7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7

De GT die een Digit achtige werd: rot subframe
michel-16v
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1349

- BX SPORT
- 2CV Special
Gepost: 31 juli 2007 08:53 PM
  [ # 91 ]

Dat lijkt me leuk Exclamation

Heb paar maanden terug haar onderhoudsboekje terug gevonden.
Kan je die meteen meenemen, hoort bij de auto Very Happy

Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 31 juli 2007 09:00 PM
  [ # 92 ]

ah, dus we hoeven niet aansluitend aan mijn DiGT-projekt jouw DiGiT aan te pakken?
ook wel weer jammer ergens, ik krijg de smaak te pakken..

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 31 juli 2007 09:08 PM
  [ # 93 ]

Het kan wel, als ik een paar rotcenten kan besparen is het altijd goed, heb niet voor niets m’n CX en DS moeten verkopen. Maar op straat gaat het niet lukken, wil de buurt niet langer tarten. Plek vinden voor zo’n operatie valt niet mee. Mocht iemand zin hebben om te helpen met een lokatie zeg ik natuurlijk geen nee, tis gezellig en er staat natuurlijk ook wat tegenover.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 31 juli 2007 09:09 PM
  [ # 94 ]
Alcyone schreef:

Het kan wel, als ik een paar rotcenten kan besparen is het altijd goed, heb niet voor niets m’n CX en DS moeten verkopen. Maar op straat gaat het niet lukken, wil de buurt niet langer tarten. Plek vinden voor zo’n operatie valt niet mee. Mocht iemand zin hebben om te helpen met een lokatie zeg ik natuurlijk geen nee, tis gezellig en er staat natuurlijk ook wat tegenover.

naja, we moeten maar eens kijken dan of het in de garage waar nu de gestripte digit staat kan en mag…

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 31 juli 2007 11:19 PM
  [ # 95 ]

En anders heb ik ook nog wel ruimte en een (zeer mooi) subframe.
Tis alleen zo’n pest eind rijden. maar vandaag heb ik ff de TRI opgekrikt om er morgen de leidingen onder vandaan te slopen, en ik moet zeggen dat dat subframe me nog vrolijk tegemoet stond te blinken.

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 01 augustus 2007 12:33 AM
  [ # 96 ]
Alcyone schreef:

Heb het net gevraagd wat het kost om dat ding te vervangen bij Kuyntjes: 100 euro. Das gewoon 1 op 1 swappen, geen slangen vervangen of rubbers doen. Ik ga zelf het oude subframe prepareren en antiroest behandelen van te voren.

Dus Karel, als jouw 16TRS nog steeds van een ander subframe moet worden voorzien…

Ja, ik ben het aan het plannen. Ik probeer met zo min mogelijk heen-en-weer gerijd het ding te repareren.

Maar voor 100 eur is dat “laten doen” als ik het goed begrijp?  Shocked
Daar kan je amper de benodigde garagezeep van betalen Wink

Ich bin ein Breaker

Profiel  

7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook