bijzonder van alle ophef vind ik wel dat de nieuwe eigenaar , Lars dus , er geen moeite mee heeft en anderen , die hem dus niet hebben gekocht , gelijk op hun achterste poten staan Laughing  Laughing  Laughing

Dus ik ben het helemaal met je eens , maareh heb ik jou niet een keer gezien in Monster met dat blauwe dashboard van je ConfusedIdea

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 30 juli 2007 07:43 PM
  [ # 82 ]
benjamin schreef:
Alcyone schreef:

Ach ja , voor : €350,00 mag je natuurlijk ook wel een nieuwe Digit verwachten Confused

Bijzonder van alle ophef vind ik wel dat de nieuwe eigenaar , Lars dus , er geen moeite mee heeft en anderen , die hem dus niet hebben gekocht , gelijk op hun achterste poten staan Laughing  Laughing  Laughing

Dus ik ben het helemaal met je eens , maareh heb ik jou niet een keer gezien in Monster met dat blauwe dashboard van je ConfusedIdea

Dat klopt ja, dat was ik met die wilde achtervolging van me Smile
Leuk je hier weer te zien Smile

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

benjamin
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 30 juli 2007 08:00 PM
  [ # 83 ]

Ach ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan , blijft toch leuk he zo`n Citroën Wink

Ben maar weer een beetje begonnen met kopen , maar ik rijdt toch het liefste DS Wink

Profiel  

benjamin
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 01 augustus 2007 06:27 AM
  [ # 84 ]

Zeg Lars , ik ben vandaag een Digit tegen gekomen in België (ben net terug) een knappe bak maar met een geklapte octopus Confused  wat voor jou Confused:  , ik heb : €200,00 geboden en het asbakje zit er ook nog , net als een schitterend origineel interieur (die is duidelijk nog niet van mij geweest Laughing ) en een Pioneer radio Cool

Als je interesse hebt hoor ik het wel , anders laat ik hem van de week ophalen voor mezelf Wink

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3837

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 01 augustus 2007 12:34 PM
  [ # 85 ]
benjamin schreef:

Zeg Lars , ik ben vandaag een Digit tegen gekomen in België (ben net terug) een knappe bak maar met een geklapte octopus Confused  wat voor jou Confused:  , ik heb : €200,00 geboden en het asbakje zit er ook nog , net als een schitterend origineel interieur (die is duidelijk nog niet van mij geweest Laughing ) en een Pioneer radio Cool

Als je interesse hebt hoor ik het wel , anders laat ik hem van de week ophalen voor mezelf Wink

kijk, dat zijn de deals Cool

Profiel  

GoofBlikscha
> 2000 berichten

Gepost: 01 augustus 2007 01:50 PM
  [ # 86 ]

Hoe verleidelijk het ook is, is kan er op het moment echt absoluut geen auto meer bij hebben… Eerst de 14re en de 19TZI weg, en dan pas heb ik plaats/ financiële middelen voor zo’n actie….

Ik zal vandaag weer eens met de Digit bezig, zal hem nog een keer schoonmaken Cool
Oja ook eens kijken of ik het ‘stuur’ rubber in de bodem weer op z’n plek krijg, je hoort nou verschrikkelijk duidelijk alle motor en versnellingsbak geluiden onder het dashboard wegkomen…
Voor de rest ga ik me vandaag bezig houden met de break, die moet maandag voor de APK, dus even alles netjes maken.

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  

benjamin
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 01 augustus 2007 01:53 PM
  [ # 87 ]
GoofBlikscha schreef:

Hoe verleidelijk het ook is, is kan er op het moment echt absoluut geen auto meer bij hebben… Eerst de 14re en de 19TZI weg, en dan pas heb ik plaats/ financiële middelen voor zo’n actie….

Ik zal vandaag weer eens met de Digit bezig, zal hem nog een keer schoonmaken Cool
Oja ook eens kijken of ik het ‘stuur’ rubber in de bodem weer op z’n plek krijg, je hoort nou verschrikkelijk duidelijk alle motor en versnellingsbak geluiden onder het dashboard wegkomen…

Jammer , ik had je hem graag gegund , dan laat ik hem van de week ophalen en zal eens zien wat ik ermee kan doen Wink

Ga je dat hok nou alweer schoonmaken Confused:  zo vies was de Digit toch niet Mr. Green

Profiel  

GoofBlikscha
> 2000 berichten

Gepost: 01 augustus 2007 01:54 PM
  [ # 88 ]
benjamin schreef:

Ga je dat hok nou alweer schoonmaken Confused:  zo vies was de Digit toch niet Mr. Green

geloof me Rolling Eyes

Het zit echt overal Laughing  En sommige dingen laten pas los na enkele poetsbeurten….

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  

benjamin
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 01 augustus 2007 01:57 PM
  [ # 89 ]
GoofBlikscha schreef:
benjamin schreef:

geloof me Rolling Eyes

Het zit echt overal Laughing  En sommige dingen laten pas los na enkele poetsbeurten….

Dat geloof ik best Laughing  Laughing  Laughing

Ik ben nou eenmaal niet zo zuinig op mijn ” hokken ” , heb het meestal ook te druk om te poetsen en puinruimen Wink

Mijn auto`s moeten alleen technisch goed zijn , de rest is onbelangrijk , ze moeten me alleen van A naar B brengen , en wel een beetje vlot en comfortabel Idea

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 01 augustus 2007 03:42 PM
  [ # 90 ]
benjamin schreef:

kijk dat zijn nog is leuke prijzen..

die pioneer is waarschijnlijk orgineel Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

6 van de 36
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook