Ik weet niet hoor maar volgens mij dacht ik een keer te hebben gelezen dat een contactsleutel van de snoek niet makkelijk bij te bestellen is.
Nou, ik heb voor 4,95 een exemplaar gekocht, ze lijken ook nog op elkaar maar belangrijker nog: het werkt.
Kweenie of het forum iets aan deze mededeling heeft maar dan toch. ZO niet dan ook.
Totaal aantal Berichten: 245
- Xsara 1.6i coupe chrono
Denk zeker dat dit voor sommige mensen in de toekomst makkelijk kan zijn.
Dus ik zou zeggen post even waar je het heb laten doen en dan zullen er vast mensen zijn die er gemak van hebben.
Gr mark
Re: Sleutel DS bij laten maken
Aerdvark schreef:Ik weet niet hoor maar volgens mij dacht ik een keer te hebben gelezen dat een contactsleutel van de snoek niet makkelijk bij te bestellen is.
Nou, ik heb voor 4,95 een exemplaar gekocht, ze lijken ook nog op elkaar maar belangrijker nog: het werkt.Kweenie of het forum iets aan deze mededeling heeft maar dan toch. ZO niet dan ook.
Ik heb er onlangs inmiddels 3reserve sleutels bijgekregen. Gewoon bij de sleutelmaker besteld..
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Re: Sleutel DS bij laten maken
Mr. Smith schreef:Aerdvark schreef:Ik weet niet hoor maar volgens mij dacht ik een keer te hebben gelezen dat een contactsleutel van de snoek niet makkelijk bij te bestellen is.
Nou, ik heb voor 4,95 een exemplaar gekocht, ze lijken ook nog op elkaar maar belangrijker nog: het werkt.Kweenie of het forum iets aan deze mededeling heeft maar dan toch. ZO niet dan ook.
Ik heb er onlangs inmiddels 3reserve sleutels bijgekregen. Gewoon bij de sleutelmaker besteld..
YEP! bij mij ook! Gewoon naar de lokale sleutelmaker en zowel voor het contact, als deuren en kofferklep + benzinestop, van zowel de DS als de SM,werden de blanco sleutels, gewoon van het rek aan zijn muur geplukt.
Ja, hier ook. Koste me 2,50 en een weekje wachten om de sleutel te laten bestellen. Is precies hetzelfde model sleutel als dat ik al had.
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Oke dan: het blijkt wel dat ik niet de eerste ben.
Inderdaad bij de lokale sleutelboer, heeft netjes de sleutel besteld en gegraveerd. Stelt geen bal voor dus.
Ik meen toch echt dat ik op het forum had gelezen dat er ook mensen waren die er problemen zat mee hadden om een sleutel te bemachtigen.
Maar goed, het is er weer uit.
Aerdvark schreef:Ik meen toch echt dat ik op het forum had gelezen dat er ook mensen waren die er problemen zat mee hadden om een sleutel te bemachtigen.
En dat is nog geeneens zo lang geleden. Zie: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=180572
Daar ging het alleen om de verkrijgbaarheid van een origineel sleuteltje.
Aerdvark schreef:...... bij de lokale sleutelboer, heeft netjes de sleutel besteld en gegraveerd.
Wat heeft hij gegraveerd?
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
ID66 schreef:Aerdvark schreef:Ik meen toch echt dat ik op het forum had gelezen dat er ook mensen waren die er problemen zat mee hadden om een sleutel te bemachtigen.
En dat is nog geeneens zo lang geleden. Zie: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=180572
Daar ging het alleen om de verkrijgbaarheid van een origineel sleuteltje.Aerdvark schreef:...... bij de lokale sleutelboer, heeft netjes de sleutel besteld en gegraveerd.
Wat heeft hij gegraveerd?
PeTeR
Oeps .. gegraveerd zeg ik… “Een hartje haha” .. nee, ik bedoel natuurlijk geslepen. Of zeg ik dan weer iets verkeerd…...