Ik probeer een remleiding en veerleiding te vervangen, de nippel van de remleiding heb ik los maar ik krijg de leiding niet uit het verdeelblokje.
Waarschijnlijk is deze in de loop van de jaren vast gekleeft aan het rubbertje? Remklauw kant is al los…
Hoe ga ik dat los krijgen?
een stukkie van’n bloemkooltie is weer bloemkooltie op zich.
Daniël Loohuis.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
hard trekken.
de leiding met een tang licht draaien links en rechtsom, tegelijk trekken,dan floept ie er wel uit.
mvgr wupke
kreazyV8wuppo schreef:de leiding met een tang licht draaien links en rechtsom, tegelijk trekken,dan floept ie er wel uit.
mvgr wupke
En als je pech hebt breekt ie af. Misschien dat wat kruipolie erin spuiten nog wat helpt..
mpostma schreef:kreazyV8wuppo schreef:de leiding met een tang licht draaien links en rechtsom, tegelijk trekken,dan floept ie er wel uit.
mvgr wupke
En als je pech hebt breekt ie af. Misschien dat wat kruipolie erin spuiten nog wat helpt..
ik mot de 1e nog meemaken die zo afbreekt.
ik bedoel dan ook een miniem beetje links en rechtsom draaien,, meer wikken dus, en tegelijk trekken.
mvgr wupke
kreazyV8wuppo schreef:mpostma schreef:kreazyV8wuppo schreef:de leiding met een tang licht draaien links en rechtsom, tegelijk trekken,dan floept ie er wel uit.
mvgr wupke
ik mot de 1e nog meemaken die zo afbreekt.
ik bedoel dan ook een miniem beetje links en rechtsom draaien,, meer wikken dus, en tegelijk trekken.mvgr wupke
Hehe, laatst nog (met een veerpootleiding). Ik stond zelf ook versteld want ik had t inderdaad nog nooit eerder gehad. Meja, als het niet lukt zoals hierboven staat, dan lukt het op een andere manier helemaal niet.
los
leiding is los na een nachtje zonder druk op het afdichtrubber.
nu nog oude rubber eruit?
een stukkie van’n bloemkooltie is weer bloemkooltie op zich.
Daniël Loohuis.
Re: los
bx-to-turkey schreef:leiding is los na een nachtje zonder druk op het afdichtrubber.
nu nog oude rubber eruit?
Ik zag dat je er weer een apart topic voor geopend had?
Je kan die rubbertjes er gewoon uitpielen met een houtschoef. Eentje zoeken die er soepel indraait en net niet teveel klemt.