Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik heb een tip voor de forummers met een Nokia N73 met TomTom erop: NIET updaten naar softwareversie 4.0726.2.0.1!!
Grote kans dat de Nokia dan geen verbinding meer kan maken met de GPS-ontvanger, met als gevolg dat je TomTom totaal nutteloos is totdat Nokia weer met een nieuwe firmware-update komt waar deze bug is verholpen.
Leuk is dat dus, ik heb speciaal deze Nokia gekocht omdat ik er TomTom op kon draaien maar dat werkt nu niet meer..
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
geprobeert!!!!!!!!!!, maar het systeem is helaas niet helemaal probleemloos, maar over het algemeen werkte het en dat was ook de bedoeling van alles, btw ik heb versie V 3.07041.0.1 er op staan, het is niet de nieuwste versie maar als ik het goed begrijp, niet updaten als het goed werkt.
bedankt voor de tip
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
- C5 2.0 16v HDi Break
markwerkman schreef:geprobeert!!!!!!!!!!, maar het systeem is helaas niet helemaal probleemloos, maar over het algemeen werkte het en dat was ook de bedoeling van alles, btw ik heb versie V 3.07041.0.1 er op staan, het is niet de nieuwste versie maar als ik het goed begrijp, niet updaten als het goed werkt.
bedankt voor de tip
Top! Ik vind het echt een uitvinding.Nou is het zo dat, na de softwareupdate, TomTom sommige GPS-ontvangers niet meer herkent. Mijn Royaltek ontvanger deed het dus niet meer. Ik heb een andere ontvanger gekocht, een Qtrek, en nu kan ik mijn TomTom weer gebruiken, mijn vorige ontvanger is bij iemand die een Nokia N73 heeft met oude software. Daar doet hij het prima op.
Wat voor GPS-onvanger heb je? Misschien doet ´ie het wel gewoon met de nieuwe software. Kan wel even kijken of ik er wat over kan vinden.
Zie ook het N73-topic op Tweakers.net: Klik!
in de vakantie is mijn tomtom vastgelopen en krijg deze ook niet meer gereset nu moet ik uit zoeken hoe ik het nu moet oplossen weet iemand tevallig het adres van de costemer service?
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
- Saxo 538 spot
Ja, volgens mij kun je het gewoon vinden op de site van tom tom zelf, probeer deze link maar eens http://www.tomtom.com/support/support.php?ID=2
Denk dar je daar wel wat aan hebt
- Saxo 538 spot
ja ik heb een qtrek gps ontvanger en deze heeft bij mij nog geen problemen gegeven, kan ik mijn telefoon nu dan wel updaten naar de nieuwe versie, of gaat de telefoon dan toch problemen geven, het werkt nu prima dus ben een beetje huiverig voor het updaten naar de niewste firm ware
- C5 2.0 16v HDi Break
markwerkman schreef:ja ik heb een qtrek gps ontvanger en deze heeft bij mij nog geen problemen gegeven, kan ik mijn telefoon nu dan wel updaten naar de nieuwe versie, of gaat de telefoon dan toch problemen geven, het werkt nu prima dus ben een beetje huiverig voor het updaten naar de niewste firm ware
Ik kan begrijpen dat je huiverig bent. Wat is het typenummer van de GPS-ontvanger? En heb je nog meer bluetooth-apparatuur?
- Saxo 538 spot
ik heb geen idee wat het type nummer is, ik moet je het antwoord nog even schuldig blijven want hij ligt in de auto, en nee behalve mijn telefoon en de gprs ontvanger heb ik geen andere bleu tooth aparaten.
- Saxo 538 spot
Ik heb nog even gekeken en deze heb ik in mijn bezit, http://www.pdashop.nl/product/43740/qtrek-k4-bluetooth-gps-ontvanger.html
hij bevalt mij prima.
- C5 2.0 16v HDi Break
markwerkman schreef:Ik heb nog even gekeken en deze heb ik in mijn bezit, http://www.pdashop.nl/product/43740/qtrek-k4-bluetooth-gps-ontvanger.html
hij bevalt mij prima.
Ik heb de voorloper daarvan, de 20-channel variant. Die doet het gewoon met de nieuwe software, die van jou weet ik niet. Kon er ook zo snel niets over vinden. Als ik meer weet laat ik het horen.
- Saxo 538 spot
ik wacht wel gewoon even af, misschien zijn er nog andere mensen die met een gelijk systeem werken en mij dan wat wijzer kunnen maken
afeglopen vrijdag m’n tomtom opgestuurd omdat ie het echt niet meer deed en vandaag al weer teruggekregen met een nw printplaat en nw software het belangrijkste is hijdoet het weer .
toch een snelle service.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere