Zojuist stond ik voor een stoplicht in Amsterdam. Stopt er ineens een taxi naast me. Chauffeur draait z’n raampje open: “Mooie BX! Ik heb er thuis ook één!”
Leuk om een goede reactie te krijgen op een oud Frans hok van mensen die in een dikke Mercedes rijden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
stop er hier een C8 voor de deur zeg. en wat zat erin?
en twee nichtjes en een broer en een moeder!
Hmm, Palm, lekker….
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 7810
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
En een maandvoorraadje tabak zie ik
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
XBXG schreef:Zojuist stond ik voor een stoplicht in Amsterdam. Stopt er ineens een taxi naast me. Chauffeur draait z’n raampje open: “Mooie BX! Ik heb er thuis ook één!”
Leuk om een goede reactie te krijgen op een oud Frans hok van mensen die in een dikke Mercedes rijden.
Ik heb wel vaker verhalen gehoord van mensen die dagelijks dure duitsers rijden en aan het eind van de dag blij zijn in hun Hp-geveerde Citroën naar huis te mogen rijden. Was er niet hier een taxichauffeur op het forum die dat beaamde?
Btw, je hebt de desbetreffende taxichauffeur toch wel even op dit forum gewezen?
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Ik weet niet of Franse stoelen ‘s avonds de lichamelijke schade kunnen herstellen die Duitse stoelen overdags hebben aangericht.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
knäckor schreef:XBXG schreef:Zojuist stond ik voor een stoplicht in Amsterdam. Stopt er ineens een taxi naast me. Chauffeur draait z’n raampje open: “Mooie BX! Ik heb er thuis ook één!”
Ik heb wel vaker verhalen gehoord van mensen die dagelijks dure duitsers rijden en aan het eind van de dag blij zijn in hun Hp-geveerde Citroën naar huis te mogen rijden. Was er niet hier een taxichauffeur op het forum die dat beaamde?
Btw, je hebt de desbetreffende taxichauffeur toch wel even op dit forum gewezen?
Oeps, dat ben ik even vergeten. Maar het gebeurde ook in een splint-second vlak voordat het verkeerslicht op groen sprong.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3834
- CX 2200
- CX 2200
nog 1 1/2 uur en dan VAKANTIE!!!!!
nou ja, vakantie…. een week klussen in Amsterdam en dan 2 1/2 tentoonstellingbouwen in museum het valkhof…..
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
In Nederland kon ik via de dealer geen lakstift meer krijgen voor de Xantia. Maar bij de eerste de beste Citroëndealer in een gehucht bij mijn camping in Frankrijk was het geen enkel probleem. Afgelopen weekend heb ik dan ook eindelijk wat plekjes kunnen bijwerken. Geeft wel weer voldoening hoor. Meteen maar weer even de auto een klein wasbeurtje gegeven en de bumpers even opgefrist. Nu staat ze er weer netjes bij.
Binnenkort mag ze trouwens weer voor APK etc. De airco moet ook gereingd en bijgevuld worden.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
ARNDT hongingraad velgen gekocht voor onder de break!!!
Best lachten dan want op de aanhanger staan BBS honingraadvelgen(wel 15”, ARNDT is 14”)
Dit zijn die op de aanhanger:
én de garage en kelder zijn opgeruimd(velgjes zijn de belonging daarvoor
zie voor foto’s
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Wat opruimen allemaal niet kan doen…
maar is wel heel netjes, kan de CX naar huis komen
trouwens die WD40 moet je vervangen door GT7, is véél beter
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 3834
- CX 2200
- CX 2200
wow, netjes hoor!
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
hehe, voor de CX moet eerst die witte buiten zijn, maar nu kan ik tenminste aan die witte beginnen, hehe!
@Paso, Waar zie jij WD40?? Heb wel een bussie staat maar staat niet op de foto. Dat ding gebruik ik toch alleen maar voor huis tuin en keuken scharnietjes
En GT7, wasda?
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 114
- Xsara Picasso 1.6i 16v Image
Citroenbx schreef:@Paso, Waar zie jij WD40?? Heb wel een bussie staat maar staat niet op de foto. Dat ding gebruik ik toch alleen maar voor huis tuin en keuken scharnietjes
En GT7, wasda?
Ik heet wel geen PASO, maar volgens mij staat er op deze foto toch echt WD40:
LINK
Nog twee uur en tien minuten… Eindelijk, na jaren wachten, mag ik mijn rijexamen gaan afleggen… De zenuwen stijgen, maar ik heb al een hoop toffe sms’jes gehad die de pijn verlichten.