Hee!! ben je even met vakantie en is er weer een Gsa liefhebber bijgekomen mooie Gsa hoor!! Wees er maar zuinig op in frankrijk
ben ik er geen één meer tegen gekomen
Wel veel bixen en eenden
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Jij hebt zo te zien ook een intressante verzameling gs,en
Rijden ze ook allemaal?
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
op twee na rijden ze allemaal. Momenteel ben ik bezig met een oranje Gs Gspecial uit 1975 daar zit behoorlijk wat werk aan bodemplaten zitten er nu nieuw onder maar achterschermen moeten vervangen worden evenals deuren en voorschermen en de motor en bak moeten aangepakt worden ze heeft veertien jaar stil gestaan in een schuur dus gaat compleet uit elkaar. Maar die kleur daar ben ik echt verliefd op geworden de rest van mijn Gssen zijn in goede staat en als het mooi weer is dan ga ik er lekker mee toeren alleen is het soms wel moeilijk kiezen welke Bij foto’s citromobile ben ik gespot met een goudkleurige break en berline
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Hehe, ik ben jaloers op je!
Succes, en hopelijk kom ik ze een keer in het echt tegen
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Bij deze nog wat foto,s van mijn gsa.
De pookhoes komt uit een bx en past goed, dit is bedoeld als noodoplossing omdat ik nog geen goede gsa hoes heb kunnen vinden,
De velgen zijn allemaal gespoten en zien er zo uit als op de foto.
Voor de rest zweeft de gsa nog steeds prima en doet ze gewoon waar ze voor gemaakt is. Sinds ik haar heb heb ik er ongeveer 3500 km meegereden tot nu toe.
Mvg Art
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Een 4-bak in een GSA?
Ik dacht dat alle GSA’s een 5-bak hadden.
Verder is het echt een plaatje van een auto.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 2502
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
XBXG schreef:Een 4-bak in een GSA?
Ik dacht dat alle GSA’s een 5-bak hadden.Verder is het echt een plaatje van een auto.
Verbaasde mij ook al Verder inderdaad een erg mooi exemplaar! Reed jij gister toevallig in de buurt van Delft? Ik kwam een licht-beige GSA tegen namelijk
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Een 4-bak in een GSA? Shocked
Ik dacht dat alle GSA’s een 5-bak hadden.
In de folders staat dat een 5-bak ook in de Pallas een extra is geweest.
Misschien dat ze in Nederland wel standaard met een 5 bak waren uitgerust.
Folder-informatie is niet heilig natuurlijk.
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 425
- GS/GSA X3
- Overig Mercedes benz E220CDI Kombi Avantgarde
toniclight schreef:Een 4-bak in een GSA? Shocked
Ik dacht dat alle GSA’s een 5-bak hadden.In de folders staat dat een 5-bak ook in de Pallas een extra is geweest.
Misschien dat ze in Nederland wel standaard met een 5 bak waren uitgerust.
Folder-informatie is niet heilig natuurlijk.Jeroen
5 bak was een optie, behalve op de Pallas en de X3.
Met vriendelijke groet,
Mattijs http://www.citroen-gs.nl
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Mooie foto’s weer! Ik was je dash even aan het bestuderen en ik kon geen choke lampje vinden. Zit die er gewoon niet op of kijk ik er overheen. Bij mij zit die namelijk rechts naast het STOP lampje. Ik heb dan ook een Jeager en jij een Veglia, misschien zit daar het verschil?
Ik heb ook een 4 bak, maar achter een 1129 motor. Ik hoor van mensen dat een 5 bak in een GS/A nogal zenuwachtig rijdt in vergelijking met een 4 bak. Veel hoge toeren enzo.
My other car is a broomstick.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Wat een prachtige GSA Art. Alsnog gefeliciteerd met je aankoop daarvan, ik zie nu pas je draadje vandaar mijn late reactie.
Ik zal thuis ook een foto opzoeken van een vd GS’sen van Citrospeeds, ik zie dat hij al reageerde in dit draadje. De GS die hij meehad naar een meeting was ook al zo mooi.
Het wordt nog eens wat met het GS/A bestand in Nederland. En voordat iemand reageert in de trant van koop er dan zelf een, da’s wat lastig op dit moment. Wie oh wie overtuigt mijn vrouw van de fantastsiche eigenschappen van de GS?
Art, heel veel plezier met de GSA en bedankt voor het plaatsen van al die foto’s. Heerlijk!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
mathijs schreef:
Ik heb ook een 4 bak, maar achter een 1129 motor. Ik hoor van mensen dat een 5 bak in een GS/A nogal zenuwachtig rijdt in vergelijking met een 4 bak. Veel hoge toeren enzo.
Een lange 5 bak achter een 1299 is echt een genot. Lekker cruisen op gemiddelde toeren en ook nog een goede top. Onze ‘73 GS met 1300/lange 5 bak is echt een plezierige auto om in te rijden. Hoe het rijden in een GS/A met korte vijfbak is weet ik niet. In een GS met 4 bak zit je eerder hoog in de toeren als je een beetje vooruit wilt komen.
CX GTi Turbo 2 - All Black
- 2CV 6 Special
Wie oh wie overtuigt mijn vrouw van de fantastsiche eigenschappen van de GS?
Gaat het hier om een extra auto voor de fun? Of moet je vrouw in deze auto rijden? Dat is me niet duidelijk.
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
toniclight schreef:Wie oh wie overtuigt mijn vrouw van de fantastsiche eigenschappen van de GS?
Gaat het hier om een extra auto voor de fun? Of moet je vrouw in deze auto rijden? Dat is me niet duidelijk.
Jeroen
Een extra auto in dit (luxe) geval. Maar wij moeten het wel eens zijn over zo’n aanschaf, anders komt ie er gewoon niet.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- 2CV 6 Special
Een extra auto in dit (luxe) geval. Maar wij moeten het wel eens zijn over zo’n aanschaf, anders komt ie er gewoon niet.
Dat is lastig. Mijn vrouw maakt het allemaal niet uit, als het maar geen BX is.
Enfin, maar weer gauw on-topic!
Jeroen