hallo,
ik wil eigenlijk helemaal nieuwe kabels trekken voor mijn speakers.
de vorige eigenaar heeft er zo’n bende van gemaakt,dat ik er zelf niet meer uit kom.
is dit veel werk?
ik heb nl. gekeken en volgens mij moet het deurpaneel eraf en ik zit ook met die rare aansluiting van het chassis naar de deur.
dus advies gevraagd.
alvast bedankt!!
Voor de speakers voorin:
beschermkapje speaker er af, speaker er uit, nieuwe kabel aan de oude kabel vastknopen, en dan er doorheen trekken.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
hey,
had ik zelf nog niet aan gedacht.
ik ga het zo dan maar eens proberen.
thnx!
Dat gaat niet goedkomen. Er zit wel degelijk een connector verbinding van de deur naar de kabelboom van de auto.
Jos van der Voort
afhankelijk van de hoeveelheid elektra in de connector kun je er een gaatje bij boren voor nieuwe kabels, heb ik ook gedaan bij de zx van mijn vriendin, hierna kun je wel de kabels aan elkaar knopen en voorzichtig doortrekken. Overigens er leiepen bij maar 3 draadjes naar de deur toe waarvan er dus maar 2 de deur daadwerkelijk ingingen, te weten de speakerkabeltjes.
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
idd zit ik met die connectorverbinding.
misschien idd maar ff kijken of ik er een klein gaatje bij kan boren.
geloof niet dat er een andere oplossing voor is.
of ik moet de nieuwe kabels i.pv. de oude op de connector aan kunnen sluiten.
iemand die dat weet/heeft geprobeerd?
speakerkabel trekken.
is een oplossing idd.
ga eerst ff bij de connector kijken en dan kan ik alsnog dit gaan doen.
thnx.
speakerkabel
ik heb ze ook wel aangesloten.
er zitten van die mannetje/vrouwtje aansluitingen op,maar niet 1 maar 2 per kabel.
het is dus gewoon een zooitje achter de radio,vandaar dat ik helemaal nieuw draad wil trekken.
kijken of dat beter geluid geeft en dan mssn nieuwe speakers erin.
Michiel85 schreef:Ik heb momenteel mijn + kabel voor mijn versterker onder de auto door liggen. Nou schijnt dit officieel niet te mogen… Morgen moet hij voor de APK, dus we zullen het zien, anders dan weet ik nu ook waar hij langs moet
ik heb het zelfde als jou, ook kabels buitenom in de “koker” liggen
nu vraag ik me af of hij bij jou door de keuring is gekomen
anders moet ik een anderplekje voor mijn 35mm2 zoeken
Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
caresoul schreef:Michiel85 schreef:Ik heb momenteel mijn + kabel voor mijn versterker onder de auto door liggen. Nou schijnt dit officieel niet te mogen… Morgen moet hij voor de APK, dus we zullen het zien, anders dan weet ik nu ook waar hij langs moet
ik heb het zelfde als jou, ook kabels buitenom in de “koker” liggen
nu vraag ik me af of hij bij jou door de keuring is gekomen
anders moet ik een anderplekje voor mijn 35mm2 zoeken
35qmm…. Heb je een lasapparaat en 2 waterkokers achterin liggen?
Ik denk dat er voor 35qmm weinig andere plaats is dan in een koker.
10qmm (de mijne) past nog goed in de deurstrip, 15 en 20 ook nog wel… 35 lijkt me echter wat te dik…
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002