Nee, ik maak ze niet voor de Xm
Heb je wat te klagen
henny xm schreef:Ja ik kreeg vorige week de aanslag omzetbelasting binnen…..Jesus mijn hele weekend naar de kl…
1 ik quote..
2 als ie hoog was zou je blij motte zijn,,, anders was je vooraf al minder happy…
mvgr wupke:ook wel eens behebt met het fenomeen belasting,, etters zuigers,, afijn minder prettig topic dus..
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Mijn klacht voor vandaag betreft het uitzicht hier. Niet zozeer WAT ik zie, maar HOE ik het zie: waterig. Zou de herfst al stiekem begonnen zijn?
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
cxfanatic schreef:Mijn klacht voor vandaag betreft het uitzicht hier. Niet zozeer WAT ik zie, maar HOE ik het zie: waterig. Zou de herfst al stiekem begonnen zijn?
tja,
gezien de hoeveelheid spinnewebben waar ik sinds een paar dagen doorheen moet in de tuin zou je denken van wel!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ga anders verhuizen, in de Noordkop schijnt als gebruikelijk de zon.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Ga anders verhuizen, in de Noordkop schijnt als gebruikelijk de zon.
Dat is ook niet altijd zo geweest, wat ik van mensen uit Den Helder heb mogen vernemen… Maar inderdaad hier in Noord-Holland schijnt de zon.
Helaas niet zo mooi als in Portugal de afgelopen paar dagen (hierbij mijn klacht om niet offtopic te gaan )
Mijn linkeroor zit verstopt… morgen laten uitspuiten…
Emiel
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
BX19trs schreef:Mijn linkeroor zit verstopt… morgen laten uitspuiten…
Emiel
Heb je geen compressor?
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
De keren dat ik in de Noordkop was, regende het meestal. Maar dat kan op toeval berusten.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
cxfanatic schreef:De keren dat ik in de Noordkop was, regende het meestal. Maar dat kan op toeval berusten.
Inkoppertje!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Kan soms best eens comfortabel zijn.
henny xm schreef:Daar gaat het toch niet om,ik wordt altijd ziek als ik geld kan wegbrengen of het nou ingecalculeerd of niet het blijft doodzonde
Ach, het geeft toch een warm gevoel dat onze gemeenschap weer fijne en nuttige dingen kan doen met dat geld.
mpostma schreef:henny xm schreef:Daar gaat het toch niet om,ik wordt altijd ziek als ik geld kan wegbrengen of het nou ingecalculeerd of niet het blijft doodzonde
Ach, het geeft toch een warm gevoel dat onze gemeenschap weer fijne en nuttige dingen kan doen met dat geld.
bwouahahahaah proest…...
now there’s a contradiction in terms for you…
mvgr wupke:die de controleerzieke politieke bende nie kan luchten of zien,,,geld over de balk smijten aan rare kunstobjecten op rotonde’s,, domme ondoordachte drempels aanleggen enzo,, jaja
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
BX19trs schreef:Mijn linkeroor zit verstopt… morgen laten uitspuiten…
Emiel
wat??
garagestmarien schreef:BX19trs schreef:Mijn linkeroor zit verstopt… morgen laten uitspuiten…
Emiel
wat??
waar zit ie verstopt??
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar