erik wijngaarden schreef:als je je billen gewassen hebt…. mag het wel hoor.
Krijgen we daar dan ook foto’s van
Ik had al een hoop gehoord over een anti BX site, maar die was dus alweer een tijd offline. Wel een beetje zielig…dat gastenboek
"Intel Inside" is geen product informatie, eerder een waarschuwing!
Tja… de vraag is, of je je druk moet maken over communicatie-pogingen van een groep mensen waarvan de som van het IQ net boven het vriespunt uitkomt. Ik denk het niet.
Animal triste post coitum
http://members.fortunecity.com/cornjan/cornjan/december_2000_antibx.html
hahaha, wat een zieke gasten, zeg… haha
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
De BX is inderdaad niet populair. Ik zag vandaag 2 keer een ‘vrachtwagen’ (BE combinatie) langsrijden met daarop telkens 4 auto’s. In totaal stonden er 3 BX-en op ...
(das 37,5% van het totaal)
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:De BX is inderdaad niet populair. Ik zag vandaag 2 keer een ‘vrachtwagen’ (BE combinatie) langsrijden met daarop telkens 4 auto’s. In totaal stonden er 3 BX-en op ...
(das 37,5% van het totaal)
Dat zegt niks, BX’en kunnen namelijk ook zo op een transport staan…:
(3 X BX 19 GT, 1 x BX 19 Digit, 1 X BX Sport en 1 x CX type 1)
Dit is inderdaad minder leuk om te zien, zeker omdat het hier gaat om een toch wel zeldzame BX 19 GT :
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Er was maar 1 BX die ‘gewoon’ vervoerd werd, de rest was gestapeld. Daarbij misten er ook her en der wat deeltjes af. Daarbij zag ik waar ze nartoe gingen en weet ik van welk bedrijf de BE-combinatie is. Die BX-en gingen dus helaas naar de sloop.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Er was maar 1 BX die ‘gewoon’ vervoerd werd, de rest was gestapeld. Daarbij misten er ook her en der wat deeltjes af. Daarbij zag ik waar ze nartoe gingen en weet ik van welk bedrijf de BE-combinatie is. Die BX-en gingen dus helaas naar de sloop.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
XBXG schreef:ANTIBX GASTENBOEK:
http://members.fortunecity.com/cornjan/cornjan/december_2000_antibx.html
Wat een stelletje idiote boeren zeg.. naar mensen met zulk taalgebruik weiger ik gewoon te luisteren
Bovendien snap ik echt totaal niet waarom mensen zo ‘gefrustreerd’ zijn over een bepaalde auto.. okee over Golfjes en dat tuig snap ik, maar dit?
Ik hoorde net van een kennis dat ie enkele jaren geleden met enkele andere BX-rijders achter het huisadres van de webmaster van antibx.nl is gekomen. Toen hebben ze ‘m ‘s nachts om 3 uur ofzo opgebeld en hijgers na gedaan
Uiteraard belden ze altijd anoniem, maar die webmaster moet er gek van geworden zijn!!!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Hoe meer aandacht je eraan besteed, hoe leuker het word.
Sneu doen is alleen dan leuk, als er mensen zijn die zich aangesproken voelen.
Ik kan wel zien aan de teksten op het gastenboek dat het geen einsteins zijn , dus het laat mij volledig koud.
En voor die trieste minderheid die het nodig vind om andermans auto te slopen, die mag zich bij mei melden in Venlo.
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.
Ach,.......die AntiBX site is toch al een hele tijd *uit de lucht*.....zelfs die foto staat er niet meer op…...(de hele site is trouwens weg)....dus ze hebben even hun lol gehad….wij weten wel beter v.w.b. de BX.
Wat jaren terug was er ook nog ergens zo’n site waar ze LADA’s te kakken zetten…...kan ik ook niet meer terugvinden….trouwens, je ziet er ook nooit meer eentje rijden.
Allemaal naar de *USSR* verscheept !