Elpee schreef:Enige tijd geleden is mijn 19 TZI van een gasinstallatie voorzien door
AIT Autogas systemen in Noord Scharwoude voor net geen € 1.200, rijdt probleemloos en vooral veel voordeliger.
Heb hierover lang lopen dubben maar gezien kilometerstanden op diesels en gasbakken die worden aangeboden toch maar besloten de eigen auto te laten ombouwen.NB inbouwstations hier in de buurt zagen er geen brood in of kwamen met een prijsopgave die honderden €‘s hoger lag.
heb je ook een adres van deze mensen om een mail te sturen
het is idd wel handig als je een gastank laat inbouwen om dat bij een 1.9 uitvoering te doen. Dan heb je het bijkomende voordeel van veel vermogen bij lage brandstofkosten.
Citroen Bx Deauville 1993
citroenc2 schreef:
heb je ook een adres van deze mensen om een mail te sturen
Google is your friend http://www.aitautogas.nl/
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
T(h)ijs schreef:citroenc2 schreef:
heb je ook een adres van deze mensen om een mail te sturen
Google is your friend http://www.aitautogas.nl/
merci thijs
Enkele wilde het wel doen, maar ik heb totaal geen behoefte aan veel gezeik met je LPG installatie!
Toch had ik ‘t bij die 16v gewoon laten doen… de ellende met gasinstallaties komen meestal door backfires (heb je met gasinjectie geen last meer van), ouderdom van de componenten (heb je bij een nieuwe installatie ook niet zo) of beunwerk van de inbouwe (kun je voorkomen door een goede gasboer te zoeken).
Hierover inderdaad ook uitgebreid van gedachten gewisseld, reactie :
deze auto is nogal gevoelig voor backfire wij hebben hiervoor een
gasinjectie systeem ontwikkelt dit kost meer als een conventioneel systeem
( maar een luchtweger kost ook al gauw 600 euro)
conventioneel systeem ingebouwd 1250.00 inkl
gasinjectie systeem ingebouwd 1550.00 inkl
dit is inkl gastank led inhouds meter en rdw kenteken registratie
NB uiteindelijk bleek de inbouw € 100 goedkoper uit te vallen.
deze auto is nogal gevoelig voor backfire wij hebben hiervoor een
gasinjectie systeem ontwikkelt dit kost meer als een conventioneel systeem
( maar een luchtweger kost ook al gauw 600 euro)
Als een bedrijf me zo’n reactie stuurde zou ik toch ernstig twijfelen of ik het daar wilde laten doen!
Harm schreef:
Als een bedrijf me zo’n reactie stuurde zou ik toch ernstig twijfelen of ik het daar wilde laten doen!
Leg eens uit ?
Harm schreef:deze auto is nogal gevoelig voor backfire wij hebben hiervoor een
gasinjectie systeem ontwikkelt dit kost meer als een conventioneel systeem
( maar een luchtweger kost ook al gauw 600 euro)Als een bedrijf me zo’n reactie stuurde zou ik toch ernstig twijfelen of ik het daar wilde laten doen!
vertel?
citroenc2 schreef:Harm schreef:deze auto is nogal gevoelig voor backfire wij hebben hiervoor een
gasinjectie systeem ontwikkelt dit kost meer als een conventioneel systeem
( maar een luchtweger kost ook al gauw 600 euro)Als een bedrijf me zo’n reactie stuurde zou ik toch ernstig twijfelen of ik het daar wilde laten doen!
vertel?
meer als
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
deze auto is nogal gevoelig voor backfire wij hebben hiervoor een
gasinjectie systeem ontwikkelt dit kost meer als een conventioneel systeem
( maar een luchtweger kost ook al gauw 600 euro)
- geen enkele punt of komma
- gasinjectiesysteem is één woord
- ontwikkelt…. da’s eigenlijk de ergste
- kost meer ALS
- inkl moet incl zijn
- inhoudsmeter is één woord
- kentekenregistratie is één woord
Dat je op een forum niet altijd perfect Nederlands tegenkomt is prima, maar als bedrijf mag je toch wel een beetje je best doen om in correct Nederlands een potentiële klant te beantwoorden.
Uhh, liever een bedrijf dat prutswerkt levert maar perfect communiceert dan een bedrijf dat goed werk levert maar slecht communiceert?
Uhh, liever een bedrijf dat prutswerkt levert maar perfect communiceert dan een bedrijf dat goed werk levert maar slecht communiceert?
Natuurlijk! jij niet dan?
mpostma schreef:Uhh, liever een bedrijf dat prutswerkt levert maar perfect communiceert dan een bedrijf dat goed werk levert maar slecht communiceert?
ook zoiets hier ,,, ik ben techneut en geen NL ABN specialist hoogleeraar..
oftewel,, mn sleutelwerk is goe, mn taalgebruik is bagger, en schrijven doe ik met veel vouten!!
mvgr wupke:die een Neerlandse taal leeraar wel eens zn motor wil zien reviseren. whahaha
zie je wel, een eksploziev onderwerpje…...
trouwens, het zou niet verkeerd zijn wanneer monteurs een avondcursus communiceren zouden volgen. Er is vaak zo veel onbegrip tussen klant en werkplaats. (Wat vaak resulteert in een hoge rekening)
Citroen Bx Deauville 1993