Los halen leiding
bx-to-turkey
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45

Gepost: 31 juli 2007 08:40 AM

Ik probeer een remleiding en veerleiding te vervangen, de nippel van de remleiding heb ik los maar ik krijg de leiding niet uit het verdeelblokje.
Waarschijnlijk is deze in de loop van de jaren vast gekleeft aan het rubbertje? Remklauw kant is al los…

Hoe ga ik dat los krijgen?

een stukkie van’n bloemkooltie is weer bloemkooltie op zich.

Daniël Loohuis.

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 31 juli 2007 10:14 AM
  [ # 1 ]

hard trekken.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 31 juli 2007 12:31 PM
  [ # 2 ]

de leiding met een tang licht draaien links en rechtsom, tegelijk trekken,dan floept ie er wel uit.

mvgr wupke Wink

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 31 juli 2007 01:06 PM
  [ # 3 ]
kreazyV8wuppo schreef:

de leiding met een tang licht draaien links en rechtsom, tegelijk trekken,dan floept ie er wel uit.

mvgr wupke Wink

En als je pech hebt breekt ie af. Misschien dat wat kruipolie erin spuiten nog wat helpt..

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 31 juli 2007 01:13 PM
  [ # 4 ]
mpostma schreef:
kreazyV8wuppo schreef:

mvgr wupke Wink

En als je pech hebt breekt ie af. Misschien dat wat kruipolie erin spuiten nog wat helpt..

ik mot de 1e nog meemaken die zo afbreekt.
ik bedoel dan ook een miniem beetje links en rechtsom draaien,, meer wikken dus, en tegelijk trekken.

mvgr wupke Wink

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 31 juli 2007 01:25 PM
  [ # 5 ]
kreazyV8wuppo schreef:
mpostma schreef:
kreazyV8wuppo schreef:

mvgr wupke Wink

ik mot de 1e nog meemaken die zo afbreekt.
ik bedoel dan ook een miniem beetje links en rechtsom draaien,, meer wikken dus, en tegelijk trekken.

mvgr wupke Wink

Hehe, laatst nog (met een veerpootleiding). Ik stond zelf ook versteld want ik had t inderdaad nog nooit eerder gehad. Meja, als het niet lukt zoals hierboven staat, dan lukt het op een andere manier helemaal niet.

Profiel  

bx-to-turkey
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45

Gepost: 02 augustus 2007 06:30 AM
  [ # 6 ]

los

leiding is los na een nachtje zonder druk op het afdichtrubber.
nu nog oude rubber eruit?

een stukkie van’n bloemkooltie is weer bloemkooltie op zich.

Daniël Loohuis.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 02 augustus 2007 12:51 PM
  [ # 7 ]

Re: los

bx-to-turkey schreef:

leiding is los na een nachtje zonder druk op het afdichtrubber.
nu nog oude rubber eruit?

Ik zag dat je er weer een apart topic voor geopend had?  Shocked Wink
Je kan die rubbertjes er gewoon uitpielen met een houtschoef. Eentje zoeken die er soepel indraait en net niet teveel klemt.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook