onderdelen spuiten.
jordy
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14

Gepost: 13 januari 2005 12:19 PM

middag !

weet iemand op dit forum misschien hoe duur het ongeveer zal zijn om je buitenspiegels, rubber strippen om de auto heen , en je deurklinken te laten spuiten in dezelfde kleur als je auto ?

en misschien heeft iemand een leuk adresje daarvoor ? naar eigen weten en of ervaring “?

ben erg benieuwd of de prijs het resultaat waard mag zijn.

adios !

Profiel  

theiz
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 517

Gepost: 13 januari 2005 06:52 PM
  [ # 1 ]

Je mag eventueel wel mijn Volcane kopen Wink

Ik denk dat als je een spuiterij kan vinden waar ze toevallig met deze kleur gaan spuiten, dit heel goedkoop kan. Een optie is dan dus om te vragen of zo’n bedrijf contact met je opneemt als dit voorkomt (en dit dan dus bij een aantal bedrijven te doen). Vaak doen ze dan jouw spulletjes voor een leuk prijsje (zeker als de spuiter dat van zijn baas zelf in zijn zak mag steken).
Een andere optie is om dit te combineren met je vakantie in de Ardennen of Frankrijk: Daar doen ze het voor 1/3 van de prijs die je hier moet betalen.

Profiel  

dieterwieter
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 83

Gepost: 14 januari 2005 02:39 PM
  [ # 2 ]

Bij ons in België zou je d’r een goede 2à300euri voor kwijt zijn denk ik (zonder factuur).

Tip: Om plactic onderdelen te (laten) spuiten => ALTIJD aandringen dat de lak gemengd wordt met “Plastiflex”.
Dit maakt dat, eens de lak gespoten op de onderdelen, deze veel beter hecht én tevens de “flexibiliteit” die eigen is aan plastic kan opvangen. De kans op barstjes/afbladderen (tgv steenslag ; temp. schommelingen ; ...) van de lak wordt zo vermeden. (al eens een BX gezien met gespoten bumpers => bijna altijd afgebladderde lak door het ontbreken van “Plastiflex”.

Succes!

Leer van gisteren, leef vandaag, ga onbevangen naar morgen

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 14 januari 2005 04:45 PM
  [ # 3 ]

Re: onderdelen spuiten.

jordy schreef:

middag !

weet iemand op dit forum misschien hoe duur het ongeveer zal zijn om je buitenspiegels, rubber strippen om de auto heen , en je deurklinken te laten spuiten in dezelfde kleur als je auto ?

en misschien heeft iemand een leuk adresje daarvoor ? naar eigen weten en of ervaring “?

ben erg benieuwd of de prijs het resultaat waard mag zijn.

adios !

Rubber strips moet je niet spuiten, dat gaat nl. scheuren…  deze kleine dingen kan je het beste zelf doen.. ik denk dat als je de rest zou laten spuiten je 70 euro kwijt bent…..

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 14 januari 2005 04:46 PM
  [ # 4 ]
dieterwieter schreef:

Bij ons in België zou je d’r een goede 2à300euri voor kwijt zijn denk ik (zonder factuur).

Tip: Om plactic onderdelen te (laten) spuiten => ALTIJD aandringen dat de lak gemengd wordt met “Plastiflex”.
Dit maakt dat, eens de lak gespoten op de onderdelen, deze veel beter hecht én tevens de “flexibiliteit” die eigen is aan plastic kan opvangen. De kans op barstjes/afbladderen (tgv steenslag ; temp. schommelingen ; ...) van de lak wordt zo vermeden. (al eens een BX gezien met gespoten bumpers => bijna altijd afgebladderde lak door het ontbreken van “Plastiflex”.

Succes!

Beste is de ondergrond te spuiten en een goede Hechtprimer te gebruiken, spuitplamuur is ook aan te bevelen, dit vervolgens ligt opschuren en daarna over te spuiten, dan heeft bladdering geen kans nl. Wink

Profiel  

jordy
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14

Gepost: 14 januari 2005 04:51 PM
  [ # 5 ]

dank u, goeie tips. ik ga aan het werk

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 15 januari 2005 06:45 PM
  [ # 6 ]

heb ik onlangs laten doen.

deurhandels & spiegel;kappen in keruig rood, precies de goede bij de profie spuiter.  voor 25 eurie….. incl. lakstift

Hoe te handelen.

Je loopt de spuiterij in bij een schade bedrijf, maakt gewoon een babeltje terwijl je auto daar word gewassen. Peilt waar de interesses liggen van die spuiter doet vriendelijk en laat dan terloops vallen dat je dat graag gedaan wilt hebben maar dat dat waarschijnlijk PERDUUR zal zijn.

Dan zegt hij, als je mazzelhebt, joh, geef straks maar ff aan mij en kom van de week maar ff langs om op te halen doe ik het wel ff….

TIP!!: niet ophalen en over beginnen als zijn baas er bij staat….  Rolling Eyes

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook