mpostma schreef:Ik wil even jubelen over de GTI. Ik hoefde niet eens meer koelwater bij te vullen (ondanks dat het lampje voor te weinig koelwater wel brande). Verder ben ik er maar wat blij mee dat het apparaat al meer dan een half uur probleemloos gefunctioneerd heeft! Ideale auto dus om mee op vakantie te gaan dus!
nou kat in’t bakkie!!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
paso schreef:dacht dat je gisteren nog schreef over een jaartje meer, zo zie je maar
Kadootjes zijn altijd wel leuk toch?
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
T(h)ijs schreef:paso schreef:dacht dat je gisteren nog schreef over een jaartje meer, zo zie je maar
je leeftijd is ook elk jaar een kadootje
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ik kreeg net van een medeforumlid een ruitenwissermechanisme opgestuurd zonder speling op de as. Dat kom je niet vaak meer tegen!
zo R*K DE CHAMPANGE MAAR AAN>>>>>>>
eindelijk na maanden van papperassen en bellen en DOKKEN,, we hebben het 1e Visum binnen van onze dochter in de Philipijnen.
over enkele dagen is ze hier.. en reken maar dat mn ega daar blij mee is.
wupke:die spontaan een week vrij heeft genomen….hehe,, wat een crissis tijd… one down, one to go yesyesyes…
kreazyV8wuppo schreef:zo R*K DE CHAMPANGE MAAR AAN>>>>>>>
eindelijk na maanden van papperassen en bellen en DOKKEN,, we hebben het 1e Visum binnen van onze dochter in de Philipijnen.
wupke:die spontaan een week vrij heeft genomen….hehe,, wat een crissis tijd… one down, one to go yesyesyes…
Gefeliciteerd Wupke! Goed nieuws inderdaad. Proost!
hm gisteren telefoontje gehad of ik vandaag op sollicitatiegesprek kon komen
2 uur op de rooster gelegd, volgende week een 2é gesprek met de technische man (die nu in verlof is)
yep volgens mij ben ik weer service monteur met een camionetje mee naar huis
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Zo vandaag eens een lekker dagje vrij genomen, T"werd een beetje druk de laastse tijd met werken enz. En dan over 2 weken ook weer een Woensdag vrij, gaan we karten in A’dam (met Fisherman’s Friends korting ) en AH dag kaart zomerzegels gedoe. En ook nog ff naar de film dan, Chuck en Larry denk ik
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
kreazyV8wuppo schreef:zo R*K DE CHAMPANGE MAAR AAN>>>>>>>
Ik las net je klaagzang. Wat een ellende zeg. Maar in dit geval alvast van harte gefeliciteerd! Een hele fijne periode gewenst.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
paso schreef:T(h)ijs schreef:paso schreef:dacht dat je gisteren nog schreef over een jaartje meer, zo zie je maar
je leeftijd is ook elk jaar een kadootje
Dit jaar voor mij wel
hogervp schreef:kreazyV8wuppo schreef:zo R*K DE CHAMPANGE MAAR AAN>>>>>>>
Ik las net je klaagzang. Wat een ellende zeg. Maar in dit geval alvast van harte gefeliciteerd! Een hele fijne periode gewenst.
Patrick
tja ik heb de champange weer in de koelkast gedonderd.. afijn ik ga de vreugde draad nie verzieken met mn klaagzang,, dochter lief komt niet balen maar goe life goe’s on, and on and on and on,
mvgr wupke
- Ami Super
kreazyV8wuppo schreef:
tja ik heb de champange weer in de koelkast gedonderd.. afijn ik ga de vreugde draad nie verzieken met mn klaagzang,, dochter lief komt niet balen maar goe life goe’s on, and on and on and on,
mvgr wupke
K#lere… Als wij forummers ergens een petitie moeten ondertekenen of anderszins het IND moeten benaderen dan laat je het maar horen.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:kreazyV8wuppo schreef:
mvgr wupke
K#lere… Als wij forummers ergens een petitie moeten ondertekenen of anderszins het IND moeten benaderen dan laat je het maar horen.
Patrick
thanks voor het meeleven.. maja het IND verhaal zal ik toch echt zelf uit motte lepelen..
mvgr wupke
De 48-XP-22 heeft weer een vol jaar APK, de volgende dingen moesten vervangen worden:
- Bovenste fusee L+R
- Achterschijven
- Flexpijp tussen spruitstuk en uitlaat
Nu nog ff onsteking, carb en bonkende uitlaat na laten kijken en dan kunnen we weer fijn op verkansie!
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
- Ami Super
T(h)ijs schreef:De 48-XP-22 heeft weer een vol jaar APK, de volgende dingen moesten vervangen worden:
- Bovenste fusee L+R
- Achterschijven
- Flexpijp tussen spruitstuk en uitlaatNu nog ff onsteking, carb en bonkende uitlaat na laten kijken en dan kunnen we weer fijn op verkansie!
Mooi werk! Dat wordt weer fijn toeren. Veel plezier alvast op de vakantie.
Patrick