Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
Gewoon doorzuipen, gaat de koppijn vanzelf weer weg!
Dokter bibber.
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Ik wil even ernstig klagen over de geluidskwaliteit van de bluetooth-telefoonkit in m’n TomTom. Echt om te huilen en het apparaat is splinternieuw. Weet iemand raad?
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Tot 7 november wachten op mijn nieuwe C4 is een te lange periode om voorpret te hebben
Besteld 21 juli 2007:
Citroen C4 Image Berline EB6V
met bluetooth carkit.
Geleverd 9 februari
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Opmerkelijk dat ze nu al een exacte leverdatum denken te kunnen geven.
Er is een leverdatum gegeven. Daarbij is niet gezegd dat deze exact is.
maar neem niet aan dat de levertijd korter wordt. Eerder langer
Besteld 21 juli 2007:
met bluetooth carkit.
Geleverd 9 februari
cxfanatic schreef:Ik wil even ernstig klagen over de geluidskwaliteit van de bluetooth-telefoonkit in m’n TomTom. Echt om te huilen en het apparaat is splinternieuw. Weet iemand raad?
Zit toch maar 1 speaker in die TT of niet.
Is er geen mogelijkheid om dat via de speakers van de auto te sturen, of een bluetooth headset te koppelen ?
Besteld 21 juli 2007:
met bluetooth carkit.
Geleverd 9 februari
hel1 schreef:garagestmarien schreef:BX19trs schreef:Mijn linkeroor zit verstopt… morgen laten uitspuiten…
Emiel
wat??
waar zit ie verstopt??
onder m’n bed…
Emiel
Grrrr… vandaag met veel moeite de gaskleppotmeter van de 19TZI vervangen (het past allemaal net niet) blijkt dat er een koelwaterslang onder op het injectiehuis gescheurd is.. kan ik alsnog de hele boel gaan slopen… En hij loopt net goed…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
GoofBlikscha schreef:Grrrr… vandaag met veel moeite de gaskleppotmeter van de 19TZI vervangen (het past allemaal net niet) blijkt dat er een koelwaterslang onder op het injectiehuis gescheurd is.. kan ik alsnog de hele boel gaan slopen… En hij loopt net goed…
Je blijft ook bezig met die rommel!
Soms moet je ff door de zure appel heenbijten om weer te kunnen genieten (voor zo lang als dat dan weer duurt).
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Ik heb nog wat te klagen: mijn mobiele telefoon (Motorola U6 Pebl) is kapotgevallen. Dat werd dus weer een nieuwe bestellen voor ruim 150 euro.
ff klagen over iets lulligs…
mn oude break lekte olie,, ja elke dag 1 vlekje,,, kan mij het boeien.. geen tijd enzo…
daarnaast was het linker voorscherm aangetast met het blankelak virus.
geen gezicht dus….
vandaag (vanwege verkoop ) ff 1 uurtje bezig geweest.
olie lek weg,, en het scherm ff opgepolijst met 1200/1500/2000, en een laagje blanke lak.. daarna 2000, en polish ....
nauwelijks kleurverschil en spiegelglad…...
tja,, ergens baal ik wat,,
mvgr wupke:die dus ff klaagt dattie 1 jaar oid met een lek en scherm van oei, enzo heeft rondgereden, 1 uurtje,, hmmpf.. mn nieuwe xant toch maar wat meer aandacht geven denk ik zo..
- C3 1.4 VTi Exclusive
...en ik wilde ff klagen over die rode Xantia die voor mij reed vandaag en die al zijn bollen leeg had!!!
Zou verboden moeten worden…
- C3 1.4 VTi Exclusive
Rene van Maren schreef:
...of
ik zag vanmiddag ook een stuiter bx rijden