Dynamopoeli vervangen-storing acculaadstroom
V strom
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 131

Gepost: 15 juli 2007 12:52 AM

Ik heb van de week een nieuwe dynamopoeli op mijn auto gekregen nadat de multiriem eraf was gelopen doordat de poeli stuk was gegaan.Nu krijg ik af en toe een storing: acculaadstroom. deze storing kreeg ik ook in beeld toen de riem eraf lag. Nu zit er weer een nieuwe riem op met een nieuwe dynamopoeli. Wie weet wat dit nu weer kan zijn.
Heb ook in verleden al eens een nieuwe krukaspoeli gehad.
Waarom krijg ik deze storing ?

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4695

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 15 juli 2007 01:03 AM
  [ # 1 ]

Heeft uwe dealer de storing gewist? en zie je alles korrekt zitten op de dynamo? Het is zelden dat deze poulie stuk gaat,mischien is de lagering van je dynamo aan de slechte kant!! en dat je daardoor nog storing krijgt!! anders,terug naar de dealer en uitlezen!! mss verdwijnt de storing wel van zelf!! zou ook de eerste keer niet zijn Wink

Profiel  

V strom
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 15 juli 2007 04:55 AM
  [ # 2 ]

Vanacht moest de vrouw overwerken, auto dood….....ANWB erbij, ben benieuwd wat het nu weer is.

Profiel  

V strom
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 13 augustus 2007 12:08 AM
  [ # 3 ]

Nu is de dynamo kapot. Nu heb ik recent een nieuwe krukaspoelie, dynamopoelie, dynamo en multiriem laten vervangen.
Nu piept de auto nog steeds met name als je langzaam rijdt in de eerste en tweede versnelling. Stationair loopt ie echt super. Wordt gek van mijn piepauto. Wie weet wat het nog meer kan zijn ?

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook