Nl Sticker
jan D super 1971
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 409

- ID/DS D super
- C1 hatchback
Gepost: 11 augustus 2007 02:57 PM

Een vraag ,ik heb de a blauweplaten .We gaan er mee naar het buitenland en mijn vraag is moet ik een NL sticker op de auto plaatsen of is dit niet nodig?Op de andere auto bevind zich een geleplaat met hierop de nl met europateken.Kan iemand mij hier iets meer van vertellen
Groeten jan

Profiel  

Marten
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 912

Gepost: 11 augustus 2007 03:18 PM
  [ # 1 ]

Ja, er moet een NL sticker op als het niet op het nummerbord staat. Ooit ben ik in Frankrijk aangehouden omdat ik geen sticker had.

Profiel  

austria
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 460

Gepost: 11 augustus 2007 03:22 PM
  [ # 2 ]

JA er moet een NL-sticker op, maar dit moet ook nog eens aan de wetgeving van Europa voldoen.
Je schijnt de enige juiste bij de ANWB te kunnen kopen, zo is mij tenminste ooit verteld.

Succes!

Bob

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 11 augustus 2007 03:23 PM
  [ # 3 ]

plak de sticker wel op de ruit dan kan je hem er weer makkelijk af halen na de vakantie Wink

Profiel  

jan D super 1971
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 409

- ID/DS D super
- C1 hatchback
Gepost: 11 augustus 2007 03:24 PM
  [ # 4 ]

Nl Sticker

He jongens bedankt ik ga maandag even langs bij de anwb ,dit is toch weer een gerustelling !!

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11737

- Xantia TD SX
Gepost: 11 augustus 2007 03:42 PM
  [ # 5 ]

@ Citroënc2, dat kan overal vanaf behalve van rubbers. Kwestie van de haarföhn erop, dan laat de lijm gewoon weer los. En dat werkt ook op lelijke stickers van pretparken, campings & Terschelling die van je restauratieproject af moeten!

Föhn erop, lospulken, en dan al föhnend de sticker voorzichtig eraf pellen.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 11 augustus 2007 03:44 PM
  [ # 6 ]
Penny Lane schreef:

@ Citroënc2, dat kan overal vanaf behalve van rubbers. Kwestie van de haarföhn erop, dan laat de lijm gewoon weer los. En dat werkt ook op lelijke stickers van pretparken, campings & Terschelling die van je restauratieproject af moeten!

Föhn erop, lospulken, en dan al föhnend de sticker voorzichtig eraf pellen.

Derk

meestal krijg je dan van die vieze vlekken op je lak vandaar uit voorzorg Wink

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11737

- Xantia TD SX
Gepost: 11 augustus 2007 03:49 PM
  [ # 7 ]

Mh, nog niet meegemaakt, alleen wel eens een randje viezigheid die zich rond de sticker had verzameld. Doekie erover, klaar… Maar granted, op glas = altijd veilig…

Bij hele oude stickers kun je daaronder idd wel ineens je originele kleur weer zien ^_^

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

vlietmansje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2967

- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Gepost: 12 augustus 2007 12:41 PM
  [ # 8 ]
austria schreef:

JA er moet een NL-sticker op, maar dit moet ook nog eens aan de wetgeving van Europa voldoen.
Je schijnt de enige juiste bij de ANWB te kunnen kopen, zo is mij tenminste ooit verteld.

Succes!

Bob

Witte ovale stikker met twee zwarte letters (NL) van 8 cm hoogte.
Zelf plak ik hem met plakband op de binnenkant van de achterruit.
En laat de kleefkant dus in tact.
Als ze moeilijk doen kan ik hem altijd nog op de buitenkant plakken.

knuffel

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook