Beste Forummers,
Mijn BX 1400 staat nu al ruim een maand stil met een kapotte koppeling. De nieuwe onderdelen liggen al klaar bij een garage in de buurt van Den Haag, maar die garagehouder heeft momenteel geen autooplegger meer om mijn BX op te komen halen.
Daarom ga ik bij KAV autoverhuur een autooplegger huren. Dan kan ik de BX opladen en naar iemand toe rijden die met mij de koppeling kan vervangen (ik heb zelf nog nooit een koppeling vervangen trouwens… )
Nu is mijn vraag: is er hier iemand op het forum die niet al te ver weg woont van Breda en met mij de koppeling zou willen vervangen :
Daarnaast moet de rubberen hardydisc worden vervangen die onderaan de stuurstang zit (nieuwe hardydisc ligt reeds klaar). Maar dit laatste lijkt me een simpel karwijtje.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Re: Wie wil mij helpen met de reparatie van de koppeling?
XBXG schreef:Beste Forummers,
Mijn BX 1400 staat nu al ruim een maand stil met een kapotte koppeling. De nieuwe onderdelen liggen al klaar bij een garage in de buurt van Den Haag, maar die garagehouder heeft momenteel geen autooplegger meer om mijn BX op te komen halen.
Daarom ga ik bij KAV autoverhuur een autooplegger huren. Dan kan ik de BX opladen en naar iemand toe rijden die met mij de koppeling kan vervangen (ik heb zelf nog nooit een koppeling vervangen trouwens… )
Nu is mijn vraag: is er hier iemand op het forum die niet al te ver weg woont van Breda en met mij de koppeling zou willen vervangen :
Daarnaast moet de rubberen hardydisc worden vervangen die onderaan de stuurstang zit (nieuwe hardydisc ligt reeds klaar). Maar dit laatste lijkt me een simpel karwijtje.
Waar in Den Haag ? Is die koppeling al betaald ? Dan wil ik die wel ffe ophalen en moet je even naar Veenendaal komen (16v meeting zondag a.s.)
Oww laat maar.. je kan niet komen zie ik al in een ander topic….
Hele topic mag van mij weer op slot.
Heb besloten de BX op de sloop te gooien en een andere BX te kopen (een wel héél bijzondere BX, maar daarover later meer )
Ami 8 Club (1970)
Goh, wouter verslijt ook een hoop citroens!!!
haal je wel die onderdelen eraf
XBXG schreef:Hele topic mag van mij weer op slot.
Heb besloten de BX op de sloop te gooien en een andere BX te kopen (een wel héél bijzondere BX, maar daarover later meer )
Iets sportiefs ? Een bx GTI 16v MK2 ?
Uiteraard, bij deze zijn dan te koop:
* compleet GTI-interieur + 4 deurpanelen + hoedenplank
* mistlichten inclusief nieuwe bedrading
* 16V-stuur
* korte motorkap + grilletje
* bumperlip
* etc etc etc
Bij interesse graag mailen op .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Ami 8 Club (1970)
gti_styling84 schreef:XBXG schreef:Hele topic mag van mij weer op slot.
Iets sportiefs ? Een bx GTI 16v MK2 ?
Nope, niks van dat allemaal. 16V is niks voor mij. Voor degenen die mij kennen is er voor mij maar één droom-BX, en ben al in onderhandeling met de verkoper.
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:
Nope, niks van dat allemaal. 16V is niks voor mij. Voor degenen die mij kennen is er voor mij maar één droom-BX, en ben al in onderhandeling met de verkoper.
Een BX uit 1983?
Een BX Digit?
De groene Pick-up?
XBXG schreef:Uiteraard, bij deze zijn dan te koop:
* compleet GTI-interieur + 4 deurpanelen + hoedenplank
* mistlichten inclusief nieuwe bedrading
* 16V-stuur
* korte motorkap + grilletje
* bumperlip
* etc etc etcBij interesse graag mailen op .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Hebbuh hebbuh hebbuh !!!!!
Wouter je hebt email!
Je hebt meel
WYD schreef:XBXG schreef:
Een BX uit 1983?
Een BX Digit?
De groene Pick-up?
Eén van die 3 ja, en dan zeg ik erbij dat ik geen pick-up ken…. dus dan blijven er nog 2 over
Ami 8 Club (1970)
Ik denk een digit
Zag trouwens een digit dash op marktplaats.
Lijkt me wel geinig.
Zal wel een rot klusje zijn om over te zetten
Dan denk ik een BX uit 1983