Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Zouden die inzittenden nou zelf echt niks in de gaten hebben? Ik kan me dat amper voorstellen.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Ik heb eergisteren mijn lease C4 moeten inleveren Reden: werkgever wissel. Ik rij bij m’n nieuwe werkgever nu tijdelijk in een VW Golf TDi…. Ik hoop dat de nieuwe C5 op tijd komt, kan ik die als nieuwe auto bestellen. Anders wordt het een Mondeo, BMW 1 of 3 of of nieuwe Laguna. Ook leuk, maar geen Citroen…
BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
bxsport.com schreef:Ik heb eergisteren mijn lease C4 moeten inleveren Reden: werkgever wissel. Ik rij bij m’n nieuwe werkgever nu tijdelijk in een VW Golf TDi…. Ik hoop dat de nieuwe C5 op tijd komt, kan ik die als nieuwe auto bestellen. Anders wordt het een Mondeo, BMW 1 of 3 of of nieuwe Laguna. Ook leuk, maar geen Citroen…
Voldoet de huidige C5 niet?
Arjan Verkade schreef:bxsport.com schreef:Ik heb eergisteren mijn lease C4 moeten inleveren Reden: werkgever wissel. Ik rij bij m’n nieuwe werkgever nu tijdelijk in een VW Golf TDi…. Ik hoop dat de nieuwe C5 op tijd komt, kan ik die als nieuwe auto bestellen. Anders wordt het een Mondeo, BMW 1 of 3 of of nieuwe Laguna. Ook leuk, maar geen Citroen…
Voldoet de huidige C5 niet?
Nah, te oud. Ik ga niet in een oud model rijden als er ‘binnenkort’ een nieuwe aankomt. Ik vind de huidige C5 Berline bovendien niet zo fraai. De break is al beter, maar ik wil geen break Bovendien ben ik nu ook weer niet zo fundamentalistisch dat ik perse Citroen moet rijden. Ik heb voor de hobby nog de BX en XM erbij, dus dat vind ik wel voldoende. Daarnaast is een BMW ofzo ook echt niet te versmaden, alleen even wenning aan de vering
BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Vaak zijn die uitlopende modellen ook helemaal niet aantrekkelijk in de lease. De restwaarde wordt lager ingecalculeerd, zodat het maandbedrag stijgt. En dan rijd je binnenkort ook nog eens in een oud model.
Een jaartje ouder En waarom haal ik toch altijd mn klauwen open als ik ga klussen aan de CX, zou ze me niet mogen ofzo…
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
stond vanmorgen zonder benzine met de GT
Benzine lampje stuk of de vlotter blijft hangen
Ik dacht nog ik moet wel tanken maar ik rijd er 1 verder want die is goedkoper en lampje brand toch nog niet
Zaterdag hadden we het ook al ops:
We reden met de motor van Lochem naar Borculo en tussen Barchem en Borculo sloeg de motor af. (evelien uit laten rollen tot een boerderij) Waarna ze zegt: ” oowjah de tank was bijna leeg”
Noujah, ik even naar de boerderij gelopen hebben we 3L kunnen tanken de man 5 euro gegeven en weer bloazen met de brommert
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Ik moet onverwacht weer weken extra wachten op mijn kenteken en dat maakt me niet blij…
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
Ik wou ff klagen dat het hier veel te warm is en dat de winter maar snel weer mag komen.
33 graden! Ik woon niet in Afrika…
Ries schreef:Ik wou ff klagen dat het hier veel te warm is en dat de winter maar snel weer mag komen.
33 graden! Ik woon niet in Afrika…
Je wordt op je wenken bediend, helaas ...
ff klagen dat het heel de dag terras weer was, 30+ graden,, ga je eindelijk naar huis, denk je ha lekker,, ff onder de luifel een lekker koel pilsje nuttigen, brrr, krijg je een bak regen over je heen…
balen,, ach ja het avondeten van moeke maakt veel goed,
gamba’s
mvgr wupke:
had ik ook, in de warmte mijn eerste dag na de vakantie gehad..
Ben ik thuis
HOZEN ^$#^$&^&
Gisteren wezen zwemmen in het meertje Dat was wel leuk, maar erg koud 2e keer kreeg ik opeens kramp in mijn kuiten Ik heb wel vaker kramp maar dit was zo rot want ik kon nog net niet staan
Totaal aantal Berichten: 355
- C3 1.6 e-HDi 90 airdream Selection
Autofan schreef:Gisteren wezen zwemmen in het meertje Dat was wel leuk, maar erg koud 2e keer kreeg ik opeens kramp in mijn kuiten Ik heb wel vaker kramp maar dit was zo rot want ik kon nog net niet staan
‘t is toch goed afgelopen; wat heb je dan nog te klagen?
Volgende keer niet alleen zwemmen waar je niet kunt staan, als je hier vaker last van hebt…
Verkocht, helaas schade gereden!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
cxfanatic schreef:Ik moet onverwacht weer weken extra wachten op mijn kenteken en dat maakt me niet blij…
nog langer in je smurfmobiel